WHEM Luna, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er staat bar weinig aangevinkt vd mogelijkheden.

Weer eentje die zelf niet weet wat kan, en voor hoeveel euro's.

En denk veel extra betalen voor de normale mogelijkheden.

Het blijkt eens beetjes vreemd. Zou vandaar een afspraak hebben, maar de advertentie zegt nu dat ze in utrect zit. Oo mijn vraag aan haar waar ze nu is krijjg ik een ?? En yes. Ik blijf hier weg.

Ze zit nu in Breda, heb ook interesse om langs te gaan. Bepaalde vragen komt ze niet op terug, niet erg vlotte communicatie. Berichtje wat ik kreeg is exacte kopie van hierboven

Ik ben bij deze dame geweest maar heb geen idee hoe ik een review moet plaatsen.
Wie denkt deze mooie chinese jongedame aan te treffen komt bedrogen uit. Ik werd ontvangen door een dame van een jaar of 40 en zeker niet slank. Ik was zo geil als boter en er zat wel een leuk koppie op,dus ben toch maar naar binnene gegaan. Ze is gezegend met een aardige cup C, dus ik heb even lekker aan haar tepels kunnen zuigen, Het pzc was ook prima net het neuken met condoom. Om te voorkomen dat ik het rubber vol zou spuiten ben ik maar gaan beffen wat uiteidelijk in 69 eindigde. En ook echt eindigde, want ze trok de lading er lekker uit. Er was nog tijd over dus heb nog een massage gehad. Al met al was het best leuk, maar had natuurlijk een andere dame verwacht. Op de vraag waar dat lekkere jonge ding was kreeg ik geen antwoord. Communiceren ging via translate chinees engels. Voor mij geen gevaar voor herhaling. Voor iemand die op wat oudere dames valt, zeker leuk.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan