Algemeen Mabuhay, Helchteren 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren gekamerd met Kaylee. Alleen zij en een Maria waren beschikbaar.
Over het bezoek kan ik vrij kort zijn. Dame doet aan afwerksex. Herhalingsgevaar: 0%
 
Ik gok allemaal latina's. Zat bij Jenny ook te twijfelen.
Bleek ook een latina te zijn
Ik denk ook dat het bijna allemaal Latina's zijn. Deze vrouwen heb ik het liefst en ze geven meestal een goede service, alhoewel het af en toe wel eens kan tegenvallen. Over het algemeen heb ik met deze dames de beste ervaringen.

De meeste dames die ik bij Mabuhay heb gehad komen uit de Dominicaanse Republiek. Ik zeg dan meestal heel eerlijk dat daar de beste vrouwen zijn.
 
Graag zou ik black Celeste eens een goeie beurt geven (of zij mij, voortgaande op wat ik over haar heb gelezen).

Ze was een tijd geleden in Mabuhay (maar ik toen niet). Vervolgens was ze langere tijd in Sky in Wuppertal, waar ze heel goeie recensies scoorde. Maar nu is ze toch al meerdere weken verdwenen.... vakantie of zo ? Weet iemand meer?
 
Dat is al vaker gemeld hier.
1ste dame is €50 half uur
Als je klaar bent met dame. Zeg je tegen haar dat je happy hour wilt.
Zij gaat rest van beschikbare dames halen. Die kost €25 half uur
 
Valt mee. Zijn geen Insta dames. Daar is prijs ook na.
Aanbod is wisselend. Kunnen veel dames zijn. Kunnen ook weinig zijn.
Wel leuk voor een avondje. is het niks. Kun je ook nog vlakbij naar 3Angels gaan.
Net als Mabuhay latina's. €60 half uur
Smaken verschillen natuurlijk en mooi kan voor iedereen anders zijn. De dames daar hebben doorgaans een mooie attitude en dat maakt hun extra mooi. De meeste vrouwen hebben toch gewoon mooie vormen, echte latina's. Ze zijn eigenlijk wel helemaal mijn ding. Ik aarzel altijd even als ik keuze heb uit 4 of 5 dames. Ik wil dan toch niet die ene mindere kiezen, natuurlijk. Als die er al zijn hé. Een mindere ervaring daar is best al lang geleden. Het zal er wel eens van komen natuurlijk, want kan niet altijd even goed zijn.
 
Ik overweeg morgen een tussenstop te maken bij Mabuhay, 't is lang geleden daar voor mij. Heeft hier iemand tips over het huidige aanbod? Ik zoek eigenlijk een goede pijpbeurt te krijgen...
Met veel dank voor uw reactie ;)
Groetjes D.
 
Ik overweeg morgen een tussenstop te maken bij Mabuhay, 't is lang geleden daar voor mij. Heeft hier iemand tips over het huidige aanbod? Ik zoek eigenlijk een goede pijpbeurt te krijgen...
Met veel dank voor uw reactie ;)
Groetjes D.
Geef dan een verslag als je wil.

Je weet inderdaad nooit op voorhand welke dames er zullen zijn. Mogelijk zijn er enkele naar hun familie en zijn er andere in de plaats gekomen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Nadat ik een aantal maanden recencies van medewandelaars heb gelezen, besloot ik ook eens te gaan beginnen aan mijn wandel carrière. Omdat ik al heel mijn leven geïnteresseerd ben in latinas leek Mabuhay (ondanks de slechte recensies over de hygiëne) mij een interessante plek om mijn wandel carrière te starten. Het was ongeveer een uur rijden en in de eerste instantie kreeg ik toch zenuwen. Mabuhay is gevestigd naast een druk kruispunt. In de eerste instantie stond er een lange rij dus ik besloot ik even door te rijden. Toen het een aantal minuten later rustiger was reed ik mijn auto de parkeerplaats op en begon ik aan een nieuw avontuur. Ik belde aan een een mooie licht getinte latina maakte de deur open. Ik werd naar een soort van woonkamer begeleid waar er 5 andere dames naast elkaar stonden. Ze keken me allemaal met grote ogen aan waardoor ik keuze stress kreeg. Ik besloot te kiezen voor de veiligste optie, ik koos dus voor de latina die de deur open maakte. We gingen samen naar boven en ze stelde me op mijn gemak. Ze gaf aan dat ze Daniela hete en begeleide mij vervolgens naar een vervallen badkamer. Hier ging ik mijn handen wassen en daniela waste mijn lul. Vervolgens gingen we terug naar de kamer waar ik haar 50,- euro overhandigde. Ze begon mij te zuigen en vervolgens gingen we verder in standje 69. Ze genoot hier intens van ( en ik ook). Na dat ze goed nat geworden was deed ze er een rubbertje om heen en ze begon op mij te rijden. Dit was een hele geile ervaring. Ik vroeg of ik haar doggy mocht nemen en ze ging perfect liggen (ass up face down). Het duurde toen niet lang voor ik mijn kruid had verschoten. We kleden ons vervolgens weer om. Gingen nog naar de badkamer om ons op te frissen en ik kreeg een afscheidskus. Een hele positieve en goede eerste ervaring met het wandelen voor 50,- ondanks de slechte hygiëne was het zeker de moeite waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan