Recensie Lucy, Club de boerderij Nijeveen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bonniestclair

Wandelaar
43
02/08/22
26
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6305534-lucy
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag de stoute schoenen aangetrokken en ri Emmen gereden, ik had een afspraak met een Mystery Guest bij Nikita's secret.
Helaas kwam ik er op de parkeerplaats pas achter dat de date geannuleerd was omdat de dame in kwestie zich had ziekgemeld (30 min van te voren een mailtje gehad, deze niet gelezen in de auto..).
Gelukkig was het donderdag, en was ik in de buurt van Nijeveen. Lucy stond al een tijdje op mijn lijstje en na kort telefonisch contact een afspraak met haar geregeld.

Lucy; prachtdame.
Mooi slang lichaam. Prachtig gezicht, en een slimme vrouw.
Na de douche lekker even in de jacuzzi gezeten, daarna snel verder op bed. Ze neemt de leiding wanneer nodig, en kan erg verleidelijk kijken.
Ze heeft haar praatje wel klaar dus geen rare stiltes etc.
De sex was goed, ze weet wat ze doet. Kreunt niet te overdreven.
Ze vroeg netjes of ik snel klaarkom, zodat ze hier rekening mee kon houden. Normaal is dit niet het geval bij mij, maar Lucy kreeg het voor elkaar: binnen de kortste keren was mijn orgasme daar. Ik had haar daarvoor al klaar gebeft dus beiden voldaan.
Het uurtje zat er op en ik kon alsnog voldaan naar huis.

herhalingsgevaar is groot!
Ben nog benieuwd naar Britt, maar vindt dit lastig aangezien Lucy zo goed bevallen is.
 
Zo moet je het niet bekijken. Het gaat om betaalde afspraken en je kunt zelf bepalen naar wie je toegaat. De dames gaan zelf ook met verschillende mannen van bil. Daarnaast vinden ze het zelf ook normaal dat je andere meisjes in het huis probeert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan