WHEM Maaike, Zaltbommel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

maarten

Stamgast
Forumpionier
294
02/07/21
45
Iemand ervaring met deze dame?
Ik had haar een app gestuurd. Kreeg antwoord: ze wil een leuke nette man die af en toe 2 uurtjes met haar wil daten.
Haar vergoeding die ze vraag is € 250,00 per uur! Stel je even voor( had ik al gedaan in de app), dan kunnen we een belafspraak inplannen.
En dan meteen de tekst: ik ben niet gediend van onjuiste bejegening en zal hier direct aangifte van doen, dit geldt ook voor fakers.....

Tja als je zo al begint in je eerste bericht, dan hoeft het voor mij al niet meer, afgezien van het bedrag wat ze vraagt.
 
Iemand ervaring met deze dame?
Ik had haar een app gestuurd. Kreeg antwoord: ze wil een leuke nette man die af en toe 2 uurtjes met haar wil daten.
Haar vergoeding die ze vraag is € 250,00 per uur! Stel je even voor( had ik al gedaan in de app), dan kunnen we een belafspraak inplannen.
En dan meteen de tekst: ik ben niet gediend van onjuiste bejegening en zal hier direct aangifte van doen, dit geldt ook voor fakers.....

Tja als je zo al begint in je eerste bericht, dan hoeft het voor mij al niet meer, afgezien van het bedrag wat ze vraagt.
Linkje?
 
Na deze eerste afstandelijke reactie, toch met haar in contact gekomen. Na wat berichten over en weer, en een gesprek per telefoon, omdat ze wel een connectie wilde voelen, uiteindelijk tochten afspraak gemaakt.
Ze begon te vragen om een aanbetaling, maar hadden nog niet eens een datum afgesproken. Ook vroeg ze om de website van mijn bedrijf.
Dat was voor mij de trigger om het hier maar bij te laten.
Maar gezegd dat het buiten mijn budget was (500 voor 2 uur, wat voor haar het minimum was)
 
Terug
Bovenaan Onderaan