Recensie Luna/Andrea/Taty/Rubi, Amsterdam (voorheen Eindhoven, Emmen, Arnhem, Rotterdam, Enschede) 1,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 561

Guest
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/2346546-taty
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
In april van dit jaar heb ik Rubi bezocht. Door de vele fotos en de aanprijzingen van zichzelf in haar tekst ( stunning high-class date, I am the latina goddess you always dreamt about, will make you feel in heaven etc,) had ik hoge verwachtingen. Ze ontving in een verpauperde flat in een klein kamertje. Het is zeker de dame van de fotos. Bij binnenkomst hadden we even een kort praatje. Toen ik betaald had pakte ze gelijk weer haar telefoon en was daar druk mee. Ze had totaal geen interesse meer. Zoenen stelde ook niets voor. Gelukkig had ik maar een half uurtje geboekt.
Op hookers las ik later een stuk of 4 slechte recencies van haar maar die zijn nu verdwenen. Ze is nu in Arnhem en bezoekt meer plaatsen deze zomer. Jammer dat ze zulke hoge verwachtingen wekt en het niet waarmaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/1644691-rubi#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze dame reist vaak samen met een vriendin van haar, Udela (voorheen Cataleya). Vorig jaar augustus kreeg ik de mogelijkheid om haar te bezoeken in Groningen. Afspraak maken ging vlot en soepel en bij aankomst deed Udela de deur open. Rubi (toen nog Bianka) zat al klaar op haar kamer voor mij. Echt een prachtige latina om te zien. Helaas is al het positieve daarmee gezegd.

Waardeloze service, probeert je zo snel mogelijk eruit te krijgen. Had voor een half uur geboekt en stond na 20 minuten alweer buiten. Zonde van je geld.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/1644691-rubi
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag deze dvp bezocht omdat haar advertentie mij aantrok. Het is een Colombiaanse uit de kuststreken, ze spreekt helaas geen goed Engels (zeer slecht) en dus met vertaling het eea moeten doen. Plus is dat het de dame van de foto's is en daar is ook alles mee gezegd want het is helaas een afwerksters. Vraag me af waarom de dame dit werkt doet... Wat een deceptie was de date helaas: blowjob met condoom ging nergens over gelukkig was ik geil en gezien haar goede looks (echte kont maar neppe boobs) was ik toch snel hard zodoende haar gevraagd doggy positie aan te anemen en lekker diep geneukt en zo ook afgemaakt. Achteraf gelukkig voor 30 minuten gekozen waardoor de schate beperkt bleeft tot 100 euro, al is ze dit ook niet waard. Bij de ramen betere dates gehad voor minder geld. Geen herhaling voor mij.
 
Tja, invullen van een nieuw profiel is alweer een probleem, bij het alfabet niet verder gekomen dan AA terwijl de foto's een geholpen C laten zien ;-(

I rest my case!!
 
Is dit inderdaad dezelfde dame maar nu met andere naam? Kunnen het TS niet meer vragen.. Indien ja, rapporteer ik deze voor aanpassing naam en plaats.
 
Ik zag dat ze nu in Amsterdam is, dus laat ik ook iets over haar schrijven. Ik heb haar twee jaar geleden hier in Amsterdam bezocht. Ze was niet alleen ongeinteresseerd maar regelrecht onaardig. Mijden dus.
 
Het lijkt er ook wel op alsof deze dame zowel qua voornamen als plaatsen het hele alfabet wilt voltooien.
Per heden heet deze dame namelijk Lucy en zit ze nu in Den Haag. Daarnaast is ze schijnbaar ook weer van nationaliteit veranderd, nu wederom zgn. Zuid-Amerikaans: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/2346546-lucy#overview

Zowel qua voornaam als plaats heeft ze dan nog in beide gevallen 21 letters van het alfabet te gaan...
Gelukkig zijn er meer vissen in het water en dat geldt uiteraard ook andersom, maar zo te horen & te zien is zij wat mij betreft een TMM.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan