Recensie Lucy, Diemen (voorheen Almere, Den Haag, Amsterdam, Dordrecht) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

groentje1970

Stamgast
Forumpionier
942
30/06/21
1.278
18
Daar ik een liefhebben ben van grotere cupmaten, trok Lucy haar advertentie mijn aandacht. Ze reageerde vlot op mijn appje en de afspraak was zo gemaakt. Het adres kende ik nog niet, maar het was gemakkelijk aan te rijden. Ik vermoed dat parkeren er gratis is zelfs. Een selfie is wel vereist.

De woning is schoon en functioneel. Douchen werd mij niet aangeboden, voor- noch achteraf. Niet erg ik had thuis al gedoucht. Het is moeilijk om je ogen van die twee joekels af te houden. Twee handen waren nog te klein eigenlijk. De opgegeven cupmaat zal wel kloppen vermoed ik. Mijn gezicht paste er prima tussen en iets anders ook royaal. Pijpen en beffen was erg lekker. Lucy genoot hoorbaar van het gelik. Intiem daarna gedaan en dat liet haar ook niet onberoerd. Lucy spreekt goed Duits. Waar komt ze vandaan? Ik geef een hint: sigaren. De foto's kloppen, maar de close-ups geven haar best best weer. Bedenk wel dat iemand met een cupmaat als de hare niet de ( in de ad ) genoemde lichaamsbouw heeft.

Herhalingsgevaar, dat zou er zijn als ze ook zoent. Het staat wel in de ad, maar het gebeurd niet helaas. Aan de andere kant, haar tarieven zijn niet erg hoog dus wie weet.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook langs geweest. Ik spreek de Spaanse taal, aardie vrouw, rook lekker. Mooie grote donkere borsten.

Had mij door mijn eigen ogen laten verleiden tot een uur.. terwijl ik vaak na een half uur wel mijn kruit verschoten heb.

20 eu extra voor klaarkomen op gezicht en borsten totaal 120 eu betaald en ong 40 min binnen geweest.

Kwam binnen en rookte een sigaretje met haar. Even gekletst, kleedde zij zich uit en kon mijn ogen niet van haar borsten afhouden, dus tussen het roken door aan die borsten sabbelen. Vervolgens ging ik liggen en begon ze mij te pijpen, was wel prima.. niks bijzonders. Uiteindelijk had ik haar gebeft en zij genoot daar zichtbaar van. Uiteindelijk zag ik haar schokken (weet niet of dit fake is met de dames hé) maar merkte ik haar enthousiasme daarna bij het pijpen.

Het ging van een normale blowjob naar een veel gepassioneerde blowjob. Uiteindelijk heeft dit ongeveer 35 min geduurd. Ik ging staan voor het bed en zij nam plaats op het randje van het bed. Begon zij meer weer te zuigen en vervolgens hield zij haar borsten bij elkaar en draaide zij haar mond een beetje weg. Ik spoot een straal of 5/6 op haar gezicht en borsten.

Zij pakte een baby doekje en maakt mij en zichzelf schoon. Toen nog een sigaretje gerookt en zij wilde nog de tijd volmaken (waardeerde ik wel). Zij probeerde mij weer hard te zuigen, maar was net al zo stevig klaargekomen dat het niet meer lukte.

Al met al een prima date. Zou ik weer snel gaan? Mwah, denk het niet maar was wel een lekker ding voor een keertje.
 
Onlangs ook bij deze dame geweest in Almere en zit nu weer in Den Haag. Voor mij een slechte ervaring. Veel mensen in huis, niet vergelijkbaar met de foto's(verschil is heel groot) en werkt je zo snel mogelijk er weer uit. Al met al een slechte ervaring. Wel vriendelijk, en bij binnenkomst kreeg ik jog het idee dat het een goede date zou zijn, maar helaas. Snel pijpen, kort beffen, neuken en wegwezen ook al betaal je voor een uur. Geen herhalingsgevaar!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/6691974-lucy
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vorig jaar 2 dagen achter elkaar naar Lucy gegaan voor een vluggertje. Zij ontving toen nog in Dordrecht.

Bij Lucy trokken bij haar grote borsten op haar foto's mij aan. Ik had besloten haar een appje te sturen. Ze reageerde niet direct, maar wel snel en gaf mij door waar zij was.Het was een makkelijk te bereiken locatie vlakbij mij, dus ik was er ook in korte tijd. Ik had aangebeld en werd ontvangen door een lekkere Cubaanse met enorme borsten en een goede kont. Ze ontving me eigenlijk heel vriendelijk en lachte de hele tijd. Ze bracht me naar haar kamer waar we samen een leuk gesprek hadden. uiteindelijk kleden wij ons uit en begint ze op wat muziek met haar kont te schudden. Dit was natuurlijk een mooi aanzicht wat er al snel voor zorgde dat ik een goede stijve voor haar had. Ze begon dan ook direct met haar kont tegen mij aan te schuren en schudden en zo heeft ze even gestaan terwijl ik of haar heupen pakte en haar stevige kont beet pakte, of haar grote borsten. uiteindelijk ging zij aan het rand van het bed zitten en begon zij met een heerlijke pijpbeurt.
Daarna heb ik haar in missionaris heerlijk geneukt terwijl ik bezig was met haar borsten, en terwijl ze haar stevige beentjes om mij heen sloeg. heerlijk klaargekomen!
Ik heb daarna nog even met haar gepraat en ben toen tevreden vertrokken.
Ik was zo tevreden dat ik de volgende dag weer een afspraakje met haar maakte omdat ik gewoonweg weer zin in haar had (dit bleek later ook een goede keuze omdat ze een dag later ineens een stuk verder in Den Haag zat!)

Ik raad Lucy erg aan als je van goede stevige Zuid-Amerikaanse MILF's, en lekkere grote borsten houdt.

Een "minpunt" was wel dat ze ontving in een appartement waar meerdere meisjes aan het werk waren, de kans dat je iemand anders tegen het lijf liep was dus groter (mocht je daar problemen mee.hebben), ik heb alleen geen idee hoe dit alleen in Den Haag is.

Lucy, ik kom graag weer!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan