WHEM Luna 2 Willebroek 43 J

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ooit één keer voor een pijpbeurt.
Ze is zeker 10 jaar ouder en ziet er behoorlijk afgeleefd uit.
Het pijpen op zich is niet slecht. Je mag haar overal aanraken, maar ze houdt haar kleren aan…….
 
ik ben bij haar geweest enkele jaren geleden
enkel pijpbeurt genomen
pijpt goed maar pijpt je zo snel mogelijk klaar om je buiten te hebben
ben er niet meer dan 1 keer geweest
 
Ben gisteren bij haar langs geweest,is wel degelijk ouder,maar slanker dan op de foto.Heeft geen probleem om vol uur aan een stuk te pijpen en gaat er volledig voor terwijl je zonder problemen met haar poesje mag spelen. Anaal vingeren is niet bespreekbaar. Na enkele teleurstellend afspraakjes is deze dame wel de speld in de hooiberg. Deze dame is voor hare leeftijd wel erg lenig, groetjes
 
Ben gisteren bij haar langs geweest,is wel degelijk ouder,maar slanker dan op de foto.Heeft geen probleem om vol uur aan een stuk te pijpen en gaat er volledig voor terwijl je zonder problemen met haar poesje mag spelen. Anaal vingeren is niet bespreekbaar. Na enkele teleurstellend afspraakjes is deze dame wel de speld in de hooiberg. Deze dame is voor hare leeftijd wel erg lenig, groetjes
Als je 43 jaar bent en niet meer lenig dat scheelt er toch iets denk ik dan , En foto welke waar ? en bij het vingeren waren haar kleren toch uit veronderstel ik ? want blijkbaar houd ze deze aan volgens de tantra genieter !
 
Als je 43 jaar bent en niet meer lenig dat scheelt er toch iets denk ik dan , En foto welke waar ? en bij het vingeren waren haar kleren toch uit veronderstel ik ? want blijkbaar houd ze deze aan volgens de tantra genieter !
Foto's op red lights LUNA 2 , zij is wel degelijk ouder, ik vermoed zelfs 10 tot 15 jaar, ik ben er met weinig verwachting naartoe gereden, geboekt voor uur, tijdens douchen is zij zonder kleren op het bed gaan zitten, het zou kunnen als je voor pijpbeurt boekt ze niet uit de kleren gaat, de kamer was wel slecht verlicht, maar dit is denkelijk overal zo, groetjes
 
Iemand onlangs nog bij haar geweest? Voor die prijs is het mss wel eens een bezoekje waard, tenzij ze natuurlijk snel wil afwerken, wat t risico is bij goedkopere dames, en dan is 't duurder uiteindelijk.
 
Ik heb helemaal geen ervaring met haar, maar lang geleden heb ik er wel een paar keer over gedacht om haar een keertje te bezoeken. Maar dan zag ik ergens een filmpje van haar met een man (vriend?) (vreemde origine?), en ik kon mij niet van de gedachte ontdoen dat daar enige vorm van dwang achter zat. Nadien heb ik dan toch wel eerder negatieve ervaringen (slechte service, vuile en rommelige ontvangstplaats) gelezen op Hookers. Hierdoor ben ik afgehaakt en heb de gedachte haar te bezoeken dan maar opgeborgen. Ik vond voor mij het risico te groot.

LET WEL: ik zeg dus niet dat ze gedwongen werd, maar ik kreeg toch wel een indruk in die richting. En dan hou ik liever het zekere voor het onzekere.
 
Laatst bewerkt:
Wat dacht je ervan om eens op de gekende advertentiesites te gaan kijken?
Overigens lijkt het me dat haar foto's ook al van een tijdje geleden zijn.

En vuil en rommelig? Ik weet waar ze vroeger ontving, en dat pand zag er buitenaf gezien toch wel erg onverzorgd en onderkomen uit. Daarom ben ik er destijds niet naar toe gegaan, ik nam liever het zekere voor het onzekere..
 
Wegblijven, oude afgeleefde dame die veeeeeel ouder is dan op de foto's. Het is er vuil en sorry hoor, ze ruikt naar rotte vis. Nog nooit meegemaakt, degoutant. Gewoon weggesmeten geld, hoe weinig ze ook vraagt...
 
Wegblijven, oude afgeleefde dame die veeeeeel ouder is dan op de foto's. Het is er vuil en sorry hoor, ze ruikt naar rotte vis. Nog nooit meegemaakt, degoutant. Gewoon weggesmeten geld, hoe weinig ze ook vraagt...
Kan dit alleen maar beamen.
Véél ouder dan op de foto's en precies al 3 weken wakker.
En een behoorlijk onfrisse geur tussen de benen.
Te mijden.
 
Soortgelijke ervaring mee gehad enige tijd geleden.
Vuile locatie en dame ziet er heel afgeleefd uit. De weinige tanden die ze nog heeft zijn zwart en deels afgebrokkeld.
Te mijden
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan