Recensie Lyra & Esperanza/Aurora & Artemis, Maastricht (Beverwijk) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
640
06/12/21
1.124
103
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5421544-lyra-&-esperanza
Totale kosten (in euro)
250
De foto's van deze twee meiden zijn wat karig en eerlijk gezegd weinig uitnodigend. Omdat ze fijn geprijsd zijn en in de communicatie prettig direct en duidelik reageren, heb ik toch de gok gewaagd.

Ze ontvangen midden in het centrum van Maastricht en hebben het goed voor elkaar. De kamer is sfeervol en netjes en de dames zijn absoluut goed voorbereid. De foto's zijn correct en kloppen gewoon. De ene is skinny met kleine borstjes, de ander curvy met serieuze jetsers. Ze spreken vloeiend engels en zijn pienter en gastvrij.
Na een douche liggen de handdoeken al klaar op bed, hier gaat een massage plaatsvinden, dat is wel duidelijk. Met grote hoeveelheden lekker verwarmde olie glijden vier handen over mijn hele lichaam. De dames zoenen elkaar en duwen mijn handen naar hun gevoelige delen. Rustig vloeit de massage over in een likpartij, waarbij iedereen elkaar in de mond en op de tong neemt. Het is als in een roes. Terwijl de curvy dame mij afzuigt, zit mw skinny op mijn gezicht en laat zich helemaal gaan. Overal is het nat en glibberig en ik word gezoend en gepijpt. Dit is topsport, want de dames gaan er helemaal voor. Hoe houd ik dit in hemelsnaam zo lang mogeljik vol? Gelukkig is er ruimte om het initiatief te nemen en het tempo wat te vertragen. Er wordt gevraagd of ik een vinger in mijn kont wil, maar ik bedank vriendelijk. Na een uur likken, zuigen, glijden en beuken is het niet meer te doen en spuit ik alles over de dames. Ze lachen, maken me schoon en na een douche word ik vriendelijk doch professioneel weer de deuk uit gewerkt. Wat is mij nu toch allemaal overkomen en hoe zorg ik dat ik hier nog veel vaker kom?

Terug
Bovenaan Onderaan