Recensie Luna, Relaxdreams 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LowieKatorze

Stamgast
294
29/03/24
275
14
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Deze week had ik gezien en vernomen via WhatsApp dat Victoria terug was bij RLD, dit kon ik niet laten voorbijgaan :)
Vandaag (op zondag) wou ik een afspraak maken, maar ik kreeg op geen enkele manier contact met RLD.

Op de goeien boef dan maar langs gereden, en hopen dat Victoria vrij was. Maar helaas bleek ze zelfs niet aanwezig te zijn.

Om even te ranten, ik heb de indruk dat er een andere gerante/eigenaar is, want de info op Redlights en hun website klopt tegenwoordig langs geen kanten, waar dit vroeger wel correct was.

Enfin, terug naar RLD. Sara deed de deur open, zeer knappe verschijning, maar niet vrij.
Enkel Luna was vrij, en dan maar voor haar gekozen ,want ik was daar toch al.
Aangezien je van geen kanten weet welke fofo's van welke dame zijn op de website/RL kan ik dus ook niet zeggen of de foto's waarheidsgetrouw zijn.

Ik schat Luna tussen de 40-50 en ongeveer 1,60. Op zich een lieve dame, maar wat fake.
Wel een strak lijfje met een ronde kont.
Heb al slechtere uurtjes gehad, dus op zich was het wel OK, maar niet zoals Victoria (of Sisi) waarvoor ik kwam.
Tussendoor massage was maar zozo, eerder wat gewrijf dan echte massage.

Is dezelfde, kan samengevoegd worden!

Deze week had ik gezien en vernomen via WhatsApp dat Victoria terug was bij RLD, dit kon ik niet laten voorbijgaan :)
Vandaag (op zondag) wou ik een afspraak maken, maar ik kreeg op geen enkele manier contact met RLD.

Op de goeien boef dan maar langs gereden, en hopen dat Victoria vrij was. Maar helaas bleek ze zelfs niet aanwezig te zijn.

Om even te ranten, ik heb de indruk dat er een andere gerante/eigenaar is, want de info op Redlights en hun website klopt tegenwoordig langs geen kanten, waar dit vroeger wel correct was.

Enfin, terug naar RLD. Sara deed de deur open, zeer knappe verschijning, maar niet vrij.
Enkel Luna was vrij, en dan maar voor haar gekozen ,want ik was daar toch al.
Aangezien je van geen kanten weet welke fofo's van welke dame zijn op de website/RL kan ik dus ook niet zeggen of de foto's waarheidsgetrouw zijn.

Ik schat Luna tussen de 40-50 en ongeveer 1,60. Op zich een lieve dame, maar wat fake.
Wel een strak lijfje met een ronde kont.
Heb al slechtere uurtjes gehad, dus op zich was het wel OK, maar niet zoals Victoria (of Sisi) waarvoor ik kwam.
Tussendoor massage was maar zozo, eerder wat gewrijf dan echte massage.
Victoria komt niet meer terug, is na 1 dag weer huiswaarts vertrokken.

Terug
Bovenaan Onderaan