Recensie Yna, Den Bosch vh Breda, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MrMarcus

Newbie
5
21/10/21
10
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/581580-yna
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Begin deze week ben ik bij deze dame langs geweest, ik werd getriggerd door de omschrijving Queen of Deepthroat. Ik dacht, dat moet ik even meemaken.

Tijdens het appen had ik aangegeven dat ik 30 minuten wilde blijven en of ik via Tikkie kon betalen, voor haar was dat geen probleem. Ze gaf me al vrij snel een adres aan Amsterdam West, ik aanbellen bleek er een totaal ander persoon de deur open te doen die van niks wist, terwijl ik mijn excuses aanbood werd ik gebeld door de dame en vertelde mij dat ik naar de overkant moest komen naar het hotel. Zij stond voor de deur opening van het hotel en greep in het openbaar al gelijk naar mijn lul, heel snel riep ze zachtjes follow me and be quiet.

Onderweg naar haar kamer op de begane grond zei ze wat in het Roemeens tegen een dame die daar in een hoekje van de gang zat ( ik dacht eerst dat het een schoonmaakster was van het hotel volgens mij had ze ook die kleding aan, maar ik kom daar zo op terug). De "hotelkamer" waar ze mij ontving leek meer op een personeelskamer, in de kamer lagen drie bedden opgemaakt met eigen dekens, in de kamer hing er ook een aparte geur. Aan mijn gezichtsuitdrukking kon ze opmaken dat ik het niet fris vond ruiken en besloot ze een liter parfum in de kamer (dat niet groter is dan 15m2) te spuiten. Daarna pakte ze een handdoek en legde die op het logeerbed ( het derde bed), ondertussen had ik mijn jas al uit en wilde ik mijn telefoon pakken om te betalen. Ze duwde mij op het bed en trok mijn broek uit, ze begon gelijk te pijpen met haar kleren nog aan (dezelfde kleding als op de foto's) en na een half minuutje vroeg ze me nogmaals hoelang ik wilde blijven. EN HIER GING HET MIS!

Tijdens het app gesprek hadden we al alles afgesproken, dus ik zei 30 minuten. Toen zei ze oke, that is 150 Euro (ondertussen was ze weer aan het pijpen) dus ik zei dat we 80 hadden afgesproken, gek genoeg bleef ze gewoon door pijpen en zei ze dat 80 euro pijpen en neuken met condoom is voor 15 minuten. Dus ik zei oke put the condom on en toen stopte ze opeens en zei ze PAY ME 100 okay? Ze begon een lul verhaal te vertellen dat ze geen drinken heeft wat ze betaalt 3000 euro per maand voor de kamer en ze heeft 3 kinderen die ze moet onderhouden. Opeens kon ze ook geen tikkie versturen en had ik geen bereik in de kamer, ondertussen bleef ze wel de heletijd aan mn lul zitten en zei uiteindelijk oke 80 PZC en fuck MC. Toen ging alles opeens gehaast, pijpen ging heel snel en deed het met veel minder beleid. Ik kon ondertussen nog steeds niet betalen dus zei ze dat komt als we klaar zijn wel.

Toen ze klaar was met pijpen en de condoom had omgezet zakte ze haar leren broek tot haar knieën en bukte voorover op het andere bed, ik mocht niet te hard stoten want het was te gehorig daar en meerdere keren zei ze dat ik stil moest zijn. Tijdens de doggy mocht ik haar vingeren en aan haar borsten zitten en riep ze quick quick come baby, na een aantal goeie stoten was ik er klaar mee, ik wilde zo snel mogelijk weg.
Ik trok mn broek aan en jas aan en in de deuropening had van haar kamer had ik weer bereik, via de bank app bood ik aan om het geld over te maken, ik gaf haar mijn telefoon om haar gegevens in te voeren en zag ik dat ze 120 euro had ingetikt, ze lachte en zei come onnn i need the money. Dus ik zei i like you but the service was not that good. Ik had 80 euro overgemaakt maar het werd eerst nog even bevestigd door iemand anders, ze belde naar haar zus.. en toevallig op hetzelfde moment ging een telefoon af aan het einde van de gang (dat was de mevrouw in schoonmaak kleding).

Over het algemeen is het een hele lieve dame en ze geniet ook oprecht van het pijpen en de sex, maar voor mij was dit de eerste en laatste keer. Het gaat allemaal te rommelig en er hing een apart sfeertje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vind het heel sketchy idd als ze de prijs de hele tijd verandert. Is denk ik meer een bedelaar dan een werkster.

Oh ja, meestal geeft men de huisnr niet zomaar prijs. Op locatie nog even bevestigen want vaak zitten ze aan de overkant om te zien of je alleen bent.
 
Ik had haar eens ontmoeten toen ik een hele mooie dame zag op een adv
naam weet ik niet meer maar ik trefte dus yna

Ik zei nee ik ga weg en trok ze zo me broek naar beneden en begon ze te pijpen ik zei stop maar me lul zei ga door !!

Kwam over haar klaar en ik zei dit

We didn't agree to anything and you already voluntarily sucked my dick without me paying for it

En ik ging weg :)! Gratis bj
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan