Waarschuwing Luna Boom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandeloortje

Newbie
1
02/10/23
0

Ik ben gek op Aziatische dames, maar dit word alsmaar gevaarlijker en vervelender om een echt persoon te treffen,
Appcontact gehad, geverifieerd via selfie (ook nep) en richting roomotel in boom vertrokken, daar aangekomen kamernummer en code ontvangen, en aan de deur werd gelijk duidelijk dat ik weer opgelicht was,dame sprak geen woord Nederlands of Engels, zag er niet uit dat ze dit graag doet, de nood was hoog dus toch maar ingestemd, beetje wrijven slechtste pijpkunsten ooit en droevig afgewerkt. Zijn er nog manieren om te checken waar je wel krijgt waar je voor betaald? Contact gezocht met t telefoonnummer, en ineens een Nederlands antwoord waar ik letterlijk uitgelachen werd. Bij de advertentie staat "geverifieerd" dus hoe dat kan is mij een raadsel
 

Ik ben gek op Aziatische dames, maar dit word alsmaar gevaarlijker en vervelender om een echt persoon te treffen,
Appcontact gehad, geverifieerd via selfie (ook nep) en richting roomotel in boom vertrokken, daar aangekomen kamernummer en code ontvangen, en aan de deur werd gelijk duidelijk dat ik weer opgelicht was,dame sprak geen woord Nederlands of Engels, zag er niet uit dat ze dit graag doet, de nood was hoog dus toch maar ingestemd, beetje wrijven slechtste pijpkunsten ooit en droevig afgewerkt. Zijn er nog manieren om te checken waar je wel krijgt waar je voor betaald? Contact gezocht met t telefoonnummer, en ineens een Nederlands antwoord waar ik letterlijk uitgelachen werd. Bij de advertentie staat "geverifieerd" dus hoe dat kan is mij een raadsel
Privehuizen en andere vergunde locaties bezoeken.

Hier eerst checken of er recensies te vinden zijn.

Reverse Image search.
 
Privehuizen en andere vergunde locaties bezoeken.

Hier eerst checken of er recensies te vinden zijn.

Reverse Image search.
aan de andere kant vrees ik dat hier containers met chinese vrouwen tegen hun wil naar hier toe versleept worden een beetje te verwachten dan dat het tegenvalt en eerder een geluk als het meevalt
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan