Recensie Maaike, Heist-op-den-Berg (Itegem) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jef

Stamgast
883
09/01/22
517
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
50+
Cupmaat
D
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/goedlachse-meid-uit-de-kempen-3.html
Totale kosten (in euro)
140 (30min binnengeweest, 60min betaald)
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Slechtste date ooit. Bijzonder onvriendelijk op het agressieve af. Nooit meer!!
 
Ik herinner mij ook nog de vreselijk rare en slechte recensies op Hookers omdat ik er op een bepaald moment ook heb mee willen afspreken. Toen waren haar foto's ook nog redelijk aantrekkelijk. Maar de afstotelijke, recentere foto's die ze onlangs toevoegde aan haar advertentie zijn vrees ik, commercieel gezien dan, wel een heel foute beslissing ... zij ziet dat blijkbaar dan toch anders. Je moet natuurlijk roeien met de riemen die je hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook ooit contact gehad met deze "goedlachse meid uit de Kempen". Toen ik informeerde of er meer mogelijk was dan in haar advertentie bij mogelijkheden staat werd ik net niet verslonden. Onbeschoft, brutaal, man, man!! Heb haar nummer onmiddellijk geblokkeerd.
 
Ik heb gelukkig andere ervaringen gehad!
Keer of drie daar geweest, altijd wel vrij ca vas. Ze geeft het adres niet, enkel de straat, maar dan afspreken gaat vrij makkelijk. Binnen verwelkomd en naar boven even langs de badkamer, wasje, ze deed alles uit, ik vroeg of ik haar volgende keer mocht uitkleden, "tuurlijk schatten"

Ze is een mature type, borsten hangen wat maar zijn lekker zacht, buikje, lekker fris kutje. Bij het beffen vroeg ze er een vinger bij te stoppen zodat ze klaar kon komen, wat ze ook lekker deed. Neuken was best lekker, paar complimentjes gehad van haar.

Ze is vrij direct en babbelt wel graag, maar stoorde niet. Dus zeker geen agressie of dergelijke gemerkt.
 
Heb ook eens met haar afgesproken (eind 2019) en date was meer dan OK. Geen agressie maar wel een lieve GILF die je wil plezieren. Ze was wel direct door te zeggen dat ze niet graag pijpt. Heb haar flink mogen verwennen met tong & vingers. Ze gaf feedback met een natte poes 💦👅. Heb ze dan doggy doorgeneukt en rubbertje volgespoten.

Was leuke ervaring zonder meer.
 
Deze dame zat vroeger bij mij op school. In de recensie staat bij leeftijd 50+. Dit is niet correct. De leeftijd waarme ze adverteerd (47) is helemaal juist. Ze is van 1974. Hetgeen wordt beschreven qua karakter klopt dan weer wel, in die zin dat ze vroeger ook heftig to the point was.
 
Ik moet mijn mening ook bijstellen...
Laatste keer was een afknapper. Gevraagd lingerie etc aan te houden zodat ik haar kon uitkleden. Was ze toch wat onwennig mee. Ik kuste haar, meteen de opmerking "ik ga wel niet de hele tijd liggen kussen hé, dat doe ik niet" (vroeger dus wel...)
Soit verder bleek het ook allemaal wat minder met haar zin te zijn en moest het voort gaan. Haar gebeft en gevingerd tot ze kwam. Ze had wat moeite om me stijf te krijgen (ook te maken met de sfeer in combi met een erg warme kamer) Uiteindelijk wilde ze enkel aftrekken, want de rest zou toch niet lukken (hoewel ik wel stijf genoeg werd om haar te neuken, maar daar lag ze zo passief bij...)

Dus ik laat het ook maar zo... Voor dat budget heb je andere dames.
 
Het schrijven hier komt idd. ook overeen met wat er op 'oude' fora dan ooit nog over geschreven werd... jammer genoeg. De leeftijd kan kloppen in de lijn van de berichten op 'oude' fora. Sommige foto's van toen blijken nog steeds in omgang op de advertenties. Het was aldaar, als een vrij nieuw geopend recensie item, ergens in het voorjaar 2021 vermoed ik.
 
Maaike is een fijne, lekkere vrouw, die er in het echt 10x beter uitziet dan op haar (ellendige) foto's. Tijdens het voorspel werd ze zelf lekker nat, heerlijk toch. Yep, het was een goeie wip ! Ik had op voorhand een kledingverzoek gedaan, zij had ingestemd : "jaja, dat kan zeker". Helaas, die juiste kleding was nergens te bespeuren. Zo spijtig... Als die kleding wél conform afspraak had geweest, dan was ik zeker teruggegaan. Quod non.
 
Deze dame zat vroeger bij mij op school. In de recensie staat bij leeftijd 50+. Dit is niet correct. De leeftijd waarme ze adverteerd (47) is helemaal juist. Ze is van 1974. Hetgeen wordt beschreven qua karakter klopt dan weer wel, in die zin dat ze vroeger ook heftig to the point was.
klopt volledig
 
Ik moet mijn mening ook bijstellen...
Laatste keer was een afknapper. Gevraagd lingerie etc aan te houden zodat ik haar kon uitkleden. Was ze toch wat onwennig mee. Ik kuste haar, meteen de opmerking "ik ga wel niet de hele tijd liggen kussen hé, dat doe ik niet" (vroeger dus wel...)
Soit verder bleek het ook allemaal wat minder met haar zin te zijn en moest het voort gaan. Haar gebeft en gevingerd tot ze kwam. Ze had wat moeite om me stijf te krijgen (ook te maken met de sfeer in combi met een erg warme kamer) Uiteindelijk wilde ze enkel aftrekken, want de rest zou toch niet lukken (hoewel ik wel stijf genoeg werd om haar te neuken, maar daar lag ze zo passief bij...)

Dus ik laat het ook maar zo... Voor dat budget heb je andere dames.
Dan moet ze dit ook niet in de advertentie melden... dat ze zoent.... beetje bedrog toch IMO
 
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/goedlachse-maaike-2.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteren langs geweest bij deze dame. Onmiddellijk nadat we op de slaapkamer aangekomen waren vroeg ze of ik iets wilde drinken en dat ik METEEN moest betalen. Ik kon mij vast uitkleden en toen ze na enkele minuten met een blikje cola terug kwam vroeg ze of ik haar uit wilde kleden. Daarna zij ze dat ik niet te veel en niet te hard aan haar borsten mocht komen omdat ze te gevoelig warenen en haar tepels pijn deden. Daarna elkaar omhelst en probeerde ik haar te zoenen waarna ze mij krachtig weg duwde en meteen in woede uitbarsten en begon te schreeuwen en schelden. Terwijl dit wel tot de mogelijkheden behoorde op haar site. Waarop ik mij rustig weer ging aankleden en haar verder een prettige dag toe wensten. Na tien minuten stond ik weer buiten en honderdveertig Euro armer en voor twee honderd Km. benzine geld kwijt. Nu weet ik waarom zei zegt in haar advertentie "goedlachse Maaike. Lekker verdient in 5 tot 10 minuten. WEG BLIJVEN, DIT IS GEEN AANRADER RIEKT NAAR OPLICHTING !!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eerlijk gezegd begrijp ik dat toch niet hoor, al jaar en dag wordt er gewaarschuwd voor deze dame (hier en daarvoor zelfs nog uitgebreider op Hookers) en toch zijn er nog altijd mannen die zich laten bedotten en hun geld verspelen. Het is voor iedereen duidelijk dat er iets kwalijk mis is met deze vrouw en toch ...
Je registreert je vandaag om speciaal een heel slechte recensie te schrijven over deze vrouw, dus denk ik dan dat je deze website kende. Waarom heb je dan nooit naar de reviews gekeken?
En dat Keezzer ook overweegt haar te bezoeken is al helemaal onbegrijpelijk, maar goed, je weet wat de prijs is, doen zou ik zeggen.
 
Eerlijk gezegd begrijp ik dat toch niet hoor, al jaar en dag wordt er gewaarschuwd voor deze dame (hier en daarvoor zelfs nog uitgebreider op Hookers) en toch zijn er nog altijd mannen die zich laten bedotten en hun geld verspelen. Het is voor iedereen duidelijk dat er iets kwalijk mis is met deze vrouw en toch ...
Je registreert je vandaag om speciaal een heel slechte recensie te schrijven over deze vrouw, dus denk ik dan dat je deze website kende. Waarom heb je dan nooit naar de reviews gekeken?
En dat Keezzer ook overweegt haar te bezoeken is al helemaal onbegrijpelijk, maar goed, je weet wat de prijs is, doen zou ik zeggen.
Een heel giftig en gevaarlijk serpent!!
 
Ik ben opzoek gegaan naar een site waar ik mijn recensie op kon zetten en kwam toen bij deze site uit. Dus ik wist niet van het bestaan van deze site en ook niet van hookers "Frisgewaassen". Dit was mijn eerste afspraak in mijn leven vandaar dat ik zo ver weg ben gegaan. Maar ik ben nu al een stuk wijzer geworden !
 
Ik ben opzoek gegaan naar een site waar ik mijn recensie op kon zetten en kwam toen bij deze site uit. Dus ik wist niet van het bestaan van deze site en ook niet van hookers "Frisgewaassen". Dit was mijn eerste afspraak in mijn leven vandaar dat ik zo ver weg ben gegaan. Maar ik ben nu al een stuk wijzer geworden !
Welkom to the club, kerel! Iedereen betaalt wat leergeld in zijn wandelcarrière, maar hier helpen we je verder 😀

Lees hier de recensies en bij vragen stuur maar gerust een een pb 😎
 
Gisteren langs geweest bij deze dame. Onmiddellijk nadat we op de slaapkamer aangekomen waren vroeg ze of ik iets wilde drinken en dat ik METEEN moest betalen. Ik kon mij vast uitkleden en toen ze na enkele minuten met een blikje cola terug kwam vroeg ze of ik haar uit wilde kleden. Daarna zij ze dat ik niet te veel en niet te hard aan haar borsten mocht komen omdat ze te gevoelig warenen en haar tepels pijn deden. Daarna elkaar omhelst en probeerde ik haar te zoenen waarna ze mij krachtig weg duwde en meteen in woede uitbarsten en begon te schreeuwen en schelden. Terwijl dit wel tot de mogelijkheden behoorde op haar site. Waarop ik mij rustig weer ging aankleden en haar verder een prettige dag toe wensten. Na tien minuten stond ik weer buiten en honderdveertig Euro armer en voor twee honderd Km. benzine geld kwijt. Nu weet ik waarom zei zegt in haar advertentie "goedlachse Maaike. Lekker verdient in 5 tot 10 minuten. WEG BLIJVEN, DIT IS GEEN AANRADER RIEKT NAAR OPLICHTING !!!
Klacht indienen bij de flikken... want dit gaat om pure oplichting !
 
Terug
Bovenaan Onderaan