Recensie Madalena, Turnhout (vh Mechelen/Leuven/ .... ) 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Headset

Newbie
8
07/09/25
4
5
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/echte-fotos-real-pics.html
Totale kosten (in euro)
130
Deze dame toert al wel enkele jaren rond in binnen -en buitenland. Soms zit ze weken in de regio, dan verdwijnt ze weer voor maanden, om dan enkele dagen terug te verschijnen.

Onderstaand is gebaseerd op mijn bezoekjes aan haar in Leuven ( was voor mij een "onbekend" adresje ! ) en in Mechelen ( ééntje onbekend, een ander ondertussen al meermaals geweest ).

Ik kan dus niets zeggen over de accommodatie van haar huidige verblijfplaats, enkel over mijn ervaring met de dame zelf. Dat zijn een 4-tal bezoekjes.

Steeds nam ik 30min met anaal bij haar voor 130€ ( 80 + 50 formule ). Ik weet niet of deze prijs heden ten dage nog van toepassing is :unsure:,mijn laatste bezoekje aan haar dateert van afgelopen voorjaar, misschien zelfs winterperiode.

Zelfs lijkt ze alleszins nog relatief jong - ik vermoed rond de 25 jaar. Vriendelijk en speels, maar communiceren is iets of wat moeilijk, tenzij je Spaans spreekt 😄. In het Engels en met gebaren geraakten we er wel uit.

Qua dates vond ik het steeds prima in orde. Telkens braafjes de centen overhandigd, dan gaf ze een kleine 'striptease' waar ze zelf wel plezier aan lijkt te hebben. Stelt niet veel voor, maar het geeft wel een leukere sfeer.

Telkens kreeg ik PZC die gemiddeld was ( niet super, niet slecht ), terwijl ze zichzelf bezig zag in de spiegel. Ze maakte er een beetje een spelletje van😄

Daarna telkens eerst seks in verschillende posities ( naar wat ik me herinner was ze best wel strak ) om daarna haar anaal te neuken. Dat kon ze best wel goed aan in enkele standjes ( doggy - normal - cowgirl ).

Qua lichaam vind ik ze wel lekker. Slank en verzorgd, harde tieten ( niet mijn favo maar ach, is wel 'ns lekker ) waar je wel ziet dat eraan gewerkt is.
Ik vind ze in het echt er beter uitzien als op sommige van haar foto's.

Behoudens foute inschatting van mijn kant moet je geen GFE verwachten, maar gewoon lekkere seks. Ik kan me wel goed voorstellen dat het niet met iedereen zal "klikken" - ze heeft nogal 'n sterk karakter 😁

Haar huidige locatie is wat mij betreft te ver, maar mocht ze meer richting mijn "gebied" uitkomen, bezoek ik ze zeker 'n vast weer.

Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/echte-fotos-real-pics.html
Totale kosten (in euro)
150
Absoluut te mijden. Veel slechter dan dit niet vaak meegemaakt. Afspraken niet nakomen, tijdrekken en klagen. Praat/vloekt stug door in het Portugees. Date voortijdig afgekapt. Geen zoenen, niet aanraken, geen pzc en met pmc hooguit 3x aangeraakt. na 10/15 tijdrekken ging ze er eindelijk op mijn schoot zitten terwijl ze zorgt dat je haar nergens kunt kussen. Ze stopte hem wel redelijk snel in haar kont. paar min later wisselden we naar doggy en pakte ze een nieuwe condoom. Haar kut is alles behalve strak dus wilde anaal doen. wilde ze na 2 min anaal geen anaal meer doen. ik zei prima geef die extra geld maar terug. begon ze in het Portugees re vloeken en schelden en die bruine condoom voor mijn gezicht te houden. Toen heb ik het voor gezien gehouden en ben ik vertrokken. 20 min binnengeweest en 5 min sex gehad. Weggegooid geld

Terug
Bovenaan Onderaan