Algemeen Made, Breda of BopZ

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De snelle

Wandelaar
43
12/03/23
74
5
Hallo allemaal,

Ik ben 3x in RVP Made geweest, 2x in Breda en denk nu aan BopZ Dreamgirls, daar het dichterbij is dan bv Made. Verder wil ik niet met de pinpas ergens bij een automaat betalen, thuis willen ze vast niet weten waar ik was. Dus daarom was Made ideaal en BopZ en Breda minder ivm parkeren, wellicht nog tips daar ?

Ik zoek een leuke meid, 25-35 jaar, super figuur en lange haren, verder op sex-gebied niets bijzonders, gewoon 1,5u plezier. Tja alle foto's zijn zo mooi, maar het klopt vaak niet. Als ik bel zeggen ze dat er 10 dames zijn, rij ik 1,5u en heb ik keuze uit 2 dames, die niet mijn keus zijn. Heb bij Made wel eens "ja" gezegd, maar was echt een afknapper, zonde vd tijd en het geld. Eigenlijk had ik "nee" moeten zeggen en weer huiswaarts gaan, maar ja had nu toch wel zin in een beetje sex. Dus ik wil geen afknappers meer en gewoon een lieve leuke slanke meid die er zin in heeft.

Wie kan me helpen ?
En welke huis adviseren jullie ?

Ik denk ook wel eens aan een trio, maar geen idee hoe dat gaat en wat de kosten zijn.

Alvast bedankt voor jullie hulp
 
Hoi ik km al 21 jaar in made, zelden een teleurstelling gehad, ben tijdje niet geweest omdat ik een mogelijke relatie had, maar dit is niets geworden. Tip pin dan in je eigen plaats geld trio contant afrekenen. in made kan ik aanbevelen:
Britt, Lizzie, Esther, Danielle je zult er geen spijt van krijgt
 
Bedankt voor je reactie !
Jammer dat je bij de meeste van deze dames geen foto kunt zien. Kun je aangeven of ze een leuk figuur hebben ? Britt lijkt me een wat vollere dame ? Soms echt jammer dat je ze niet kunt zien, ik val best wel op lang haar en een goed figuur.
 
Huize Sandra Breda is mijn ervaring dat ofwel alle dames die online als aanwezig gemeld worden bezet zijn of toch niet aanwezig zijn, dus als ik ga dan bel ik met mijn voorkeur en maak ik een afspraak, dat haalt wel een beetje de magie weg van het voorstelrondje, maar dat is dan maar zo.

RVP vind ik een hele goede zaak met in de loop der jaren een wisselend maar altijd goed aanbod aan dames, kom er graag alhoewel het voor mij ook wat verder weg is.

Dreamgirls BoZ kom ik graag is voor mij de dichtstbijzijnde optie, vermelding op de website is over de gehele dag genomen, dus als je specifieke voorkeur hebt zul je even moeten bellen. Vrijdagavond is altijd druk, maar ook vooral heel gezellig in de ontvangstruimte, kom je op een rustiger moment is er altijd wel wat te kiezen, of dat dan ook naar je smaak is... dat is elke keer anders, mocht je voorkeuren hebben kun je altijd vragen of een van de dames binnen afzienbare tijd beschikbaar komt... dan kun je altijd even wachten met een drankje.
 
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag altijd een "prive-ontmoeting" meer omdat ik niet weet hoe het er in een openbare "woonkamer" aan toe gata ? Zit iedereen dan op een kruk, komen de dames naar je toe ? Loop je er heen, dus geen idee, daarom altijd maar privé-rondje. Nadeel daarvan is vaak dat is dan een beetje zenuwachtig ben en de naam vd leukste dame vergeet, de verkeerde naam zeg en met een andere voorkeur in bed beland... 🫣
 
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag altijd een "prive-ontmoeting" meer omdat ik niet weet hoe het er in een openbare "woonkamer" aan toe gata ? Zit iedereen dan op een kruk, komen de dames naar je toe ? Loop je er heen, dus geen idee, daarom altijd maar privé-rondje. Nadeel daarvan is vaak dat is dan een beetje zenuwachtig ben en de naam vd leukste dame vergeet, de verkeerde naam zeg en met een andere voorkeur in bed beland... 🫣
ik denk als je tegen de gastvrouw de omschrijving geeft I.p.v naam het ook wel goed komt. Maar bij r.v.p komen ze een voor een langs gelopen bijv in de woon kamer of de separé blijven niet staan. Even naam handje en weer door. Bij twijfel vraag je of dame X nog even kan komen voor verdere vragen.
 
Ah ok, dus dan lopen ze één voor één voorbij en blijven ze dan in de woonkamer zitten ? Geeft je dat geen ongemakkelijk gevoel ? of heb je dan juist meer overzicht welke dame je voorkeur heeft ?
 
Die woonkamer bij RVP is top. Netjes, relaxte fauteuils, grote TV om naar te lauwen als je toch even moet wachten, en als je goede oren hebt en de deur achterin de hoek staat open, kun je de dames tegen elkaar bezig horen. 🤣

Bij mij zijn ze overigens nooit in de kamer blijven zitten na het voorstellen en ik heb er ook nog nooit met een andere klant gezeten, maar goed, zo vaak kom ik er nou ook weer niet.

Overigens bij Eindhoven Prive bleven de dames soms wel zitten in een veel kleinere ontvangstruimte en dan vond ik het best ongemakkelijk.

Enerzijds omdat er altijd wel een paar behoorlijk ongeïnteresseerd bij zitten en de rest kijkt je vragend aan en dan moet je er eentje kiezen. Nee, was niet mijn ding. Voorstellen en dan weer even buiten de kamer stappen graag.
 
Ja precies, lijkt me erg vervelend 🫣 zeker als je niet kunt kiezen. Ik vraag me ook wel eens af of ze alle dames laten zien ? Toen ik belde waren er voldoende vrij, eenmaal ter plaarde kreeg ik er maar 3 te zien 😢. Zowel bij RPV als bij Huize Sandra.
 
@De snelle
Weet niet hoeveel tijd er zat tussen bellen en daar zijn, maar dames kunnen in de tussentijd makkelijk andere klanten binnen hebben gekregen. Dan gaan ze echt niet wachten op de beller die niemand reserveerde. Kan op sommige tijden echt snel gaan.

Stelt niet iedereen zich voor? Ja, als ze je bij binnenkomst op de camera hebben gezien, dan heb je weleens een enkele die denkt: nope, die kerel heb ik geen zin in. Prima verder, want anders was het geen leuke date geworden. Ook dames met een afspraak in het verschiet verschijnen niet.

Aan de telefoon zonder een afspraak te maken kan een huis niet veel anders zeggen. Weten zij veel wanneer je precies komt, of je uberhaupt komt. Na jou nog tig telefoontjes die wel een dame vastleggen, dus de beschikbaarheid is onmogelijk vooruit te voorspellen.
 
Ja precies, lijkt me erg vervelend 🫣 zeker als je niet kunt kiezen. Ik vraag me ook wel eens af of ze alle dames laten zien ? Toen ik belde waren er voldoende vrij, eenmaal ter plaarde kreeg ik er maar 3 te zien 😢. Zowel bij RPV als bij Huize Sandra.
Sommige hebben afspraken en komen niet voorstellen. De dames hebben ook al gezien wie er de zaak binnen gelopen is. Misschien willen ze niet komen voorstellen om wat voor reden ook.
 
Ja is ook zo... tot nu toe gelukkig alleen maar complimenten gekregen over mijn voorkomen, dus dat zit wel goed, verzorgd, normaal sportief figuur en 50 jaar. Anyway..... zoals jullie zeggen, kan al dat ze bezet zijn. Maar ja weglopen als er niets bij zit is ook zo klote... Misschien beter gokken op een reservering ipv ter plaatse kijken. Daarom zijn deze recensies en meningen best belangrijk, den ik.
 
Ja is ook zo... tot nu toe gelukkig alleen maar complimenten gekregen over mijn voorkomen, dus dat zit wel goed, verzorgd, normaal sportief figuur en 50 jaar. Anyway..... zoals jullie zeggen, kan al dat ze bezet zijn. Maar ja weglopen als er niets bij zit is ook zo klote... Misschien beter gokken op een reservering ipv ter plaatse kijken. Daarom zijn deze recensies en meningen best belangrijk, den ik.
Weglopen voelt de eerste keer inderdaad ook klote. Maar ja. Toch iemand kiezen terwijl er niets bij zit of met iemand met wie je ooit geen top ervaring hebt gehad is nog veel meer klote. Ik heb er nog nooit geen negatieve reacties over gehad.
 
Een keertje weglopen is ook helemaal geen probleem. Je moet er alleen geen gewoonte van maken, want dan denken ze op een gegeven moment allemaal "bekijk het maar".

Weglopen in Breda of BoZ is voor mezelf ook niet zo'n ramp, want dat kan ik altijd nog even de stad in. Made is vervelender, omdat ik dat hele eind hebt moeten rijden naar the middle of nowhere.
 
Een keertje weglopen is ook helemaal geen probleem. Je moet er alleen geen gewoonte van maken, want dan denken ze op een gegeven moment allemaal "bekijk het maar".

Weglopen in Breda of BoZ is voor mezelf ook niet zo'n ramp, want dat kan ik altijd nog even de stad in. Made is vervelender, omdat ik dat hele eind hebt moeten rijden naar the middle of nowhere.
Dat en voordat ik wegloop vraag ik (maar dat gaat natuurlijk pas als je al meerdere dames eerder bezocht hebt) nog wel eens wat er eventueel later beschikbaar komt.

Zodoende in BoZ wel eens gehad dat ik zonder telefoontje vooraf ben gaan kijken wat er beschikbaar was, niets naar mijn smaak, maar een van de dames die ik eerder bezocht had zou na 1-1,5uur beginnen aan haar werkdag.
Toen een afspraak gemaakt en nog even de stad in. Was een mooie zomerse dag dus langs de jumbo gelopen en wat dozen ijsjes meegenomen. Iets te vroeg voor de afspraak en met de dames in de ontvangstruimte nog even een ijsje gegeten voordat mijn 'date' binnen kwam.

Uiteindelijk moet je er met z'n allen wat moois van maken en dat gaat 2 kanten op.
 
Hai,

Ja is natuurlijk ook een idee, even vragen wie er wellicht nog beschikbaar is. Nemen jullie vaker iets mee voor de dames ? Ik geef wel altijd een fooi, maar dat is normaal toch ?

Wat ik me wel eens afvraag, als je dan wacht op zo'n dame en ze is net "klaar" met haar andere klant, dan heeft ze toch geen zin meer ? Dan ben je het toch wel even zat ? En ook zo aan het einde vd avond om 21:00 of 22:00 dan willen ze toch wel naar huis en is de passie misschien een eind weg ?

ps is er geen "achter de schermen" over de dames ? Tips, trucs, adviezen voor ons als beginneling die een DVP bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan