WHEM Madina, La Cloche, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AmanSR

Vaste klant
207
20/10/22
223
22
Wie heeft er ervaring met deze dame?


Ze haar omschrijving spreekt mij zeker aan, maar ben erg benieuwd naar ervaringen.
 
Afgelopen donderdag had ik een afspraak van een uur met bad met Madina. Een erg lief meisje, ze heeft me lekker verwend. De tweede keer hebben we ook lekker in bad geneukt.

Ze wilde per se iets te drinken voor me halen zodat we samen konden drinken, erg lief. We begonnen met knuffelen en zoenen (25 euro extra). Ze was niet echt enthosiast over het zoenen, vooral met de lippen getuit, weinig echt tongzoenen. Ze is een prachtig mooi en slank meisje met hele mooie borsten. Alleen klopt de maat van haar borsten dus niet, ze zijn een B-cup, niet een D-cup. Haar tepels waren erg groot en hard, op de best denkbare manier. Volgens haar vanwege de ventillator die aan stond tegen de hitte. Mocht ik lekker mee spelen en die borsten gebruikte ze ook om mijn pik te masseren. Pijpen was goed. Neuken begon rustig, we bouwden het langzaam op en later kon ik helemaal los en in met missionaris afgemaakt. Daarna lekker samen in bad. Heeft ze me lekker verwend met knuffelen, aftrekken, pijpen, neuken, wat ik maar lekker vond.

Ik heb La Cloche gebeld of ze de cupmaat in de advertentie willen corrigeren, maar dat is geweigerd.
 
Ik had een hele leuke avond met Madina - met haar 159cm niet groot maar een heerlijk slank en mooi meisje met kleine lekkere borsten. Maar voor haar leeftijd best veel evaring op sexgebied ik heb standjes gedaan die ik nog nooit hebt gedaan maar o zo lekker geneukt gisteren en ik vond het zoenen ook wel lekker ik heb blijkbaar geluk gehad die avond zij vond het gezellig met mij ik ook trouwens met haar. Ps ook ik had de recensies (la cloche) gelezen over haar borsten dat is inderdaad fout maar dat mag de pret niet drukken ik ga zeker terugkomen bij haar 😊
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan