Recensie Luna/Lisa, Rijswijk (voorheen Voorburg, Amstelveen, Almere, Amsterdam, Rotterdam) 4,55 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je kan aan haar whatsapp zien hoe ze eruit ziet. Mij lijkt meer op Lisa, en de Luna foto's zijn van wat jaren geleden denk ik. De tattoo op haar borst zit er nog niet, maar tegenwoordig wel.
 
Die Lolita, damn ziet er ook lekker uit zeg. Maar ik voel me meteen bezwaard naar Lisa toe als ik naar enkel Lolita zou gaan. Zal je zien dat t tegevalt en daarna wil Lisa mij ook niet meer zien. Tere zieltjes allemaal.
 
Ik had een tweetal maanden geleden afgesproken met Lisa, daar aangekomen werd ik binnen gelaten door Luna, ik dacht nou, nu komt Lisa, maar Luna gaf me aan dat zij Lisa was, waarop ik zei, no, last time i was with you and then you was Luna, hahaha, nou ze bleef volhouden want Luna was naar huis, afijn ik was geil en heb toch doorgezet met haar, maar voor mij never nooit meer, t gas gaat er meteen op, en nadat je bent klaar gekomen gaat ze naast je op bed liggen en is de gang er totaal uit! Zonde voor Klaas geen tweede keer, noch Luna noch Lisa, of hoe ze zichzelf ook noemen :eek:
 
Een tijdje geleden bezocht deze Luna/Lisa....wat een verschrikkelijke sof...ontvangst in een shabby appartement... druk met allerlei ontsmettingsspray in haar mond ...doet me denken aan die andere ouwe taart Linda...ook zo'n sprayspuiter....Ben zelf niet aan spuiten toegekomen vanwege niet opwindend in doen en laten ...neen dat doen we niet meer... lelijke grote tattoo op d'r pens, geen gezicht....Er is jonger en veel beter...foto's over de datum (zonder tattoo nog!) klopt geen reet van!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
Link naar advertentiehttps://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leidschendam/9707028-luna
Deze dame bezocht, het is met dame van de foto met een paar kilo erbij.

Pijpt lekker uitgebreid en nam ook mijn ballen goed mee.
Zoenen/ tongen was prima.
Intiem was ook prima.

Leuke dame, praat goed Engels en is makkelijk in de omgang.

Ik hou het bij 1 bezoekje omdat ik voor dat geld andere dames kan bezoeken die ik beter vind.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/9707028-luna
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn 4e bezoek aan Luna . Zo blij dag ze terug is . Luna stelt nooit teleur . Echte GFE . Pijpt goddelijk , houd er zelf ook van . Kwam nu ook meerdere keren klaar en ik moest mij echt inhouden anders was het te snel . Ook geen klokkijker waren ruim over het uur heen . Prima adres en gratis parkeren in amstelveen.
Voor mij echt een toppertje . Ook haar zus Veronica komt in aug weer terug . Mmmm thanks a million Luna
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze week bij Luna op bezoek geweest. Een super bezoek geweest. Ze neemt er heerlijk de tijd voor, een echt GFE wat mij betreft.
Tongzoenen doet ze voluit. Pijpen neemt ze ruim de tijd voor en ook de ballen worden niet vergeten. Beffen lijkt ze erg van te genieten, ze was er zelfs zo van in de war dat ze de pot glijmiddel links liet liggen. Tijdens intiem doet ze goed mee, dat was uitstekend te noemen.

Ze is niet zo slank als een meisje van 21, maar heeft een prachtige strakke kont waar je goed tegenaan kan stoten in doggy. Ik ben zelf ook wat ouder en heb wat minder met het jonge grut, dus dit paste gewoon goed bij mij. Maar smaken verschillen.

Wat op viel is dat ze erg op de hygiëne let. Tijdens de daad merkte ik er weinig van, maar vooraf tijdens het douchen kwam ze even goed controleren of de jongeheer goed gewassen werd. Wat mij betreft niks mis mee.
 
Neehoor gaat over dezelfde. Ik zeg ook niet dat ze dik is. Ze ziet er wat mij betreft erg goed uit. Ik ken haar leeftijd niet, ook niet gevraagd. Maar ik schat haar rond de 30, dus 28 zou kunnen.
 
Het zijn echt zusjes . Ik heb beide meerdere keren bezocht . Ze praten hetzelfde en hebben ook zelfde gezicht . 100 % zeker weten we het nooit . Ben bijzonder blij dat deze toppertjes terug zijn . Stellen nooit teleur.
 
ok ok, ik geloof jullie. Ik heb ze beiden gehad (niet tegelijk) maar kon er eerlijk gezegd vrij weinig overeenkomsten in ontdekken. Of het moet dat vreselijke flesje met spray zijn wat de steeds gebruiken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/9707028-luna
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week eens bij Luna langs geweest. Luna ontvangt op het moment in Amstelveen op een voor mij bekend adres. Afspraak maken ging goed, ze reageerde vrij snel op mijn WA bericht. Heb een lekker uurtje met Luna gehad. Bij binnenkomst gelijk zoenen en lekker kletsen. Na de verplichte douche hebben we prima sex gehad, ze bouwde het rustig op. Eerst volop tongzoenen, waarna ze via mij tepels naar beneden afzakte en me begon te pijpen.
Ballen werden zeker niet vergeten kortom pijpen was goed. Ik heb haar nog een tijdje liggen beffen waarbij ze volgens mij echt klaar kwam. Neuken in een aantal standjes in haar lekker strakke kutje, moest moeite doen om niet te snel klaar te komen. was al met al een leuk uurtje met Luna waar zeker nog wel eens een vervolg aan gegeven zal worden.
 
Luna en Lisa zijn inderdaad 100% dezelfde persoon. Weet ook niet of het verstandig is om 2 ads in de lucht te houden. Zal bij sommigen
potentiële klanten toch wantrouwen wekken. Niettemin haar keuzen en ze is een "safe bet" weet ik uit eigen ervaring. Ik heb haar een jaar geleden in Amstelveen bezocht en vond het toen een hele fijne GFE date. Haar "zus" is Veronica. Die heb ik langer geleden ook een keer ontmoet in Almere. Alleen, dus niet als trio met Lisa/Luna. Ik geef wat betreft performance en looks de voorkeur aan Lisa/Luna....
 
Vermoed ergens tussen de 30 en 35
Mijn ervaring met haar was goed, dus waarom zo zeiken over haar echte leeftijd. De meeste dames smokkelen een paar jaar, maar mij interesseert dat niks. Het gaat mij er om of ik al dan niet een leuke/geile ervaring met een dame heb, en met een voldaan gevoel weer naar huis ga. Laten we dus dit gezeur over leeftijden niet teveel op dit forum de overhand laten krijgen.
Schrijf een al dan niet goede recensie of schrijf niets als het alleen maar reacties zijn op opmerkingen van anderen. Laten we het forum zuiver houden waar het voor bedoeld is.
 
Ik snap deze reacties niet zo goed eerlijk gezegd. Dit is toch een forum om ervaringen uit te wisselen? Dan is dit toch ook de juiste plek om dit soort vragen te stellen, of ben ik nou gek? Dat het sommige forumleden geen reet interesseert of ze seks hebben met iemand van 22 of 48, slank of dik kan zo zijn, maar dit geldt niet voor iedereen. Ja ik weet dat de meeste dames wat smokkelen met hun leeftijd, maar sommigen draaien echt door en posten 15 jaar oude fotos op hun profiel en vermelden ook hun leeftijd van 15 jaar geleden. Vind ik niet oké, maar dat is een andere discussie.

Een simpele reactie met "nee ze is ouder dan aangegeven" of "ja, de leeftijd weergegeven op haar profiel klopt" volstaat ook, toch?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/9707028-luna
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ja ik zal wel bevooroordeeld zijn maar ik heb wederom een geweldig bezoek bij Luna gehad . Had champagne meegenomen en dat vond ze geweldig. Zij begroet mij al zeer enthousiast. Gebruikelijke opfrissen en daar wachtte zij al op mij. Zij kwam op mijn schoot zitten en wij begonnen te kussen en knuffelen. Daarna begon zij mij te pijpen mmm. En vergat ook mijn ballen niet . Vervolgens bood zij mij haar poesje aan . Smaakt voortreffelijk en ze kreeg het erg warm . Daarna in diverse standjes geneukt . Waar vooral doggy en reverse cowgirl geweldig waren . Daarna via pijpen en handjob afgemaakt en heerlijk klaar gekomen.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/9707028-luna
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb vorige maand een trio gehad met Luna en Veronica. De foto's zijn gelikt; in het echt zijn ze iets ... laten we zeggen echter. Ze deden erg hun best het naar mijn zin te maken en ik hoop, als ze terug zijn, opnieuw van hun diensten gebruik te mogen maken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan