Recensie Lyalya, Amsterdam 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henk5

Newbie
13
04/09/23
17
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2665292-lyalya
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond bij Lyalya in Amsterdam Zuidoost geweest. Op haar profielfoto van WhatsApp zag ik haar mooie figuur. Ze ontvangt op een appartementje en bij binnenkomst moest ik eerst douche. Op bed begonnen we met tongzoenen en haar even gebefd. Toen heeft ze me gepijpt zonder condoom. Daarna hebben we met condoom alle standje gedaan. Ik ga volgend weekend weer.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
RECENSIE:
Lyalya. Amsterdam.
Ben ook bij bovenstaand meisje geweest. Viel beetje tegen.
Afwezig aan je piemel likken.
Slechts je eikel past in haar mond.
Neuken mocht alleen langzaam en zachtjes. Toen ik lekker op gang kwam, zat er gelijk weer zo'n handje tussen.
Drie ster is nog ruim, maar krijgt die omdat ik keihard in haar mond spoot en ze verschrikt de helft doorslikte en daar boos en blij bij keek.
Zo van; Foei stouterd…
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2665292-lyalya
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een afspraak maken is makkelijk met haar, nog nooit problemen gehad met deze boeker.
De locatie is prima, niks speciaals maar makkelijk bereikbaar zonder pottenkijkers.

Ze ziet er best leuk uit, haar gezicht is niet echt verfijnd, maar dat kan je verwachten van de foto's. Haar lichaam is aardig bewerkt; siliconen borsten en opgespoten kont. Het is niet storend voor mij, maar als je op zoek bent naar een natuurlijk vrouwtje moet je deze laten gaan.

Communicatie ging vrij moeilijk. Ze is echt wel beleefd, maar is een Russin zonder al te veel Engelse ervaring dus een gesprek zit er niet in.

De handelingen zelf waren ook best wel middelmatig. Zoenen vrij oppervlakkig, maar ze neemt daar wel zelf initiatief mee vanaf binnenkomst en ook voor vertrek. Pijpen wou ze al gelijk een condoom eromheen doen, dus dat heb ik overgeslagen. Neuken was eigenlijk niet zo goed voor mij. Het is moeilijk te omschrijven waarom, maar ze is gewoon niet goed neukbaar of zo. Misschien lag dat aan haar lichaam of aan haar lichaamshouding of het bed. Maar lekker penetreren en er ritme in vinden zat er niet echt in bij haar.

Voor deze prijs zijn er op dit moment genoeg betere alternatieven, dus maakt ze het niet waar. Maar als date op zich zou het zomaar een volgende keer beter kunnen zijn met aangepaste verwachtingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan