Recensie Lynx, La Cloche 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hazelnoot

Stamgast
Forumpionier
312
04/07/21
273
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag had ik een afspraak staan met Lynx. Ik was de eerste vandaag en werd door de gastvrouw naar de kamer gebracht. Na een minuutje kwam er een leuke frisse jongedame binnen met een grote stapel handdoeken in haar handen. Lachend vertelde ze dat ze Lynx was. Ik was blij verrast door haar looks. Maandag had ik haar al geboekt op basis van 2 fotootjes op de site, maar gisteren kwamen daar 4 mooie foto's bij. What you see is what you get bij Lynx, haar foto's zijn niet geshopt. Ze heeft een knap koppie, een mooi slank lichaam en een heerlijk kontje. Daarnaast heeft ze een open mind en is heel spontaan. Lynx is 35, maar ik zou haar eerder rond 27 schatten. Een specialiteit van Lynx is sensual domination, dus daar ging ik voor. Ze heeft me op en top verwend, ik heb van ieder deeltje van haar lijf mogen genieten. Lynx heeft me flink gesloopt, dus vandaag heb ik de sportschool overgeslagen. De finish was een cowgirlsessie waarna we even total loss bleven liggen. Echt een heerlijke meid en een aanwinst voor LC.
 
Nou geloof ik best dat ze sterk lijkt op de foto's, maar kom op, iedereen ziet dat die geshopt zijn. Een echte persoon heeft geen glanzende huid zoals in een magazine. Is ook niet erg, alle privéhuizen doen het, maar zeg dan niet dat het niet gebeurt.
 
Nou geloof ik best dat ze sterk lijkt op de foto's, maar kom op, iedereen ziet dat die geshopt zijn. Een echte persoon heeft geen glanzende huid zoals in een magazine. Is ook niet erg, alle privéhuizen doen het, maar zeg dan niet dat het niet gebeurt.
Een glanzende huid is mij niet opgevallen op die foto's. Wel kan ik me voorstellen dat ze misschien haar benen heeft ingesmeerd met een crème. Dat doen veel vrouwen sowieso. Het enige dat ik zou kunnen opmerken is dat op de eerste foto haar benen iets slanker lijken, maar in het echt zijn ze zelfs mooier. Ook de zittende foto's zijn volledig echt, en ik kan het weten want ik heb haar kontje van zéér dichtbij gezien. Maar ik zou zeggen, maak een afspraak en je kunt het zelf aanschouwen. Daarnaast zorgt Lynx voor een heerlijke date.
 
Linx heet ze tegenwoordig, dus geen y meer, en ze geniet echt heb ik het idee. Ook zeer intelligente gestudeerde meid met sympathiek karakter. en heel afwisselend en gevarieerd tijdens het hete uur wat we samen hadden qua sex. Dame weet van wanten op een leuke manier om het zo te zeggen. Ik heb genoten van alles, van tongzoenen, tot beffen, pijpen en standjes sex en ook haar lekkere manier van opgeilen en teasen met haar mond, tong en handen en haar body. Ik durf dit zonder twijfel een topper te noemen en ook nog eens lekker Nederlands :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan