Algemeen Mabuhay, Helchteren 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zit al een tijdje te twijfelen maar op basis hiervan ga ik volgende week een keertje langs. Was je overdag of 's avonds geweest?
Prijs/kwaliteit kun je nergens beter naartoe gaan. Ik heb op dat vlak heel wat ervaring en ben in al die jaren op vele plaatsen geweest, maar meestal bevredigde mij dit niet zo. En in dit huis beleefde ik uiterst zelden een mindere ervaring. De mindere waren een 6je waard en de betere minstens 9. Op andere locaties waren de slechte echt wel zeer slecht, die ik maar een 2 zou geven.
Ik hoop dat het jou er ook zal bevallen!
 
Prijs/kwaliteit kun je nergens beter naartoe gaan. Ik heb op dat vlak heel wat ervaring en ben in al die jaren op vele plaatsen geweest, maar meestal bevredigde mij dit niet zo. En in dit huis beleefde ik uiterst zelden een mindere ervaring. De mindere waren een 6je waard en de betere minstens 9. Op andere locaties waren de slechte echt wel zeer slecht, die ik maar een 2 zou geven.
Ik hoop dat het jou er ook zal bevallen!
Ben nu 2 keer in een privé huis met voorstelronde geweest, maar heb tot nu toe geen geluk met de keuzemogelijkheden. Eerste keer de keus uit 2 dames en de tweede keer de "keuze" uit 1 dame. Keuze uit 5 klinkt goed, zeker als het Latina's zijn. Hopelijk is dat volgende week ook zo.
 
Ben nu 2 keer in een privé huis met voorstelronde geweest, maar heb tot nu toe geen geluk met de keuzemogelijkheden. Eerste keer de keus uit 2 dames en de tweede keer de "keuze" uit 1 dame. Keuze uit 5 klinkt goed, zeker als het Latina's zijn. Hopelijk is dat volgende week ook zo.
Die pech bestaat inderdaad. Ik weet niet of er zoiets bestaat als het ideale tijdstip om dat huis te bezoeken. Heb ook al eens keuze gehad uit amper 2 of hooguit 3 dames en heb er al eens keuze gehad uit 7 dames. Die 7 geeft echt nog meer keuzestress.
Ze zagen me al eens twijfelen en ze schoten met een aantal spontaan in de lach toen ik zei dat het 'difficult' was.
 
Vandaag ook geweest rond een uur of zeven. Keuze uit 3 meisjes, maar ik ging voor Daniella die de deur had geopend.
Heerlijk natuurlijk lichaam en een super inzet. We hadden ons allebei in het zweet gewerkt en hij stond kei- en keihard, maar om één of andere reden voelde ik dat ik niet ging kunnen komen.
Dat wou ze absoluut niet aanvaarden en verdorie 't is haar nog gelukt ook!
 
Vandaag ook geweest rond een uur of zeven. Keuze uit 3 meisjes, maar ik ging voor Daniella die de deur had geopend.
Heerlijk natuurlijk lichaam en een super inzet. We hadden ons allebei in het zweet gewerkt en hij stond kei- en keihard, maar om één of andere reden voelde ik dat ik niet ging kunnen komen.
Dat wou ze absoluut niet aanvaarden en verdorie 't is haar nog gelukt ook!
Daniëlle is een topper. Ik ga denk ik morgen weer een keer langs !
 
Ik ben vrijdagnamiddag bij Mabuhay geweest. Helaas wegens tijdsgebrek géén happy hour kunne nemen. Er was keuze uit drie meiden: Danielle (die de deur opendeed), Jenny en nog iemand wiens naam ik niet verstond.
Voor Danielle gekozen omdat ze Engels spreekt en er ook heel geil uitziet.
Mij niet beklaagd: heerlijke BJ gekregen, 10/10.
Ontspannen maar ook snel weer buiten.
Nota aan mezelf: volgende keer wat beter time-management doen...
 
Ik ben vrijdagnamiddag bij Mabuhay geweest. Helaas wegens tijdsgebrek géén happy hour kunne nemen. Er was keuze uit drie meiden: Danielle (die de deur opendeed), Jenny en nog iemand wiens naam ik niet verstond.
Voor Danielle gekozen omdat ze Engels spreekt en er ook heel geil uitziet.
Mij niet beklaagd: heerlijke BJ gekregen, 10/10.
Ontspannen maar ook snel weer buiten.
Nota aan mezelf: volgende keer wat beter time-management doen...
Hoe zag de dame eruit ?
Figuur, haren, leeftijd??
 
Ik ben vrijdagnamiddag bij Mabuhay geweest. Helaas wegens tijdsgebrek géén happy hour kunne nemen. Er was keuze uit drie meiden: Danielle (die de deur opendeed), Jenny en nog iemand wiens naam ik niet verstond.
Voor Danielle gekozen omdat ze Engels spreekt en er ook heel geil uitziet.
Mij niet beklaagd: heerlijke BJ gekregen, 10/10.
Ontspannen maar ook snel weer buiten.
Nota aan mezelf: volgende keer wat beter time-management doen...
Ben ook zeer benieuwd naar de beschrijving van deze dame. Wil de aankomende dagen ook eens mee gaan doen aan de Mahubay-Bingo en hoop op donderdag of vrijdag iets moois aan te treffen. Als iemand tips heeft voor een tijdstip op die dagen voor wat meer keuze dan houd ik me aanbevolen. Kan ik daar mijn werkzaamheden omheen plannen. ;)
 
Prijs/kwaliteit kun je nergens beter naartoe gaan. Ik heb op dat vlak heel wat ervaring en ben in al die jaren op vele plaatsen geweest, maar meestal bevredigde mij dit niet zo. En in dit huis beleefde ik uiterst zelden een mindere ervaring. De mindere waren een 6je waard en de betere minstens 9. Op andere locaties waren de slechte echt wel zeer slecht, die ik maar een 2 zou geven.
Ik hoop dat het jou er ook zal bevallen!
Dit kan ik bevestigen. Hygiene van het huis zelf is een nadeel. Als je dit langs je neer kunt leggen. Kan je nergens in een straal van 50km ( wellicht nog meer ) van prijs kwaliteit verhouding iets beters vinden.
Dit in veronderstelling dat je naar de ramen of club gaat.

FKK en Saunaclubs vind ik geen eerlijk vergelijk.

Ik heb gisteren een ietswat oudere dame gehad, redelijk slank, strakke kont en silli tits. die volledig nieuw was voor mij. ( was de enige rest was bezet )
En ik had de indruk dat ze ook een beetje nieuwer in het vak was. Was niet zo geweldig als ik gewend ben.

Ik ga daarheen voor ongenuanceerde geile sex, was met haar niet het geval.

Maar ik zal voor haar niet meer kiezen, maar zeker wel nog eens op bezoek gaan.
 
Dit kan ik bevestigen. Hygiene van het huis zelf is een nadeel. Als je dit langs je neer kunt leggen. Kan je nergens in een straal van 50km ( wellicht nog meer ) van prijs kwaliteit verhouding iets beters vinden.
Dit in veronderstelling dat je naar de ramen of club gaat.
Dat valt wel mee. Je kunt je daar tenminste wassen.
En in de buurt heb je nog 3Angels. €60 half uur

 
Ik vind het algemeen daar niet proper als je binnen komt en op de kamers.
En de badkamer moet ook maar eens goed bekijken
Maar dit is natuurlijk persoonlijk en naar wat je gewend bent inderdaad.

3 angels ben ik nooit geweest, Service weet ik dan ook helemaal niks vanaf maar €60,- is duurder dan €50,- naar mijn idee.
En hebben ze daar ook een 2 ronde voor €25,- ....?
 
De hygiëne is al meermaals aangehaald en daar zit zeker een kern van waarheid in. Ik ben er nog nooit vertrokken met bedwantsen in mijn kleren oid, maar de laatste keer zat ik wel in een kamer met een schimmelvlek van 2x2 meter in de hoek van de kamer. Echt proper is dat natuurlijk niet.
 
De hygiëne is al meermaals aangehaald en daar zit zeker een kern van waarheid in. Ik ben er nog nooit vertrokken met bedwantsen in mijn kleren oid, maar de laatste keer zat ik wel in een kamer met een schimmelvlek van 2x2 meter in de hoek van de kamer. Echt proper is dat natuurlijk niet.
Qua volgorde dan maar eerst naar 3angels en dan eventueel toch Mahubay op aanraden van Honeybear. Zolang die schimmel in de hoek blijft is het natuurlijk niet zo erg........;)
 
Vandaag voor het eerst geweest, vond het qua hygiëne wel te doen. Het is een oud pand in niet al te beste staat, maar wel een (centrale) badkamer om even op te frissen. Beter dan een wasbakje op de kamer wat mij betreft.

Toen ik er was, de keuze uit 2 dames. Heb gekozen voor Maria en een heerlijk half uurtje gehad. Zal van het weekend een recensie schrijven.
 
Ik hoor het graag als je een plek vind waar het goedkoper en beter is 😉
Om eerlijk te zijn, heb ik die nooit gevonden. Ik ben nochtans al op vele plaatsen geweest. Het Brusselse, zoals Machelen en Diegem en andere plaatsen inbegrepen. Antwerpse huizen, andere locaties in Limburg zoals Diepenbeek en Borgloon, ...

Er waren nog enkele plaatsen (bitter weinig) waar je 50 euro betaalde, maar er heeft wat mij betreft nooit iemand kunnen tippen aan Mabuhay. Ook niet de goedkopere locaties en zeker ook niet de duurdere waar je 80 euro betaalde voor een half uur. De luxe op de kamer heb ik echt niet nodig. De hygiëne op zich valt nog wel mee. Het pand is inderdaad wel oud.

Het is toch vooral het niveau en de inzet van de dames die van belang zijn.

Eigenlijk zijn we niet zo goed bezig hé, we bevelen eigenlijk deze zaak aan. MAAR als we zelf gaan, is er misschien geen aanbod meer of zijn de dames zo overwerkt dat de service minder wordt :p
 
Er wordt nu wel erg veel angst bij wandelaars door wandelaars gedaan :rolleyes:
Dit is waar, en dat is niet terecht.
Als je het vergelijkt op hygiene met:

de ramen in Aachen is het hier beter.
de caravans in geheel Duitsland is het hier beter.
En wellicht nog meer plaatsen die iemand anders kan opnoemen

Er word gevraagd een recensie te geven. Als ik dat doe geef ik aan wat ik plus punten vind en wat ik de min punten vind.
Ervan uitgaande( in de hoop ) dat dit gelezen word door iemand van de organisatie van de desbetreffende zaak en dat ze hier iets aan doen.
Ik zie het dan als een punt wat hun kunnen verbeteren.
Service is gewoon dik in orde hier, en dat is het belangrijkste.
Een afgelikte blinkende propere zaak met onpersoonlijke afwerkservice van 10 min is geen herhalingsgevaar mogelijk.

Maar wij west Europese zouden onszelf niet zijn als we alleen maar het negatieve blijven herhalen en de positieve zaken vergeten.

Dit laatste geld niet alleen voor hier, maar voor alles wat er gebeurt in de wereld
 
Eigenlijk zijn we niet zo goed bezig hé, we bevelen eigenlijk deze zaak aan. MAAR als we zelf gaan, is er misschien geen aanbod meer of zijn de dames zo overwerkt dat de service minder wordt :p

Zo heb ik het nog nooit bekeken. 🤔

Aan de andere kant, als er te weinig klandizie is, houd het op te bestaan.

Mijn ervaring van laatste keer, als er 2 auto's of meer staan, kun je beter een blokje om doen van een 20min, of ergens wat eten o.i.d.

Dan heb je iig wel weer een beetje aanbod indien er minder dames aanwezig zijn toevallig
 
Dat valt wel mee. Je kunt je daar tenminste wassen.
En in de buurt heb je nog 3Angels. €60 half uur

Maar dan is t alleen maar voor massage of kan méér ook voor die prijs? Half uur trio aan 100 is dan ook niet duur. Soms/vaak vraagt 1 dame al 100 per half uur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan