Luna Middelkerke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

xtrail

Vaste klant
114
20/04/22
26
4
Deze dvp is onbetrouwbaar,twee maal afgesproken en noppes.De eerste keer afgesproken via whatsapp,adres gekregen(enkel de straat) en eens daar haar geappt dat ik er was, niets meer(ze had wel het bericht gelezen)De tweede keer, één dag op voorhand afgesproken,de dag zelf nog eens geappt met de vraag of het nog steeds ok was en dan opeens was er iets tussen gekomen en die dag zou het niet gaan,maar wel de dag erna🤬

Dit is geen verrassing gelet op de waardeloze foto's.
Als je echt klanten wilt aantrekken dan gebruik je toch een normale/leuke foto?
Helemaal mijn gedacht!
En al die profielen van (redelijk) knappe dames, met gezicht, bikini, lingerie enz ... en dan vraag je een selfie. Ah nee, "genoeg foto's op mijn profiel" of dergelijke... 99% kans dat het foto's van 10j geleden en -20kg geleden zijn of gewoon compleet fake is

Een tijd geleden op de chat een heel knappe dame gehad waarvan ik dacht "yeah, right" . Ik vroeg haar een selfie waarop ze 3 vingers toonde. Ik verwachtte dat het gesprek hier stopte ... 30 sec later foto ... direct gedate ! En voor 1,5 jaar bijna wekelijks. Tot ze dan stopte 😭😭😭
Geen selfie check = ik lijk helemaal niet (meer) op mijn foto's

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan