Recensie Luna, Hasselt 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

john07

Wandelaar
38
18/10/22
15
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/luna-here-for-you-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Vandaag eens op wandel geweest en uitgekomen bij Luna in Hasselt! Knappe verschijning zoals op de foto's in haar advertentie op redlights, heerlijke pijp beurt zc, daarna over tot 69 haar poesje was lekker en fris mocht enkel niet te snel gaan dus iets rustiger daarna nog haar sterretje gevingerd dat vond ze oké want ze begon harder te zuigen, ronde twee doggy style was ook top!
Als ik een minpuntje moet geven was dat de tv op de kamer zeer luid stond en dan de muziek die speelde was totaal niet mijn ding een beetje een afknapper voor mij zelf, en een massage na de beurt was niet mogelijk door de nagels dus ook een beetje jammer
Voor herhaling vatbaar maar dan zonder de tv met muziek
 
Anaal bij sekswerker Geef je vier sterren, maar je vertelt er niets over. Ik ben wel super benieuwd naar jouw ervaring op dit gebied!
oei aangezien het de eerste keer is dat ik een review schreef op deze site, wist ik dan ook niet dat alles zo goed uitgelegd moest worden het anaal is omschreven als sterretje en dit is dan ook enkel met de vingers gedaan, en omdat het toegestaan was heb ik hier 4 sterren aan gegeven
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/luna-3481/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een paar weken geleden een eerste keer bij haar afgesproken.
Afspreken ging vlot, pas een uur voor de date haar gecontacteerd.

De date zelf kan ik kort over zijn.
Mooie vrouw, foto's en video's zijn waarheidsgetrouw.
Pijpen was ok, iets te kort naar mijn zin.
De seks startte ze in missionaris. Na 2 min. fakete ze een orgasme, waarschijnlijk zodat ze kon gaan liggen.
Hierna nog 2 standjes en lekker afgewerkt in doggy. Lekker lichaampje, dat wel.

Voor mij niet echt herhalingsgevaar. Misschien indien de nood hoog is en geen vaste dame beschikbaar.

Weet niet meer precies of ik €80/30min of €100/30min heb betaald. Ik dacht €80.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/luna-just-for-you.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje geleden langs geweest, eerst op de bonnefooi langs dreamgirls maar vond niks leuk daar. Luna reageerde snel en haar foto's stonden mij wel aan.

Ontvangst was prima, mooie locatie. Date zelf was ook zeker prima. Pzc erg goed. Poesje ook erg lekker, beffen genoot ze duidelijk van. Heerlijk als een dame door m'n haren gaat als mijn hoofd tussen haar benen zit.

Intiem zelf ook lekker, ze bereed me heerlijk klaar.

In het begin een beetje koud, maar ijs goed kunnen breken door een beetje met haar te praten. Engels was zeer goed, slimme meid ook.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/luna-best-blowjob-onlyfans-u23041212.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Voor de eerste keer afgesproken met Luna: heel mooie vrouw, erg slank, veel tatoeages. Foto's zijn waarheidsgetrouw. Geen ontvangst in sexy lingerie zoals ze op een van haar accounts schrijft, maar in een legging ... Geen smalltalk, heel erg zakelijk. Dadelijk op bed en ze begint te pijpen (zonder condoom) en dat doet ze best uitbundig en goed. (Tong)zoenen en vingeren is niet toegelaten (alhoewel het wél tussen haar mogelijkheden staat en ze tijdens het WhatsAppen zei dat alles inbegrepen was). Ze wil snel overgaan tot de daad, maar dat gaat me te snel. Ik mag haar beffen (na eerst de nodige opmerkingen te hebben gekregen over mijn getrimde stoppelbaard ...), vervolgens op mijn vraag 69. Ze komt op mijn vraag ook nog even op me liggen en beweegt met haar mooie lichaam over mij. Nadien girl on top. En dan gedaan. Ik moest zelf vragen of ik even gebruik mocht maken van de badkamer.
Het was oké, maar ook niet meer dan dat. Voor mij absoluut geen GFE. Het zal bij deze ene keer blijven. Misschien is het beter om te blijven afspreken met de Ella's (Genk) en Nora's (Dreamgirls Hasselt) van deze wereld: altijd fantastische ervaringen.
 
Laatst bewerkt:
Voor de eerste keer afgesproken met Luna: heel mooie vrouw, erg slank, veel tatoeages. Foto's zijn waarheidsgetrouw. Geen ontvangst in sexy lingerie zoals ze op een van haar accounts schrijft, maar in een legging ... Geen smalltalk, heel erg zakelijk. Dadelijk op bed en ze begint te pijpen (zonder condoom) en dat doet ze best uitbundig en goed. (Tong)zoenen en vingeren is niet toegelaten (alhoewel het wél tussen haar mogelijkheden staat). Ze wil snel overgaan tot de daad, maar dat gaat me te snel. Ik mag haar beffen (na eerst de nodige opmerkingen te hebben gekregen over mijn getrimde stoppelbaard ...), vervolgens op mijn vraag 69. Ze komt ook nog even op me liggen (ook op mijn vraag) en beweegt met haar mooie lichaam over mij. Nadien girl on top. En dan gedaan. Ik moest zelf vragen of ik even gebruik mocht maken van de badkamer.
Conclusie: gewoon oké, maar daar is wat mij betreft alles mee gezegd. Voor mij absoluut geen GFE. Het zal zeker bij deze ene keer blijven. Misschien is het beter om te blijven afspreken met de Ella's (Genk) en Nora's (Dreamgirls Hasselt) van deze wereld: altijd fantastische ervaringen.
Dat horen we dus van de dames die ook op dit forum posten: ' Dan nemen ze een date van 30 min... en willen daar zoveel mogelijk 'inproppen'!'

Neem dan minstens 45min... en je krijgt een heel andere ervaring...
 
Dat horen we dus van de dames die ook op dit forum posten: ' Dan nemen ze een date van 30 min... en willen daar zoveel mogelijk 'inproppen'!'

Neem dan minstens 45min... en je krijgt een heel andere ervaring...
Het gaat er voor mij absoluut niet om om er zoveel mogelijk 'in te proppen'. Ik vond het gewoon een iets mindere ervaring, dat kan nu eenmaal gebeuren. Ik neem ook steeds meer tijd (45 min of een uur), maar voor een keertje niet. Misschien is een halfuurtje niks voor mij, dat kan ... En meningen kunnen en mogen nu eenmaal verschillen, toch?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan