Recensie Maddy, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

puntercrawled

Wandelaar
76
17/04/22
64
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8657027-maddy
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Met Maddy recently easy to book via booker, only issue I had is to book the next day you need to make a small down payment which is not that normal but she sent some verification photos so I did it this time. Live location was needed when close to the hotel. Clean hotel and easy to access via lobby and straight to lifts.

She is a stunning lady, gorgeous body and was dressed as asked lovely outfit in the video and high heels like a stripper. Shower before and after with clean towels. She speaks a bit of English but we didn't talk too much :) Kissing was just lips unfortunately no tongue kissing as advertised. She has a tongue piercing so BJ was great sloppy and deep plus she knelt down while I came in her mouth and she did not just run off straight away but kept going like a pro. Small pause and then 2nd time I got to lick her which she seemed to enjoy and got wet and looked like she came. Then on to sex and cowgirl she went pretty wild and was some of the best sex I had she rides you really well and hard. Tried for a 3rd time but she wanked me has hard as she could in a sort of Dom mode which she also seemed to enjoy. I could imagine her as a great BDSM or Sub encounter in the future.

She stays for another week of so, I would recommend as the sex was fantastic however no gfe due to tongue kissing.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8657027-maddy
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week Maddy bezocht in een hotel in amsterdam zuid.
entree was prima kon meteen naar de lift lopen en naar de juiste verdieping gaan.
Daar deed de dame van de foto's open.
Nadat ik me even had opgefrist en had afgedroogd met een schone handdoek kon het feest beginnen.
Begon met een heerlijke pijpbeurt waar ze je lekker aan blijft kijken.
Snel een condoom erom en ze bestijgt je alsof je haar speeltje bent, een lekker afwisselend tempo en brengt soms haar borsten naar je toe zodat je er lekker op kan sabbelen.
Daarna door naar missionaris, doggy en klaargekomen tijdens missionaris. ze houd je tijdens het klaar komen lekker vast en knuffelde me teder.
Na een massage haar even lekker gebeft waar ze van leek te genieten en heerlijk nat van werd.
Tijdens het pijpen liet ze zich lekker vingeren en plofte weer boven op me.
De 2de ronde was ik minder sterk dan de eerste. hierdoor liet ik me nog lekker pijpen en trok ze me af zodat ik lekker op haar borsten klaar ben gekomen.

Even gedouchd en afscheid genomen.

Ik ben het eens met bovenstaande recensie dat ze meer geschikt is voor de sub rol is dan de GFE.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Paar weken geleden geweest, locatie vrij lastig te vinden. Al rijdende vraagt ze om een foto van een nabij gelegen station ...
Eenmaal aangekomen wel de dame van de foto's. Prima uurtje seks gehad, heerlijk lichaam wel en doet goed mee.
Over haar gezicht gekomen en voldaan vertrokken.
Al met al 8/10, niet zo spectaculair dat ik haar weer zal bezoeken als ze terugkomt. Aanrader voor liefhebbers van petite + tatoeages.
 
Het valt op dat wanneer je zegt "hard" dan vindt iedereen het prima, maar zodra je zegt "keihard" dan gaan bij iedereen opeens de alarmbellen rinkelen. Strange Way!

//Edit mod: vanaf hier verder met recensies heren!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan