Recensie Lara Muniz 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
778
21/02/22
756
91
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
14cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/lara-muniz-hot-shemalle/
Totale kosten (in euro)
150. Maar opgelicht.
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
AVOID AT ALL COSTS!

Niet een maar 2x bestolen geweest. Hoe komt dat dan hoor ik je zeggen. Ben je 2x naar een dief geweest? Eerste keer was ik erbij en wou mevrouw niet dat doen en dit doen en toen ik haar zei dat we dat toch afgesproken hadden dan stopte ze gewoon alles van sex en zat ze er gewoon. Toen ik begon te lachen en zei ok dan zitten we hier allebei dan begon ze agressief te doen. Was voor 100e dan maar afgetrapt. 3j later boek ik een trans en vraag of ze vriendin heeft voor Trio. Alles okay. Kom ik daar binnen. Betaal ik mijn meid. Haar vriendin komt later bij. Het gaat super met de eerste. Komt zij toch wel binnen zeker. Ik had gewoon gevraagd naar een link maar haar vriendin haar profiel was nog niet online. Nu zag ik dat ze me niet herkende en dacht ik speel gewoon mee misschien hebben we nu wel knetterende sex. De eerste lag missio. Ik zo in haar. En Lara in mij doggie. Minder dan 3minuten en Lara was klaargekomen zei ze en ik kon verder doen met haar vriendin. En mevrouw ging gewoon weggaan. Dan maar eens ferm mijn gedacht gezegd en plots draaide trans 1 zich ook tegen mij en zei toen time is up. Na 10min! Ik berekende even hoe de situatie zou zijn moest ik ze allebei bewusteloos timmeren. Maar mijn gsm nummer hadden ze. Ze werden de spanning gewaar maar toen ik dan te vriendelijk was en helft geld weer vroeg lachten ze me uit in mijn gezicht. Toen ik duidelijk maakte dat ze toch even moesten inschatten wat ze aan het doen waren terwijl er een beer van een gast met hun in het holst vd nacht in hun kamertje zat zette Lara haar keel open en riep iemand van boven. Ik doorzag haar bluf en riep met haar mee achter de spookridder. Natuurlijk lukt dat met een brave burger die dan asap met staart tussen de benen naar auto vlucht maar hier niet. Daar stond ze dan. Tegen een ondertussen grijnzende woesteling. Ik kon haar kop van haar romp gesleurd hebben. Zo een rotwijf. Maar wat is 150 euro. Das gewoon de volgende hoer overslaan en eens een nachtje uitslapen ipv stappen. Ik deed dus niks en toen kreeg ze weer iets van haar bravado weer en bleef stoer staan. Maar ze was wel stil. Zo een wijven rippen gasten aan de lopende band. Is hun manier van werken. Hyenas van de wereld van het sekswerken. Op een dag komen ze een leeuw tegen die niet voorbij wandelt.
 
Redlights is gewoon een reclame poster ophangend bureau in feite. Die zijn niet verantwoordelijk voor de reclame of het merk erop. Die hangen gewoon posters uit. Hoe meer posters hoe beter. That's it. Caveat Emptor. Buyer Beware. Daarom hier eerst lezen altijd. Al veel centjes zelf behouden zo.
 
Heb dit ook al meegemaakt met Lara muniz. Pas op adverteert soms onder een valse naam dus je hebt geen idee dat je bij haar gaat. Ik vind het jammer want ik vind ze echt wel knap, leuk lichaam , strak kontje maar niet te strak maar ja als je 15 a 20 min kan binnen blijven terwijl je voor een uur betaald heb je al geluk . Plus kan goed handjobs geven maar gebruikt dat om je zo snel mogelijk te doen klaarkomen.
 
AVOID AT ALL COSTS!

Niet een maar 2x bestolen geweest. Hoe komt dat dan hoor ik je zeggen. Ben je 2x naar een dief geweest? Eerste keer was ik erbij en wou mevrouw niet dat doen en dit doen en toen ik haar zei dat we dat toch afgesproken hadden dan stopte ze gewoon alles van sex en zat ze er gewoon. Toen ik begon te lachen en zei ok dan zitten we hier allebei dan begon ze agressief te doen. Was voor 100e dan maar afgetrapt. 3j later boek ik een trans en vraag of ze vriendin heeft voor Trio. Alles okay. Kom ik daar binnen. Betaal ik mijn meid. Haar vriendin komt later bij. Het gaat super met de eerste. Komt zij toch wel binnen zeker. Ik had gewoon gevraagd naar een link maar haar vriendin haar profiel was nog niet online. Nu zag ik dat ze me niet herkende en dacht ik speel gewoon mee misschien hebben we nu wel knetterende sex. De eerste lag missio. Ik zo in haar. En Lara in mij doggie. Minder dan 3minuten en Lara was klaargekomen zei ze en ik kon verder doen met haar vriendin. En mevrouw ging gewoon weggaan. Dan maar eens ferm mijn gedacht gezegd en plots draaide trans 1 zich ook tegen mij en zei toen time is up. Na 10min! Ik berekende even hoe de situatie zou zijn moest ik ze allebei bewusteloos timmeren. Maar mijn gsm nummer hadden ze. Ze werden de spanning gewaar maar toen ik dan te vriendelijk was en helft geld weer vroeg lachten ze me uit in mijn gezicht. Toen ik duidelijk maakte dat ze toch even moesten inschatten wat ze aan het doen waren terwijl er een beer van een gast met hun in het holst vd nacht in hun kamertje zat zette Lara haar keel open en riep iemand van boven. Ik doorzag haar bluf en riep met haar mee achter de spookridder. Natuurlijk lukt dat met een brave burger die dan asap met staart tussen de benen naar auto vlucht maar hier niet. Daar stond ze dan. Tegen een ondertussen grijnzende woesteling. Ik kon haar kop van haar romp gesleurd hebben. Zo een rotwijf. Maar wat is 150 euro. Das gewoon de volgende hoer overslaan en eens een nachtje uitslapen ipv stappen. Ik deed dus niks en toen kreeg ze weer iets van haar bravado weer en bleef stoer staan. Maar ze was wel stil. Zo een wijven rippen gasten aan de lopende band. Is hun manier van werken. Hyenas van de wereld van het sekswerken. Op een dag komen ze een leeuw tegen die niet voorbij wandelt.
Hehe dat heb je mooi geschreven. Leest vlot weg.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ondanks de slechte ervaringen, heb ik toch wel een goede ervaring gehad bij Lara. Nochtans maar €50 betaald want wou het niet riskeren met de vorige recensies. 🤣

Paar weken nog bezocht in Antwerpen. Eerst begonnen met wat zoenen en was pzc bij me. Zij deed het echt fantastisch en zoog zelfs aan me ballen, waar ik erg van geniet. Ik heb haar toen in doggy. Nadien zelf afgetrokken tot ik kwam terwijl ze met mij speelde. Ze zei zelfs nog dat ik een mooie lichaam heb.

Best vreemd hoe anderen niet zo'n geweldige ervaringen hebben beleefd..
 
AVOID AT ALL COSTS!

Niet een maar 2x bestolen geweest. Hoe komt dat dan hoor ik je zeggen. Ben je 2x naar een dief geweest? Eerste keer was ik erbij en wou mevrouw niet dat doen en dit doen en toen ik haar zei dat we dat toch afgesproken hadden dan stopte ze gewoon alles van sex en zat ze er gewoon. Toen ik begon te lachen en zei ok dan zitten we hier allebei dan begon ze agressief te doen. Was voor 100e dan maar afgetrapt. 3j later boek ik een trans en vraag of ze vriendin heeft voor Trio. Alles okay. Kom ik daar binnen. Betaal ik mijn meid. Haar vriendin komt later bij. Het gaat super met de eerste. Komt zij toch wel binnen zeker. Ik had gewoon gevraagd naar een link maar haar vriendin haar profiel was nog niet online. Nu zag ik dat ze me niet herkende en dacht ik speel gewoon mee misschien hebben we nu wel knetterende sex. De eerste lag missio. Ik zo in haar. En Lara in mij doggie. Minder dan 3minuten en Lara was klaargekomen zei ze en ik kon verder doen met haar vriendin. En mevrouw ging gewoon weggaan. Dan maar eens ferm mijn gedacht lgezegd en plots draaide trans 1 zich ook tegen mij en zei toen time is up. Na 10min! Ik berekende even hoe de situatie zou zijn moest ik ze allebei bewusteloos timmeren. Maar mijn gsm nummer hadden ze. Ze werden de spanning gewaar maar toen ik dan te vriendelijk was en helft geld weer vroeg lachten ze me uit in mijn gezicht. Toen ik duidelijk maakte dat ze toch even moesten inschatten wat ze aan het doen waren terwijl er een beer van een gast met hun in het holst vd nacht in hun kamertje zat zette Lara haar keel open en riep iemand van boven. Ik doorzag haar bluf en riep met haar mee achter de spookridder. Natuurlijk lukt dat met een brave burger die dan asap met staart tussen de benen naar auto vlucht maar hier niet. Daar stond ze dan. Tegen een ondertussen grijnzende woesteling. Ik kon haar kop van haar romp gesleurd hebben. Zo een rotwijf. Maar wat is 150 euro. Das gewoon de volgende hoer overslaan en eens een nachtje uitslapen ipv stappen. Ik deed dus niks en toen kreeg ze weer iets van haar bravado weer en bleef stoer staan. Maar ze was wel stil. Zo een wijven rippen gasten aan de lopende band. Is hun manier van werken. Hyenas van de wereld van het sekswerken. Op een dag komen ze een leeuw tegen die niet voorbij wandelt. je voor de recensie maar ook spijtig om te lezen dat dit je overkomen is. Als je lang genoeg met dit soort "dames" omgaat is het een kwestie van tijd eer je een confrontatie gaat voorhebben, beste is inderdaad om weg te wandelen..
AVOID AT ALL COSTS!

Niet een maar 2x bestolen geweest. Hoe komt dat dan hoor ik je zeggen. Ben je 2x naar een dief geweest? Eerste keer was ik erbij en wou mevrouw niet dat doen en dit doen en toen ik haar zei dat we dat toch afgesproken hadden dan stopte ze gewoon alles van sex en zat ze er gewoon. Toen ik begon te lachen en zei ok dan zitten we hier allebei dan begon ze agressief te doen. Was voor 100e dan maar afgetrapt. 3j later boek ik een trans en vraag of ze vriendin heeft voor Trio. Alles okay. Kom ik daar binnen. Betaal ik mijn meid. Haar vriendin komt later bij. Het gaat super met de eerste. Komt zij toch wel binnen zeker. Ik had gewoon gevraagd naar een link maar haar vriendin haar profiel was nog niet online. Nu zag ik dat ze me niet herkende en dacht ik speel gewoon mee misschien hebben we nu wel knetterende sex. De eerste lag missio. Ik zo in haar. En Lara in mij doggie. Minder dan 3minuten en Lara was klaargekomen zei ze en ik kon verder doen met haar vriendin. En mevrouw ging gewoon weggaan. Dan maar eens ferm mijn gedacht gezegd en plots draaide trans 1 zich ook tegen mij en zei toen time is up. Na 10min! Ik berekende even hoe de situatie zou zijn moest ik ze allebei bewusteloos timmeren. Maar mijn gsm nummer hadden ze. Ze werden de spanning gewaar maar toen ik dan te vriendelijk was en helft geld weer vroeg lachten ze me uit in mijn gezicht. Toen ik duidelijk maakte dat ze toch even moesten inschatten wat ze aan het doen waren terwijl er een beer van een gast met hun in het holst vd nacht in hun kamertje zat zette Lara haar keel open en riep iemand van boven. Ik doorzag haar bluf en riep met haar mee achter de spookridder. Natuurlijk lukt dat met een brave burger die dan asap met staart tussen de benen naar auto vlucht maar hier niet. Daar stond ze dan. Tegen een ondertussen grijnzende woesteling. Ik kon haar kop van haar romp gesleurd hebben. Zo een rotwijf. Maar wat is 150 euro. Das gewoon de volgende hoer overslaan en eens een nachtje uitslapen ipv stappen. Ik deed dus niks en toen kreeg ze weer iets van haar bravado weer en bleef stoer staan. Maar ze was wel stil. Zo een wijven rippen gasten aan de lopende band. Is hun manier van werken. Hyenas van de wereld van het sekswerken. Op een dag komen ze een leeuw tegen die niet voorbij wandelt.

Dank je voor de recensie maar ook spijtig om te lezen dat dit je overkomen is. Als je lang genoeg dit soort "dames" paalt is het een kwestie van tijd eer je een confrontatie zult voorhebben. Beste is helaas om weg te wandelen - je wilt niet in het nieuws verschijnen dat je een illegale tranny hebt vermorzeld😅. Ik pingel meestal af alsof ik op de markt sta want ze zijn bijna nooit de vraagsom waard. Deze Lara heb ik ook al eerder op chatsites/apps gezien trouwens.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan