Recensie Luna Liza's dream Sterrebeek 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tjoepke

Newbie
2
22/12/24
1
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sara-hot-487394302.html
Totale kosten (in euro)
110
Beste medegenieters,

Heeft een tijdje geduurd om terug recensies te schrijven na 10 tallen op Hookers.nl. Al +30 jaren actief en toch een paar honderden diva's op mijn teller staan. Ditmaal bezoekje gebracht aan Sara (advertentie Luna) in Sterrebeek.
Top ontvangst. Eerste bezoekje tast ik wat af. 45 minuten geboekt. Luna deed de deur open en zag er wauw uit.
De kamer heeft niet meteen de sfeer van een erotisch avontuur. Een paar ingrepen op het decor zouden al meteen een andere sfeer geven.
Na het afrekenen een prima massage gekregen. Ik had de keuze voor of na. Liefst voor dan ontspan je even na de file om er dan tegenaan te gaan.
Prima pijpbeurt (zonder jasje), stevige tongzoenen (met als kanttekening dat je hygiëne top moet zijn anders zal het mondje dicht blijven).
Enkele standjes afgewerkt om dan te finishen. Een tweede keer hoeft voor mij niet meer, als het de eerste keer maar goed is.
Zoals altijd, zou je teruggaan .. ja. Waarom, dame die met beide voeten op de grond staat.
Weet waarom ze dit doet en het ook goed doet. Bij de meeste telt het geld, hier ook.... maar ook de klantservice.
Ze voelt zich top in Franse conversatie maar weet ook wel een mondje Engels te spreken. Behandel ze met respect en je krijgt terug waarvoor je betaald.
De leeftijdscategorie die ik heb aangeduid klopt maar ze ziet er als eind dertiger uit!

Werkt in een privé huis maar gebruikt nog de link van vorige ad's..

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/luna-topper.html
Totale kosten (in euro)
110
Vorige week heb ik met Luna in Liza's dream afgesproken.

Ik belde 's morgens, of ze beschikbaar was voor een uurtje. Eens daar bleek er een boekingprobleem en bleek enkel 45m mogelijk te zijn. Toch 30€ teruggekregen.

Luna zelf dan is simpelweg een hele mooie vrouw. Perfecte rondingen, heerlijke borsten. Ze is lief, vriendelijk en drukt zich vlot uit in het frans. Ze knuffelt en kust heerlijk. Beffen liet ze zich welgevallen, met af en toe een aanwijzing van daar, en ietsje meer daar t.e.m. "oh ne pas arrêter, je suis presque la". Was het niet echt, dan was het alleszins overtuigend geacteerd.
Daarna keerden de rollen om en begon ze mij te pijpen. En dat doet ze heerlijk.

Vrijen gebeurt in verschillende standjes, waarbij ik haar on top, en missionaris prefereer vanwege het mooie zicht.
Na het hoogtepunt volgde nog een deugddoende massage.

Enige dat ik jammer vond was de 45m, daar ik wel graag twee keertjes klaarkom in een date, en dat zit er enkel in voor een uurtje. Maar wat ik met haar mocht meemaken is zeer voor herhaling vatbaar. Ik hoop haar in de nabije toekomst toch nog eens voor een uurtje te kunnen treffen.

Terug
Bovenaan Onderaan