Algemeen Mabuhay, Helchteren 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik verwacht als je dit wenst en je eigen dildo meeneemt dit door de meeste dames wel gedaan zal worden.

Is maar wat je wenst en lekker vind natuurlijk.
Langs een zetpil en thermometer is het bij mij een richtings verkeer.
 
¿Me follarás con un consolador, por favor? :)
Chica: Si, Mi amor!

maar ik denk, in de taal van de liefde als je met een dildo de dame aankijkt en naar jezelf verwijst ze het ook wel zal snappen en beetje Engels spreken de meesten ook daar. Als ik ooit is wil doen daar en er klaar voor ben wel geile gedachte, en hygiënisch als je je eigen spul meebrengt.
 
Vanmiddag heb ik een bezoekje gebracht aan mijn favoriete plaats. En heb er een nieuwe parel ontdekt, Valentina. Ik heb mijn recensie al geschreven.
Ik moest deze keer niet in de badkamer op de gang gaan, maar deze kamer had een bad en daar werd ik door Valentina in paraatheid gebracht.
Als je van een volle dame houdt, is Valentina zeker wat je zoekt. Deze Colombiaanse is 26 jaar jong.
 
¿Me follarás con un consolador, por favor? :)
Chica: Si, Mi amor!

maar ik denk, in de taal van de liefde als je met een dildo de dame aankijkt en naar jezelf verwijst ze het ook wel zal snappen en beetje Engels spreken de meesten ook daar. Als ik ooit is wil doen daar en er klaar voor ben wel geile gedachte, en hygiënisch als je je eigen spul meebrengt.
penetratie bij een man met dildo gebeurd steeds met condoom errond ....
 
Vanmiddag heb ik een bezoekje gebracht aan mijn favoriete plaats. En heb er een nieuwe parel ontdekt, Valentina. Ik heb mijn recensie al geschreven.
Ik moest deze keer niet in de badkamer op de gang gaan, maar deze kamer had een bad en daar werd ik door Valentina in paraatheid gebracht.
Als je van een volle dame houdt, is Valentina zeker wat je zoekt. Deze Colombiaanse is 26 jaar jong.
Haar nicht Sara is er ook.
Valentina is echt een aanrader voor diegene die van dominantie houdt. Vooral bij het kussen en pijpen is zij geweldig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan