Recensie Maan / Lua, Gent/Oudenaarde 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robierob

Wandelaar
41
20/02/23
30
5
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/maan-5/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dag medewandelaars,

mijn bezoekje aan Lua zal ik me nog lang herinneren.

Een aangename verwelkoming bij haar in een privé appartement, een nette kamer met bijhorende badkamer.

Eerst rustige kennismaking en babbel, tijdens dit gesprekje werd er al aardige geteast en elkaar aangeraakt, de kleren gingen vlotjes uit, Lua hield haar slipje aan.
Er werd geknuffeld, gezoend en gestreeld.

Ik mocht me neerleggen op bed en ze begon met mijn rug te masseren.
De details van de massage hou ik liever voor mezelf ...
Maar het eindigde met een spetterend hoogtepunt.

Graag kom ik nog eens bij haar op bezoek als ze in de buurt is en wordt ik met plezier nog eens door haar onder handen genomen.
 
Dag medewandelaars,

mijn bezoekje aan Lua zal ik me nog lang herinneren.

Een aangename verwelkoming bij haar in een privé appartement, een nette kamer met bijhorende badkamer.

Eerst rustige kennismaking en babbel, tijdens dit gesprekje werd er al aardige geteast en elkaar aangeraakt, de kleren gingen vlotjes uit, Lua hield haar slipje aan.
Er werd geknuffeld, gezoend en gestreeld.

Ik mocht me neerleggen op bed en ze begon met mijn rug te masseren.
De details van de massage hou ik liever voor mezelf ...
Maar het eindigde met een spetterend hoogtepunt.

Graag kom ik nog eens bij haar op bezoek als ze in de buurt is en wordt ik met plezier nog eens door haar onder handen genomen.
150€ voor enkel massage "met hoogtepunt" als ik deze recensie goed begrijp? Dat is toch wel goed betaald dan ;-)
 
150€ voor enkel massage "met hoogtepunt" als ik deze recensie goed begrijp? Dat is toch wel goed betaald dan ;-)
Ja, je begrijpt de recensie goed. Het is dan ook mijn wens om dit te krijgen, hier geniet ik enorm van, voor mij hoeft het geneuk niet altijd.

Voor een prachtig lichaam, pronte borstjes, ontspannende massage, de fijne vingertjes voelen en een uurtje van haar tijd betaal ik dat graag.

Als je aanradertjes hebt waar je dezelfde service krijgt van een prachtige jongedame voor minder euro's lees ik het graag.
 
Ik heb de dame in kwestie ook al een paar keer ontmoet. Telkens ben ik heel gelukkig terug naar huis gegaan. Ze is echt wel heel knap, foto's zijn 100 % echt. Prachtig lichaam. Ze verwelkomt jou in een supersensuele outfit. Massage is echt goed, neemt alles goed onder handen. Ze denkt er ook aan je hoofd te masseren, wat ik persoonlijk wel heel graag heb. Haar zachte aanrakingen geven me kippevel. Kortom, ga gerust eens langs als je een prachtige dame wilt ontmoeten die je heel zacht zal behandelen.
 
Ik ken deze mooie dame al meer dan een jaar, ze is een tijdje weg geweest, maar terug sinds februari. Ze heeft me nog nooit teleurgesteld met haar service. Ze ontvangt steeds in sexy lingerie en biedt me altijd iets te drinken aan. Ze is een zeer intelligente dame waar ik goed mee kan babbelen, haar accent is ook zeer schattig. Haar massages zijn hemels met body 2 body en kusjes op het lichaam.
Absolute aanrader voor wie op zoek is naar sensuele ontspanning.
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Voor mij waren de verwachtingen hoog na reviews en privé conversaties met wandelaars. Maar de verwachtingen werden helaas niet in gelost.

Afspreken ging vlot.

Massage viel (voor mijn persoonlijk) tegen, heel wat mini kusjes en gewrijf met kleine borstjes. Persoonlijk heb ik liever een echte massage waar ik word zot gemaakt dan body to body. In de massage zat ook geen structuur. Van de rug naar de beneden, terug naar de rug, de handen, weer de rug, de voeten om dan weer de rug te doen.

De afwerking met hand was ook niet super.

Ze steekt veel liefde in de massage wat sommige mannen waarschijnlijk heel leuk zullen vinden maar mij spreekt het persoonlijk weinig aan.

string gaat ook niet uit.

Voor mij persoonlijk geen herhalingsgevaar
 
Gelukkig zijn er voldoende dekseltjes online voor alle potjes. Persoonlijke verwachtingen kunnen inderdaad anders liggen maar Lua heeft mij nog NOOIT teleurgesteld! Ze is ook vanaf het eerste contact heel duidelijk dat het slipje niet uitgaat..
Ik blijf grote fan, ze is 1 van de knapste en liefste dame (with brains) ik ooit oline heb ontmoet!
 
Voor mij waren de verwachtingen hoog na reviews en privé conversaties met wandelaars. Maar de verwachtingen werden helaas niet in gelost.

Afspreken ging vlot.

Massage viel (voor mijn persoonlijk) tegen, heel wat mini kusjes en gewrijf met kleine borstjes. Persoonlijk heb ik liever een echte massage waar ik word zot gemaakt dan body to body. In de massage zat ook geen structuur. Van de rug naar de beneden, terug naar de rug, de handen, weer de rug, de voeten om dan weer de rug te doen.

De afwerking met hand was ook niet super.

Ze steekt veel liefde in de massage wat sommige mannen waarschijnlijk heel leuk zullen vinden maar mij spreekt het persoonlijk weinig aan.

string gaat ook niet uit.

Voor mij persoonlijk geen herhalingsgevaar
Te duur voor wat het maar is, dat was ook mijn conclusie. Maar ze heeft blijkbaar haar fans.
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zoals al geschreven is ... op ieder potje past een dekseltje.

Deze week nog eens langsgeweest bij Maan

Mijn persoonlijke ervaringen met haar zijn super! Een knappe jonge meid, die eruit ziet zoals op de foto's met mooie stevige borstjes die ze gebruikt tijdens de massage
Geen structuur in de massage betekent voor mij dat ze het spontaan en op het gevoel doet, dat heeft ze echt wel, en geen ingestudeerd nummertje. Deze keer was het weer een nieuwe ervaring, ze blijft me verrassen
 
Terug
Bovenaan Onderaan