Recensie Lucy Dilsen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

globetrotter7

Newbie
Forumpionier
23
05/07/21
14
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
235
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een jaar geleden had ik Lucy voor het eerst ontmoet tijdens een trio met haar en Natascha waarover ik ook een review geschreven heb op het forum NZC en wat toen een enorme geile ervaring was. Had toen ook een hele goede klik met Lucy en vanaf dat moment was voor mij de wens ontstaan om een keer 1 op 1 met haar te daten.
Lange tijd leek het er op dat dit voor altijd een wens zou blijven, maar uiteindelijk was het dan afgelopen maandag zover en hebben wij elkaar getroffen. Voor Lucy was dit ook de eerste keer dat zij een 1 op 1 date deed. Afgesproken op de parkeerplaats bij Dolce Vita in Dilsen waar zij ook keurig op tijd aanwezig was en waar ik haar kon begroeten in een heerlijk geile outfit. Gezamelijk naar binnen en op de kamer eerst even iets gedronken en wat gepraat om het ijs te breken. Al snel landen we op het bed en de twee uren die volgden overtroffen mijn stoutste verwachtingen. Het is natuurlijk een zeer persoonlijke mening, maar voor mij is seks met Lucy een droom die uitkomt. We zitten precies op de zelfde golflengte, zij weet telkens weer de juiste snaren te raken. De beleving met haar was zeer intens en nogmaals het is zeer persoonlijk, maar voor mij was seks met Lucy genieten met een hoodletter G. Buiten dat de seks met haar geweldig is, is zij ook een heel mooi mens waarmee het goed toeven is en de 2 uren zijn dan ook voorbij gevlogen. Zij heeft geen advertentie, maar persoonlijk hoop ik van ganser harte dat wij elkaar in de toekomst nog vaker mogen treffen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan