Recensie Luisa/Luiza, Tilburg (vh Hilversum, Eindhoven, Amstelveen, Den Bosch) 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als Guus Meeuwis een nieuwe versie van Brabant zou schrijven, kon hij Luisa erin meenemen. Het lijkt wel haar vaste ontvangstprovincie te worden. Ze is er weer, een tijdje alweer inmiddels en ik weet niet hoe lang nog. Zou best weer de laatste week kunnen zijn. Het was Eindhoven, maar ze geeft nu Den Bosch/Waalwijk aan.

Was wel flink wat reistijd voor mij, maar gelukkig had ik nog een gaatje. Ouderwets gezellig bezoekje gehad, kan er weer lekker tegenaan.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9276186-luisa
Totale kosten (in euro)
150
Vier jaar geleden heb ik Luisa voor het laatst bezocht en dat wist mevrouw maar al te goed. Bij binnenkomst was Luisa laaiend enthousiast en werd met drie flinke zoenen begroet. Eenmaal boven snel het financiele gedeelte afgerond en een douche genomen.

Bij terugkomst stond ze me op te wachten in prachtige lingerie en was het tijd voor feest. Heerlijk (tong)zoenen en elkaar betasten om vervolgens op bed een fijne blowjob te ontvangen.
Na een paar minuten werd er gevraagd of ik haar wilde neuken.. "sure!". Luisa kroop bovenop en werd heerlijk bereden in diverse standjes. Vervolgens werd ik aan het werk gezet. Na het bereiken van het hoogtepunt en het in ontvangst mogen nemen van een paar complimentjes was het tijd om wat te kletsen. Ze kruipt lekker tegen je aan, kriebelt over je benen.

Luisa blijft een prachtige vrouw. Mooie lach, dito tanden.

Vier jaar geleden heb ik Luisa voor het laatst bezocht en dat wist mevrouw maar al te goed.
Hoe heb je het volgehouden om haar vier jaar niet te bezoeken? Dan moeten de andere dames in die periode wel heel geweldig geweest zijn, haha. Ik probeer wel iedere keer dat ze hier is een keer te gaan. Maar dat lukt ook niet altijd, zeker niet als ze in het verre zuiden zit. Gelukkig deze keer wel...

Ze heeft wel een sterk geheugen, is mij ook al opgevallen. Vorig jaar haar een keer na zes maanden weer bezocht, maar ze pikte het gespreksonderwerp waar we de vorige keer waren gebleven gewoon weer op. Ze heeft zeker talent voor klantbinding, maar ik geloof dat haar belangstelling voor mensen ook wel echt oprecht is. Dat hebben wel meer vaste dames van mij, dat ze alles van klanten onthouden.

Ik mag van mezelf deze maand niet meer wandelen en in juni zal ze wel weer thuis zijn, maar ik kijk weer uit naar de volgende keer.

Terug
Bovenaan Onderaan