WHEM Luciana, Eindhoven (vh Zwolle)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag ben ik langs geweest bij Luciana in Eindhoven. De dame die open deed, was niet de dame van de foto's.

Afspreken ging wat moeizaam via WhatsApp. Ik had toen al een vermoeden dat de dame geen of weinig Engels begrijpt, wat al snel bevestigd werd op de date zelf.

De dame is een kleine latina. Mooi lichaam, kleine stevige tietjes. Haar billen voelden lekker groot en stevig, maar daar heb ik niet goed naar gekeken. Ik had de indruk dat ze ook iets van een baardstoppel in haar gezicht had, wat ik merkte bij het zoenen.

Ze spreekt dus Spaans. Communicatie vond plaats met behulp van de paar woorden Spaans die ik ken, de paar woorden Engels die zij kent, en veel gebruik van een vertaalapp op haar telefoon.

Afgesproken en betaald voor een date van 1 uur voor € 150. De tijd werd gerespecteerd.

De date begon met een combinatie droogmaken/zoenen/knuffelen. Meegesleept door het moment wilde ik graag tongzoenen, maar ik werd er op gewezen dat dat extra kostte. Ik heb dan toch maar even de portemonnee getrokken en € 40 extra betaald. Geïnformeerd of er nog extra's waren om rekening mee te houden. Pijpen zonder condoom werd genoemd, maar daar ben ik niet voor gegaan.

De tweede start was dus wederom met veel zoenen, knuffelen en naakte lichamen die tegen elkaar kronkelen. Dit was tongzoenen, kussen in de nek, tepels likken. Ik vroeg of ze wilde gebeft worden. Het antwoord kwam met 2 woorden: "is extra". Beffen hebben we dus maar overgeslagen.

Na een tijdje haalde ze de condoom erbij en begon ze te pijpen. Nu ben ik meestal niet zo'n fan van pijpen, maar deze dame deed haar best en was best vaardig.

Voor het neuken zat ze in cowgirl op mij. Ze hield zich niet in en al snel mocht ik het tempo aangeven. Het condoom was snel gevuld.

Nadat het condoom eraf was, snel even mijn lul schoonmaken met babydoekjes zodat we klaar zijn voor het vervolg. Langzaam opgebouwd met een massage van de achterkant en dan de voorkant. Daarna weer richting seks volgens de bekende route. Toen ze het condoom pakte om weer te gaan pijpen, heb ik haar gestopt omdat ik voelde dat er geen tweede orgasme meer in zat. We hebben dus afgesloten met veel zoenen, knuffelen en droogneuken.
Na 1 uur ging het alarm op haar telefoon en was de date afgelopen.

Kostprijs € 150+€40 tongzoenen +€10 fooi (om geen wisselgeld te hoeven halen) = € 200

Oordeel:
Neuken 5/5
Tongzoenen 5/5
GFE 4/5 taal was hier de handicap, lichamelijk was het echt wat ik een top-GFE noem
Pijpen met condoom 4/5 gewoon goed
Totaal 4/5 ik zou zeker teruggaan als ik de kans krijg.

Na afloop van de date heb ik nog gevraagd wie de dame van de foto's was. Dat wist ze ook niet.

Terug
Bovenaan Onderaan