WHEM Lya Heerenveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henk Walker75

Newbie
2
02/05/22
0
Hallo,

Iemand van de medewandelaars ervaring met Lya? Spoeling van Nederlandstalige DVP's in Friesland is dun. Iets houdt mij tegen. Alles inclusief en alle dagen beschikbaar, red flags?

 
Alles inclusief..... Ten eerste bied ze maar beperkt aantal diensten aan en ten tweede voor 250,- per uur !!! En alle dagen actief hebben heel veel dames, als ze niet werken nemen ze niet op. In ieder geval sla ik over, te duur voor te weinig.
 
Alles inclusief..... Ten eerste bied ze maar beperkt aantal diensten aan en ten tweede voor 250,- per uur !!! En alle dagen actief hebben heel veel dames, als ze niet werken nemen ze niet op. In ieder geval sla ik over, te duur voor te weinig.
Ja klopt maar in haar beschrijving geeft ze aan dat alles inbegrepen is. Prijs lijkt mij idd ook te hoog. Ik ga wel verder kijken.
 
@Henk Walker75 Als dames in de advertentie aangeven "alles inbegrepen" dan bedoelen ze alleen de diensten die staan opgegeven. Diensten die er niet staan doen ze helemaal niet. Als er niet staat dat alles is inbegrepen heb je kans dat je moet bijbetalen voor een dienst, bijvoorbeeld CIM, dat staat dan wel in de dienst maar zit niet in de "standaard prijs". Dus weer er op bedacht dat je niet voor alles te horen krijgt dat het extra kost.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan