Recensie Luna, Breda 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Puurervaring84

Vaste klant
129
09/02/22
79
9
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8521546-luna
Totale kosten (in euro)
200
Ik heb een bezoek gebracht aan Luna, echt weggegooid geld.

Niks is zo vreselijk als een ongeïnteresseerde verveelde dvp die ook nog eens klaagt.

Contact was goed, reageerde snel, claimt van alles te doen zoals sexy kleden, knuffelen, erotische massage. Prijsafspraak gemaakt en snel afspraak gemaakt, leek enthousiast

Aankomst:
Verblijft in een apt die je kunt huren, goede entrance met intercom

Uiterlijk en ontvangst:
Ze is een kleine Braziliaanse. Ontvangst was nog wel vriendelijk. Gaf gelijk aan dat ze bijna geen Engels spreekt, was voor het eerst in NL. Ze deed open in een badjas en een soort badpak. Vergeleken met de foto's een beetje nerdy uiterlijk, best aardig. Haar borsten zijn zeker geen D, eerder kleine B, beetje uitgezakt zelfs.

Sessie:
Na een korte douche ging ik liggen want ze zei dat ze een erotische massage kon geven. Toen ik het checkte bleek er niks van waar. Gelijk omgedraaid en toen begon ze te pijpen, met haar mond heen en weer, verder niks. Met wat gestuur ging ze likken en nam ze de ballen mee, allemaal recht toe recht aan. Hierna 69, wel frisse poes.

Maar het allemaal zo saai, stil, en plichtmatig. Snel condoom er omheen. Ze neukte niet mee, allemaal laf. En vervolgens begon ze ook geïrriteerd te doen en haar telefoon te pakken.

Toen ik vroeg of ik over haar rug mocht komen of ergens anders op haar lichaam begon ze in het Portugees half te schelden.

Strak haar ogen dicht, plichtmatig, verveeld. Allemaal kut.

Ik heb een paar vaste dvps die of stoppen en van de radar verdwijnen dus ik zoek een leuke nieuwe maar dit is helemaal niks. Niet doen als je het mij vraagt.

https://www.kinky.nl/advertenties/8521546-luna

Terug
Bovenaan Onderaan