Recensie Luyza Amorim 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
778
21/02/22
756
91
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Penislengte
15cm
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/ts-sex-luyza-amorim.html
Totale kosten (in euro)
150. (samen met Lara was dit 2x150 dus)
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ook een volledig te meiden meid.

Haar trio met Lara Muniz heb ik reeds besproken hier


Bij deze haar quotering dus.
 
Maar heb je het gevoel moest je met haar alleen een sessie zou gehad hebben dat het een gans ander verhaal zou geweest zijn ? Is ze groot geschapen , want nergens foto's online van haar pik …
 
Maar heb je het gevoel moest je met haar alleen een sessie zou gehad hebben dat het een gans ander verhaal zou geweest zijn ? Is ze groot geschapen , want nergens foto's online van haar pik …

De eerste keer dat er twee spreekwoorden van toepassing zijn op een situatie die ik moet uitleggen aan iemand.

Wat baat een kaars en bril als den uil niet lezen wil.

Een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen.

Pas op ik zeg her vriendschappelijk ;)

Maar ben jij zelf niet meer dan eens bij Lara geweest dat ze je in de zak zetten qua tijd? En nu wil je Luyza ook proberen nadat een ander persoon zei dat ze deel uitmaakte van hetzelfde bedrog. Als mannen blijven handelen als u blijven zij lachen en geld verdienen op fraudulente manier. Moest iedereen niet gaan dan mochten ze hun valiezen pakken terug naar hun derdewereldland en hadden wij op de duur enkel kwaliteits meisjes.

Ik heb bij beiden het advies gegeven van te mijden.

Ik kan niet duidelijker schrijven.

Buiten dit dan: Ik heb Luyza erna nog over aangesproken alleen via gsm. Dat ik wel terug wou komen bij haar (nu ze niet reisde met Lara) en of ze fair wou zijn en mij het verloren half uur wou gunnen als ik 150 zou betalen voor 30min en de gestolen tijd erbij. Ze lachte me uit.

Geen excuus. Geen rouw. Geen schaamte.

Zullen er gasten zijn die geluk hebben? Ja.

Maar waarom zou een klant de kans nemen met zo een figuren als er dames zijn met 100% goede reputatie en service?

Ik neem het risico alvast NIET.
 
Laatst bewerkt:
De tweede keer dat ik bij Lara geweest ben wist ik niet dat zij het was want er stonden foto's van iemand anders op haar advertentie. Verder zij u zelf dat het spel met luyza aanvankelijk goed was tot Lara erbij kwam, en er bestaat ook zoiets als kopieergedrag en groepsdynamiek. Verder had u ook uitleg ook volstaan zonder de spreekwoorden (dan nog in tweevoud) en ondanks dat u waarschijnlijk vriendelijke intenties heeft. Komt deze reactie toch een beetje belerend over . Dus uw intenties (indien oprecht vriendelijk ) stroken niet 100% met uw wijze van formuleren . Maar toch dank voor uw reactie :)
 
Blijven schrijven Saris. Ik ben al naar meisjes geweest die jij beschreven hebt. En je beschrijvingen kloppen altijd. Zoals ik zelf al beschreven heb ben ik in 2022 naar mindestens 10 meisjes geweest geen enkel gaf mij voldoening. En bij 8-9 stond ik telkens buiten ruim voor de betaalde tijd.
 
Dank je Peterman. En ook omdat je altijd iets schrijft wat wel meer gewicht kan geven aan een review. Bevestigingen zijn belangrijk. Kost geen tijd en voor mensen die niet goed kunnen schrijven of geen zin hebben heel de review opties in te vullen is het toch leuk dat ze feedback geven. Ook voor mij. Want ik zou niet liever horen of een dame zich verbeterd heeft. Gebeurt slechts zelden wel. Precies omdat er zoveel zakzetters en slechte servicers tussen zitten ben kk begonnen schrijven. Ik heb genoeg geld verloren en wou jullie het besparen. Maar ik schrijf ook middelmatige score en goede score reviews.
Net eentje geschreven waar ik zeker naar terug ga. En er is er eentje in het land waar ik enorm veel plezier van gehad heb. Check beiden: Katrina Tequila en Brandy Mia. Reviews hier door mij. Kun je niet bij misgaan. Hopelijk meer succes in 2023.
PS je mag me altijd PMen voor je iemand bezoekt. De 50 reviews hier zijn nog geen 10% vd dames die ik bezocht heb.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Penislengte
16cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/ts-sex-rot-luyza-amorim.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook al had ik deze recensie gelezen, toch heb ik na wat twijfelen vandaag de gok gewaagd met Luyza en ik kan alleen maar zeggen dat mijn gevoel over haar volledig juist zat!

Dit was na Sophya mijn 2de ervaring en ben weer zeer voldaan buitengegaan. Ze is mooier dan op haar fotos, heeft mooie ronde borsten en kont.
Afspreken ging vlot via whatsapp, ze stuurde me als ik er was nog even de huisnummer en was snel binnen. Heel net appartement/kamer op gelijkvloers.

Nu had ik afgesproken voor een uur. Ik had 2 briefjes van 100 euro waarop ze zei dat ze niet kon teruggeven wat ik wat vreemd vond maar ik zei dat we het erna wel gingen regelen.
Toen we klaar waren na een snelle douche ging ik even op mijn gsm kijken en zag dat er maar net een half uur was gepasseerd.
Ik vroeg vriendelijk aan haar of het mogelijk was gewoon 1 briefje van 100 terug te geven aangezien er toch maar een half uur was gepasseerd. Ze bleef lief maar was wat aan het twijfelen en dan heb ik het gewoon nog eens lief gevraagd .
Ze heeft me nog vaarwel gekust en ben met 100 euro terug buitengekomen.
Eerlijke meid dus!

Het enige minpuntje was dat ze moeilijk stijf werd maar uiteindelyk is dat toch gelukt. Ze excuseerde haar hier nog voor terwijl.
 
Laatst bewerkt:
Ook al had ik deze recensie gelezen, toch heb ik na wat twijfelen vandaag de gok gewaagd met Luyza en ik kan alleen maar zeggen dat mijn gevoel over haar volledig juist zat!

Dit was na Sophya mijn 2de ervaring en ben weer zeer voldaan buitengegaan. Ze is mooier dan op haar fotos, heeft mooie ronde borsten en kont.
Afspreken ging vlot via whatsapp, ze stuurde me als ik er was nog even de huisnummer en was snel binnen. Heel net appartement/kamer op gelijkvloers.

Nu had ik afgesproken voor een uur. Ik had 2 briefjes van 100 euro waarop ze zei dat ze niet kon teruggeven wat ik wat vreemd vond maar ik zei dat we het erna wel gingen regelen.
Toen we klaar waren na een snelle douche ging ik even op mijn gsm kijken en zag dat er maar net een half uur was gepasseerd.
Ik vroeg vriendelijk aan haar of het mogelijk was gewoon 1 briefje van 100 terug te geven aangezien er toch maar een half uur was gepasseerd. Ze bleef lief maar was wat aan het twijfelen en dan heb ik het gewoon nog eens lief gevraagd .
Ze heeft me nog vaarwel gekust en ben met 100 euro terug buitengekomen.
Eerlijke meid dus!

Het enige minpuntje was dat ze moeilijk stijf werd maar uiteindelyk is dat toch gelukt. Ze excuseerde haar hier nog voor terwijl.
Ook al had ik deze recensie gelezen, toch heb ik na wat twijfelen vandaag de gok gewaagd met Luyza en ik kan alleen maar zeggen dat mijn gevoel over haar volledig juist zat!

Dit was na Sophya mijn 2de ervaring en ben weer zeer voldaan buitengegaan. Ze is mooier dan op haar fotos, heeft mooie ronde borsten en kont.
Afspreken ging vlot via whatsapp, ze stuurde me als ik er was nog even de huisnummer en was snel binnen. Heel net appartement/kamer op gelijkvloers.

