WHEM Luzy, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben in het verleden 2x bij haar geweest.
Destijds ook recensie geschreven op hookers.
Voor de prijs een meer dan prima ervaring.

Moest wel stilletjes doen op de gang en duurde wel relatief lang voordat ze de telefoon weer opnam voor het huisnr. Een keer zat ik alweer in de auto..
 
Ik heb ook een tijdje geleden op de 'Luzy' advertentie gereageerd. Had geen zin om te lopen en een paar dames gebeld. Dit was de enige toen waar ik direct naar toe kon. Een dame ontving mij in Den Haag centrum, beetje tussen de 2 straten in. De dame leek in de verste verte niet op de foto's. Kamertje was heel klein, opfrissen was behelpen. Nood was hoog, ff pijpen en in doggy standje gauw mn zak geleegd voor 60 eur en daarna wegwezen. Geen herhaling voor mij, volgende keer toch maar een rondje door de Doublet.
 

Ik heb deze dame vorig jaar november bezocht. Contact ging via SMS.

Ze ontvangt in de Centrum van Den Haag, Het is zeker niet de dame van de foto's.
Spreekt geen NL of EN puur Spaans.

Afgesproken voor 1 uur 100 euro. Zie dat de prijs nu 120 euro is.

Voor de 100 euro mocht ik dan ook letterlijk niks. Niet aanraken, vingeren, beffen alles met condoom.

Als je iets extras wilde 20 euro bijbetalen. Verder alles plichtmatig, pijpen was ok, cowgirl gedaan. klaargekomen. 2e ronde weer pijpen, en doggie geneukt.

Toen ik weg ging moest ik heel zachtjes doen, bijna geen geluid en sluipend huis uit en trap naar beneden lopen.
 
Ik heb deze dame vorig jaar november bezocht. Contact ging via SMS.

Ze ontvangt in de Centrum van Den Haag, Het is zeker niet de dame van de foto's.
Spreekt geen NL of EN puur Spaans.

Afgesproken voor 1 uur 100 euro. Zie dat de prijs nu 120 euro is.

Voor de 100 euro mocht ik dan ook letterlijk niks. Niet aanraken, vingeren, beffen alles met condoom.

Als je iets extras wilde 20 euro bijbetalen. Verder alles plichtmatig, pijpen was ok, cowgirl gedaan. klaargekomen. 2e ronde weer pijpen, en doggie geneukt.

Toen ik weg ging moest ik heel zachtjes doen, bijna geen geluid en sluipend huis uit en trap naar beneden lopen.
Niet de dame van de foto's? Was ze lelijker ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan