Maagd/ 1e keer dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
26 jaar hier.
Zelf was ik nog maagd tot eind vorig jaar/begin dit jaar? Na veel denkwerk toen toch de stap gezet. Nu ben ik toch een beetje verslaafd geworden :ROFLMAO: En nu ik nog kan ga ik er nog van genieten. Binnenkort zou het een paar maanden/mss zelfs een jaar niet meer mogelijk zijn :cry:
Ik ben toen privé bij iemand geweest en daarna nog een paar keer bij andere dames.

Heb ik er spijt van gehad? Ja en nee. Nee, want ik ben geen maagd meer *yay* en ja want ik had het toch liever anders gehad.
Hoe dan exact? De voorbije weken/maand 2 favoriete dames gevonden. Had hun toch liever gehad.

Mijn tip (uit eigen ervaring): rush het niet. Doe een beetje onderzoek en kies een dame die jij tof lijkt te vinden. Het emotionele gedeelte speelt ook een enorme rol.

Sluit mij aan bij de voorgaande schrijvers. Don't rush it.
Ook ik ben niet bekend in het antwerpse privéhuizen circuit, maar hier vind je recensies van dames in privéhuizen. Lees je in en als je in het topic van een dame een vraag stelt is de kans groot dat iemand wel een antwoord heeft.

Verder ben je niet de eerste maagd die deze route kiest dus als je eenmaal contact legt met een huis en je situatie uitlegt dan weten ze echt wel wat een goede optie voor je is.

En zoals @ome aad schrijft. Neem je tijd!

Heb al enkele dames een bericht gestuurd maar de meeste geloven mijn verhaal niet dat ik nog maagd ben en wordt hier dan ook gewoon afgepoeierd. Eentje heeft eerlijk geantwoord en dat is Alexi uit brasschaat. Maar heb hier vooral slechte reviews over gelezen. Dus jah....

Heb al enkele dames een bericht gestuurd maar de meeste geloven mijn verhaal niet dat ik nog maagd ben en wordt hier dan ook gewoon afgepoeierd. Eentje heeft eerlijk geantwoord en dat is Alexi uit brasschaat. Maar heb hier vooral slechte reviews over gelezen. Dus jah....
Alexi uit Brasschaat heb ik in 2020 1 keer gedate. Het is een mooie vrouw van 38. Maar je kan ze pas boeken vanaf 90 min . (350euro) en zelfs zoenen doet ze niet. Dus als je gewoon voor seks gaat, is het een goede keuze. maar voor een gfe niet doen

Alexi uit Brasschaat heb ik in 2020 1 keer gedate. Het is een mooie vrouw van 38. Maar je kan ze pas boeken vanaf 90 min . (350euro) en zelfs zoenen doet ze niet. Dus als je gewoon voor seks gaat, is het een goede keuze. maar voor een gfe niet doen
Maar denk wel dat het een vrouw is die iemand op zen gemak kan stellen niet??

Deze is wel mss wat ver voor mij maar lijkt wel een leuke dame. Iemand ervaring??
Ik zou het gewoon bij een vlaamse dame houden voor de eerste keer. Lijkt me rustiger en communicatie makkelijker.

Wie niet waagt blijft maagd. Ik zou zeggen rij even naar het schipperskwartier en doe het gewoon. Ben je van de zenuwen af en boek je volgende week op je gemak een uurtje in een privéhuis in de buurt. Hoe langer je erover na blijft denken hoe groter de drempel. Je gaat alleen denken: gvd waarom heb ik dit niet 10 jaar eerder gedaan?

Het lijkt "maagden" te regenen vandaag, daarstraks eentje van 35, nu eentje van 28?....
Wat raar om dat tussen aanhalingstekens te zetten en hier heel achterdochtig over te lopen doen, en net doen alsof er iets achter zit.

Waarom zou iemand hierover liegen? En hoezo is het 'verdacht' dat er meerdere oudere maagden zijn? Op Hookers was er een soortgelijk topic, dat had wel 150 pagina's. Dasr regende het ook maagden, maar niemand was zo vreemd om daar een complot achter te zoeken.

Terug
Bovenaan Onderaan