- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Link naar advertentie
- https://prive42.nl/luz/
Prive42, een prettig privéhuis waar ik graag kom en ik heb de laatste tijd daar goede ervaringen met oa Kiara, Suzy & Leila.
Afgelopen week met Luz naar de kamer geweest. Luz heeft aantrekkelijke foto's op de site van Prive42 staan en daarom voor Luz gekozen.
Luz is een kleine Spaanse dame van tegen de 50jaar(site zegt 38jaar), goed verzorgd met mooie grote natuurlijke borsten.
In vergelijking met de andere dames bij Prive42 viel Luz mij tegen. Vingeren niet mogelijk en Tongzoenen niet overtuigend.
PZC was redelijk en op verzoek vochtig. Ik ben klaargekomen maar voor mij geen herhaling met Luz. Jammer want ze ziet er leuk uit.
Afgelopen week met Luz naar de kamer geweest. Luz heeft aantrekkelijke foto's op de site van Prive42 staan en daarom voor Luz gekozen.
Luz is een kleine Spaanse dame van tegen de 50jaar(site zegt 38jaar), goed verzorgd met mooie grote natuurlijke borsten.
In vergelijking met de andere dames bij Prive42 viel Luz mij tegen. Vingeren niet mogelijk en Tongzoenen niet overtuigend.
PZC was redelijk en op verzoek vochtig. Ik ben klaargekomen maar voor mij geen herhaling met Luz. Jammer want ze ziet er leuk uit.