Nu had ik afgesproken voor een uur. Ik had 2 briefjes van 100 euro waarop ze zei dat ze niet kon teruggeven wat ik wat vreemd vond maar ik zei dat we het erna wel gingen regelen.
Toen we klaar waren na een snelle douche ging ik even op mijn gsm kijken en zag dat er maar net een half uur was gepasseerd.
Ik vroeg vriendelijk aan haar of het mogelijk was gewoon 1 briefje van 100 terug te geven aangezien er toch maar een half uur was gepasseerd. Ze bleef lief maar was wat aan het twijfelen en dan heb ik het gewoon nog eens lief gevraagd .
Ze heeft me nog vaarwel gekust en ben met 100 euro terug buitengekomen.
Eerlijke meid dus!

Het enige minpuntje was dat ze moeilijk stijf werd maar uiteindelyk is dat toch gelukt. Ze excuseerde haar hier nog voor terwijl.
Waarom klinkt deze review zo fake? Licht het aan mij? Ook maar 1 recentie lijkt mij opvallend. Waarom zou je uberhaupt naar iemand gaan die als een oplichter word besproken?
 
Ook al had ik deze recensie gelezen, toch heb ik na wat twijfelen vandaag de gok gewaagd met Luyza en ik kan alleen maar zeggen dat mijn gevoel over haar volledig juist zat!

Dit was na Sophya mijn 2de ervaring en ben weer zeer voldaan buitengegaan. Ze is mooier dan op haar fotos, heeft mooie ronde borsten en kont.
Afspreken ging vlot via whatsapp, ze stuurde me als ik er was nog even de huisnummer en was snel binnen. Heel net appartement/kamer op gelijkvloers.

Nu had ik afgesproken voor een uur. Ik had 2 briefjes van 100 euro waarop ze zei dat ze niet kon teruggeven wat ik wat vreemd vond maar ik zei dat we het erna wel gingen regelen.
Toen we klaar waren na een snelle douche ging ik even op mijn gsm kijken en zag dat er maar net een half uur was gepasseerd.
Ik vroeg vriendelijk aan haar of het mogelijk was gewoon 1 briefje van 100 terug te geven aangezien er toch maar een half uur was gepasseerd. Ze bleef lief maar was wat aan het twijfelen en dan heb ik het gewoon nog eens lief gevraagd .
Ze heeft me nog vaarwel gekust en ben met 100 euro terug buitengekomen.
Eerlijke meid dus!

Het enige minpuntje was dat ze moeilijk stijf werd maar uiteindelyk is dat toch gelukt. Ze excuseerde haar hier nog voor terwijl.
Waarom klinkt deze review zo fake? Licht het aan mij? Ook maar 1 recentie lijkt mij opvallend. Waarom zou je uberhaupt naar iemand gaan die als een oplichter word besproken?
 
Jij hebt de originele review niet goed gelezen denk ik, ik zal je even helpen. Het ging vooral om Lara en haar review, hij zei duidelijk zelf dat het tijdens een trio met Luyza erbij goed ging tot zij binnen kwam. Ik heb mijn kans gewaagt ik kan evegoed pech gehad hebben maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen hetzelfde is en elke situatie anders maar deze review is absoluut niet fake!
Ik heb mijn 2 enige ervaringen hier al gedeeld omdat ik zelf ook veel ervaringen heb gelezen en wou zo ook mijn steentje bijdragen.
Waarom klinkt deze review zo fake? Licht het aan mij? Ook maar 1 recentie lijkt mij opvallend. Waarom zou je uberhaupt naar iemand gaan die als een oplichter word besproken?
 
Jij hebt de originele review niet goed gelezen denk ik, ik zal je even helpen. Het ging vooral om Lara en haar review, hij zei duidelijk zelf dat het tijdens een trio met Luyza erbij goed ging tot zij binnen kwam. Ik heb mijn kans gewaagt ik kan evegoed pech gehad hebben maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen hetzelfde is en elke situatie anders maar deze review is absoluut niet fake!
Ik heb mijn 2 enige ervaringen hier al gedeeld omdat ik zelf ook veel ervaringen heb gelezen en wou zo ook mijn steentje bijdragen.
Ah oke. Spijtig genoeg moet je altijd waakzaam zijn. Ik weet nog genoeg in de tijd op hookers hoe veel DVP's hun eigen reviews schreven
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan