Recensie Luna, Leuven (vh Brugge, Oostende) 4,55 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/luna-hot-new-number.html
Totale kosten (in euro)
200
Derde keer dat ik haar bezoek in het afgelopen jaar en ik merk dat ik nog nooit iets geschreven heb.

Luna is voor mij de perfecte dvp. Ik loop iedere keer buiten met een glimlach van oor tot oor. Ik betaal voor de gfe en dat geeft ze ook.

Het klikt en alles wat ze doet is heerlijk. Als het budget het toeliet stond ik er elke dag 🙃

Laatst bewerkt:
Weet iemand of Luna nog eens terug komt naar Brugge? Zit al langere tijd in Leuven.
Mijn laatste contact met haar liet ze weten zo goed als permanent in Leuven te vestigen met af en toe eens uitwijken richting Hasselt en héél af en toe verder.
Dit was in mei/april en sinds is ze niet meer uit Leuven vertrokken.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
250
Luna heb ik vorig jaar bezocht. En ik kan maar beamen wat hierboven geschreven staat.

Ze tikt echt alle vakjes aan.

Ik heb gemerkt dat ik snel moet zijn voor een afspraak. Soms komt haar profiel even terug online. Maar vaak snel terug weg

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Luna stond al een heel tijdje op mijn radar, maar zoals hier eerder gemeld werd is haar advertentie maar kort online. Nu ook weer, online gekomen ergens rond 13u30 en enkele uren later alweer weg. Afspreken via Whatsapp ging heel vlot, zeer duidelijk over wat inbegrepen is en wat extra. Korte tijd nadien stond ik voor haar deur.

Ze doet open en verbergt zich achter de deur, deurtje toe en dan staat ze daar. Tja slik, WAT EEN LICHAAM! Heerlijke kont vooral! Super stevig. Ze zei dat haar kont echt was en ze 2x per week naar de fitness gaat. Prachtig ook met al haar tattoo's. Droomlijf wat mij betreft. Even zelf in de douche gegaan en dan kon 't spel beginnen. Ze tongkust meteen en doet dat met redelijk overgave. Ik denk één van de betere kussers in de DVP-wereld. Nog voor ik 't goed en wel wist zat ze op haar knieën en was ze aan 't pijpen (zonder condoom). Ze liet er duidelijk geen gras over groeien! Ze pijpt trouwens vrij stevig, zuigt goed door en gaat ook heel diep, meermaals met haar neus tegen mijn onderbuik. Even haar gerimt (zalig natuurlijk met zo'n kont) en wat gebeft. Super fris poesje dat qua uitzicht de perfectie benaderd (voor mij althans). Condoompje errond en in 3 standjes geneukt. Afgemaakt terwijl zij in reverse cowgirl op me zat, wederom alles behalve een straf met zo'n kont.

Nadien nog kort nagepraat en even gehoord of ze met kerst naar Brazilië geweest was, maar dat was niet geval. Hier kom ik zeker terug. Een topper in Leuven! Haar geld méér dan waard. 't Lijkt me eentje die niet aan de lopende band afspreekt en eerder beperkt klanten aanneemt wat haar diensten en overgave meer dan ten goede komen!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan