Recensie Luisa, Gent, Schepenenvijverstraat 19 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.042
11/07/21
11.244
73
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze avond eens de buurt bezocht.
Weinig dames aanwezig, ik kreeg van deze blondine een mooie glimlach te zien, ik liep eventjes haar raam voorbij en besloot terug te keren en vroeg toen ze haar deur opendeed good service for 50?, ze antwoordde you can try, ik besloot haar een kans te geven, ze heeft een mooi gezichtje en slank lichaam, zeg maar skinny lichaam, daar ben je voor of niet, ik was altijd wel eerst mijn handen als ik een dame wil betasten en ze deed teken op het bed plaats te nemen, ik wilde eerst haar lichaam betasten maar het condoom was al uitgepakt en deed hem over mijn lid terwijl ik nog niet op volle sterkte was.
Haar pijpkunsten waren niet bijzonder, weinig gevoel of variatie.
Daarna vroeg ze welke positie ik wilde en meestal start ik in normal position, ik gaf haar een zoen op haar voorhoofd en vroeg voor een andere positie wat geen probleem was, ik liet ze mij berijden in cowgirl position, ze deed haar ogen toe en na een tijdje kwam ik klaar en liet ze nog eventjes doen en ze stelde zelf voor om een andere positie maar zei dat ik klaargekomen was en ze zei van waarom zei je me dat niet en ik glimlachte haar eventjes aan.
Ik zei er verder niks over maar het is toch leuk dat de dame niet direct van je afgaat en gaf me wat keukenrol zodat ik het condoom zelf kon verwijderen.
Haar intieme kunsten deed ze toch met overgave, haar pijpkunsten was wel minder.
Ze is wel voor herhaling vatbaar maar nu niet om haar deur plat te lopen.
Ze is nog jong en kan nog wat leren maar ik ga toch met een degelijk gevoel buiten.
Ze heeft kleine maar mooie borstjes maar ik heb ook maar kleine handjes dus die passen daar perfect in;)
Deze dame zat op het derde raam van links te beginnen waar normaal gezien de Hongaarse Leyla zit (die waarschijnlijk in verlof is) dus de vogue 2.
 
Luisa is een schatje. Al vaak bij geweest. Ze is wat amateuristisch soms, maar dat heeft wel zijn charme vind ik. Ik vind haar één van de schattigste en spontaanste vrouwen die daar werken momenteel. Geen klokkenkijkster.
 
Ze heeft wel iets aantekkelijks die je naar binnen zou lokken. Echter zie je ook aan haar dat ze het nog niet lang doet en dus wat timide is in alles.
Jammer van haar kleine borstjes, anders had ik ze al lang eens geprobeerd. Misschien in de nabije toekomst, om toch eens iets anders te proberen.
 
Deze dame is echt een toppertje !! ze neem haar tijd om u te verwennen !!!
Een schat van een dame.

Helaas zijn het haar laatste dagen ier! binnen 10 dagen stopt ze!

ik raad iedereen aan die nog eens echt goed onderhanden wilt genomen worden om haar rap nog eens te bezoeken!!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdag in de vooravond eens op wandel geweest in Gent. Met dat ik de vorige keer een mooi meisje zag staan in schepenenvijverstraat in bar vogue (Luisa als ik toen naar haar naam vraagde) besloten om haar toch te willen bezoeken de volgende keer in nog eens in Gent was. Allereerst natuurlijk begonnen met te kijken wat het aanbod was en hierbij begonnen in de belgradostraat om op gang te komen, hier was de bezetting heel goed 90 % van de panden was bezet en ik was al in goede moed op baan naar de vanderdoncktdoorgang aan het wandelen, maar hier was het tegenovergestelde waar, heel veel lege ramen en donkere ramen echt heel triest. Ik zou durven zeggen dat naar 10 procent van de meisjes aanwezig was en tot overmaat van ramp was het niet veel beter in het niet overdekte deel en zelfs nog veel slechter in schepenenvijverstraat, jongens wat is hier aan de hand? Slechts 5 dames waren er aanwezig 😏😒.zelfs luisa haar raam was leeg maar gelukkig had ik al met haar zitten sms'en om zeker te zijn dat ze er was en ze was idd bezig met een klant 😅. Dan maar nog beetje rondgewandeld maar in al die tijd zeker een 30 tal minuten niks nieuws onder de zon. Dan maar nog beetje wachten aan de deur van Monica die recht tegenover luisa zit en toch ook wel een knappe dame lijkt, alleen komt ze me nogal nors en onsympathieks over. Ze doet wel haar best om je binnen te krijgen maar toch heeft ze iets waarvan ik voel dat ik in de kortste keren terug buiten ga staan. Nu ja enkele minuten later zag ik toch een spoor van luisa en ze begeleide een klant naar buiten 😉. Toen ze me zag staan verscheen er direct een big smile op haar knap aangezichtje 😊nu ja voor mij oogt ze perfect want ik val voornamelijk op blond en skinny meisjes of op normale van gewicht. Nu ieders keuze natuurlijk maar je bent ervoor of niet ook haar kleine borsten waren voor me goedgekeurd een lekker A cupje. Bij binnenkomst was ik al meteen gecharmeerd door haar en ik omhelsde haar meteen goed en ook haar kont en dat had ze duidelijk graag. Je hebt er goesting in zei ze in het Engels en ik zei haar, je mag er verdomd zeker van zijn 😊. Eenmaal we binnen waren heb ik haar meteen betaald en begonnen we met elkaar uit te kleden. Zij droeg een latex broek en die ging heel gemakkelijk uit toen ik haar zag staan in haar blootje was mijne vriend per direct op post wat ze tof vond en ze vroeg me op op bed te liggen om hem te verwennen, dit deed ze heel goed en ze had er duidelijk zin in want ik moest haar beetje temperen of het was, al bingo en ze voelde het zelf wel want ze mindere het tempo een beetje 😉 daarna zijn we overgegaan naar de sex waar ze om me kwam zitten en ik stevig de touwtjes in handen nam en niet veel later heel lekker in haar klaar ben gekomen 😜. Dan erna hebben we nog een beetje zitten babbelen over van alles en nog wat ze is idd bezig aan haar laatste weekend hier in België en ze zal normaliter niet meer terug komen. Ze heeft het 7 maanden gedaan met plezier maar nu is er een moment gekomen waar het voor haar definitief stopt en ze keert terug naar haar familie die ze blijkbaar fel gemist heeft. Ik heb alleszins een goeie tijd met haar gehad en het klikte wel, dat voel je ook meteen, zij was mijn type en ze zei me dat ik ook wel haar type ben (ze houdt blijkbaar van grote struise jongens) vind ze sexy en ook mijn tatoos vond ze heel erg leuk.al moet ik er met een twist wel bij zeggen dat ze toch net iets te kort komt bij mijn favoriete dames zoals bv Antonia en Stella en laatstleden Larissa. Zo wordt het stilaan tijd om af te sluiten en ik denk dat er hier dus niet veel meer story's gaan bijkomen jammer genoeg. Dus nogmaals, we moeten genieten van de meisjes die er zijn want van vandaag op morgen kunnen ze beslissen om er mee te stoppen en eerlijk gezegd ik heb in al mijn jaren dat ik rondloop nog nooit zo weinig dames op post gezien. Had gehoopt bij het lezen van sommige hun recensies dat het beter zou zijn maar het tegendeel was jammerlijk waar, of tenzij ik net een mindere dag heb uitgekozen?
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag in de vooravond eens op wandel geweest in Gent. Met dat ik de vorige keer een mooi meisje zag staan in schepenenvijverstraat in bar vogue (Luisa als ik toen naar haar naam vraagde) besloten om haar toch te willen bezoeken de volgende keer in nog eens in Gent was. Allereerst natuurlijk begonnen met te kijken wat het aanbod was en hierbij begonnen in de belgradostraat om op gang te komen, hier was de bezetting heel goed 90 % van de panden was bezet en ik was al in goede moed op baan naar de vanderdoncktdoorgang aan het wandelen, maar hier was het tegenovergestelde waar, heel veel lege ramen en donkere ramen echt heel triest. Ik zou durven zeggen dat naar 10 procent van de meisjes aanwezig was en tot overmaat van ramp was het niet veel beter in het niet overdekte deel en zelfs nog veel slechter in schepenenvijverstraat, jongens wat is hier aan de hand? Slechts 5 dames waren er aanwezig 😏😒.zelfs luisa haar raam was leeg maar gelukkig had ik al met haar zitten sms'en om zeker te zijn dat ze er was en ze was idd bezig met een klant 😅. Dan maar nog beetje rondgewandeld maar in al die tijd zeker een 30 tal minuten niks nieuws onder de zon. Dan maar nog beetje wachten aan de deur van Monica die recht tegenover luisa zit en toch ook wel een knappe dame lijkt, alleen komt ze me nogal nors en onsympathieks over. Ze doet wel haar best om je binnen te krijgen maar toch heeft ze iets waarvan ik voel dat ik in de kortste keren terug buiten ga staan. Nu ja enkele minuten later zag ik toch een spoor van luisa en ze begeleide een klant naar buiten 😉. Toen ze me zag staan verscheen er direct een big smile op haar knap aangezichtje 😊nu ja voor mij oogt ze perfect want ik val voornamelijk op blond en skinny meisjes of op normale van gewicht. Nu ieders keuze natuurlijk maar je bent ervoor of niet ook haar kleine borsten waren voor me goedgekeurd een lekker A cupje. Bij binnenkomst was ik al meteen gecharmeerd door haar en ik omhelsde haar meteen goed en ook haar kont en dat had ze duidelijk graag. Je hebt er goesting in zei ze in het Engels en ik zei haar, je mag er verdomd zeker van zijn 😊. Eenmaal we binnen waren heb ik haar meteen betaald en begonnen we met elkaar uit te kleden. Zij droeg een latex broek en die ging heel gemakkelijk uit toen ik haar zag staan in haar blootje was mijne vriend per direct op post wat ze tof vond en ze vroeg me op op bed te liggen om hem te verwennen, dit deed ze heel goed en ze had er duidelijk zin in want ik moest haar beetje temperen of het was, al bingo en ze voelde het zelf wel want ze mindere het tempo een beetje 😉 daarna zijn we overgegaan naar de sex waar ze om me kwam zitten en ik stevig de touwtjes in handen nam en niet veel later heel lekker in haar klaar ben gekomen 😜. Dan erna hebben we nog een beetje zitten babbelen over van alles en nog wat ze is idd bezig aan haar laatste weekend hier in België en ze zal normaliter niet meer terug komen. Ze heeft het 7 maanden gedaan met plezier maar nu is er een moment gekomen waar het voor haar definitief stopt en ze keert terug naar haar familie die ze blijkbaar fel gemist heeft. Ik heb alleszins een goeie tijd met haar gehad en het klikte wel, dat voel je ook meteen, zij was mijn type en ze zei me dat ik ook wel haar type ben (ze houdt blijkbaar van grote struise jongens) vind ze sexy en ook mijn tatoos vond ze heel erg leuk.al moet ik er met een twist wel bij zeggen dat ze toch net iets te kort komt bij mijn favoriete dames zoals bv Antonia en Stella en laatstleden Larissa. Zo wordt het stilaan tijd om af te sluiten en ik denk dat er hier dus niet veel meer story's gaan bijkomen jammer genoeg. Dus nogmaals, we moeten genieten van de meisjes die er zijn want van vandaag op morgen kunnen ze beslissen om er mee te stoppen en eerlijk gezegd ik heb in al mijn jaren dat ik rondloop nog nooit zo weinig dames op post gezien. Had gehoopt bij het lezen van sommige hun recensies dat het beter zou zijn maar het tegendeel was jammerlijk waar, of tenzij ik net een mindere dag heb uitgekozen?
Jammer.. ik zal haar missen
 
Ze is bijna nu 2 weken weg. Kvroeg me af of iemandt nog met haar in contact is. Ik vroeg me af hoe het met haar gaat...
Beste massdoc. Leer ermee leven dat die meisjes komen en gaan en dat zal altijd zo blijven spijtig genoeg. Heb er ook al een paar moeten loslaten waar ik goed mee kon opschieten. Zoek een ander meisje die je uw favorietje kan maken, weet dat dit niet makkelijk is maar het is niet anders. Ze heeft besloten om er een punt achter te zetten en dit moet je kunnen aanvaarden en respecteren.
 
Gisterenavond in de avondshift Luisa bezocht, zat deze keer in de Schepenenvijverstraat nr6 (bar la seduction middelste raam).
Vroeger al vaak op het punt gestaan om eens binnen te gaan, maar kort daarna besloot ze te vertrekken.

Nu is Luisa dus terug.
Wat mij bij deze dame het meest aanspreekt is haar glimlach.
Normaal ben ik voor de iets vollere types, maar Luisa lokt je zo binnen met haar glimlach.
Het is een pluim gewichtje met kleine (mooie) borstjes en een knap gezichtje.

Heel hartelijke ontvangst bij openen van de deur.
Zat deze week niet zo goed in mijn vel en was ook niet zo veel van zegs.
Luisa nam het gesprek direct in handen en we hebben vooraf nog een tof gesprek gehad.
Ze zei nog, ale kom we gaan er aan beginnen want zo veel tijd hebben we ook niet.

Pijpen was oke, zeker niet de beste pijpbeurt dat ik all gekregen heb.
Was aan de zachte kant zonder al te veel variatie, maar verre van slecht.

Intiem gedeelte voor misionaris gekozen en zo ook geëindigd.
Op het einde vroeg ze nog te switchen naar doggy, maar stond net op het punt te komen en heb dan ook maar doorgedaan.

Achteraf nog wat doorgepraat en snel wasje aan de lavabo.

Wat mij betreft een zeer goeie service van een spontaan en lief meisje zonder enige tijdsdruk. Top zekers!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan