WHEM Lulu,Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een negatieve ervaring vandaag. Ik vraag of ik een afspraak kan maken en krijg een vraag over mijn nationaliteit en leeftijd.
Naar waarheid antwoord ik Nederlands en 78 waarna ik nooit meer iets heb gehoord.

Vreemd voor een Chinese dame die juist altijd zo voorkomend zijn bij oudere mannen.
 
Ik had een betere ervaring wel de vraag waar ik vandaan kwam en leeftijd maar blijkbaar goed genoeg.

Wel al een wat oudere dame inderdaad en spreekt geen woord nederlands.

Locatie is ruk groot pand met kamers en sluipend naar haar kamertje en we moesten vooral heel stil zijn.

Eerste ronde was CIM maar ik had CIF in gedachte. Daarna een pijpbeurt om weer op sterkte te komen. Neuken alleen in missio toegestaan helaas en afgesloten met een massage.

Pijpen was ruim voldoende en ze begon zelfs zonder aansporen te rimmen en de massage was best goed.

Al met al als je stoom moet afblazen wel ok maar geen echt herhalingsgevaar.

Top was wel dat ze je weer helemaal aan kleed na de sessie. Onderbroek. sokken alles en op het einde nog de veters strikken 😁
 
Ik had een betere ervaring wel de vraag waar ik vandaan kwam en leeftijd maar blijkbaar goed genoeg.

Wel al een wat oudere dame inderdaad en spreekt geen woord nederlands.

Locatie is ruk groot pand met kamers en sluipend naar haar kamertje en we moesten vooral heel stil zijn.

Eerste ronde was CIM maar ik had CIF in gedachte. Daarna een pijpbeurt om weer op sterkte te komen. Neuken alleen in missio toegestaan helaas en afgesloten met een massage.

Pijpen was ruim voldoende en ze begon zelfs zonder aansporen te rimmen en de massage was best goed.

Al met al als je stoom moet afblazen wel ok maar geen echt herhalingsgevaar.

Top was wel dat ze je weer helemaal aan kleed na de sessie. Onderbroek. sokken alles en op het einde nog de veters strikken 😁
Is het deze dame dat je langs was geweest

 
Terug
Bovenaan Onderaan