Recensie Luna, Aalst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LucasJ

Newbie
4
19/05/23
3
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/luna-thai-aalst-6.html
Totale kosten (in euro)
50
Luna uit Aalst weet als geen ander hoe je met veel geduld, zorg en erotisch spel een fantastisch hoogtepunt kan opbouwen. Ze verstaat de kunst om mannen op leeftijd te triggeren. Zonder tijdsdruk en met veel overgave laat ze je genieten van een heerlijke ontspannende massage. Het vervolg bij het draaien, heb je zelf een beetje onder controle of kan je ook aan haar overlaten. Benieuwd naar meer? Boek haar dan, heb respect voor jezelf en haar en je krijgt zoveel meer terug. Met volledig opgeladen batterijen stap je weer buiten, uitkijkend naar een vervolg op dit eerste avontuur.

Zachte en ervaren handen en borsten brengen je traag en stap voor stap tot een zalig hoogtepunt. Eens gedraaid, na een heerlijke massage, neemt ze de regie in de hand en jezelf overgeven is de boodschap. 50 € voor een gans uur met veel plagen en net niet tot de enorme ontlading en nazorg. 60-plusser die al een retourticket geboekt heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben er ooit geweest en er is 0,0 herhalingsgevaar.. eigenlijk is dit zuiver massage want ze biedt geen intiem (meer) aan. stel me ook vragen bij topicstarter...
Dan is er geen sprake van een match om welke reden dan ook. Gelukkig is het bij die 1ste keer gebleven. Benieuwd waar je dan wel aan je trekken komt.
 
Laatste keer 50 met PMC maar dan is het ofwel ietsje bijbetalen ofwel ietsje kortere tijd. Voor mij te oud geworden en een beetje "tam" maar bon voor zijn prijs best nog OK voor de inderdaad rijpere heer 60 plus.
 
Ben al enkele keren geweest. Start gekleed de massage, maar de kledij verdwijnt vlug. Aanraken mag en kan. Ook haar poesje. Pmc iedere keer gehad. Nmc enkel als zij er zin in heeft zonder meerprijs. 1 keer 2 uur genomen en dat viel wel tegen. Slechts 1 keer klaarkomen.
 
Ben al enkele keren geweest. Start gekleed de massage, maar de kledij verdwijnt vlug. Aanraken mag en kan. Ook haar poesje. Pmc iedere keer gehad. Nmc enkel als zij er zin in heeft zonder meerprijs. 1 keer 2 uur genomen en dat viel wel tegen. Slechts 1 keer klaarkomen.
Klopt het dat het foto's zijn van 20 jaar geleden
 
Inderdaad oude foto's.
En dat verhaaltje dat ze vertelt van ik doe mijn kleedje uit maar normaal gezien doe ik dat niet enzovoort doet ze al eeuwen maar ach…gewoon ondergaan. Als je geen probleem hebt met één van de oudste actieve Thaise masseuses dan ga je niet veel misdoen voor deze prijs…
Voor mij mag ze stilaan wel op pensioen gaan, ze heeft het verdiend😁
 
Heb Luna de voorbije 5 jaar minstens 10 keer bezocht, en blijf terugkeren. Als je er vriendelijk en beleefd mee omgaat, clean gewassen en niet krenterig bent, geeft ze je toch een soort gfe gevoel. Meer dan massage is mogelijk, als ze zich op haar gemak voelt. Geen haastwerk. We zijn even oud en dat voelt goed. Hoop dat ze nog een tijdje op die manier doorgaat!
 
ok, het klopt : de foto's dateren van voor de eeuwwisseling. En ja, ze doet haar kleedje alleen voor jou uit (maar ook voor een ander).
Maar je krijgt ongelooflijk veel waar voor je geld (50 euro voor een uur).
Haar lichaam is echt wel aantrekkelijk. Ze heeft prachtige borsten, een mooie volle kont, een mooi behaarde kut. Ze masseert je met alle zorg van de wereld. Geen half uur over je rug zitten wrijven, maar snel to the point. Onvermoeibaar blijft ze met je spelen, blijft ze het hoogtepunt vakkundig uitstellen, en schenkt je dan het genot op aarde. Neen, geen fotomodel van 25, een vrouw van zestig die heel lief is.
 
Bij mij was het standaard maar wel 45 minuten massage en is met condoom. Voor 50 euro. Maar als je echt gaat voor dit en ze vind jou opdringerig of te handtastelijk dan is het enkel massage met H.E. Voor dergelijke letterlijke "uitspattingen" ga je het elders moeten zoeken:)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan