Algemeen Privehuis La Cloche, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien te maken met de erg verschillende bedragen die de dames vragen voor hun extra s en daardoor de weekend klanten naar andere adressen trekken en sommige toppers in vergelijking met andere huizen ook maar gewone dames zijn en je ook een klik moet hebben met de dame
 
Zeker de dames hebben vrije keuze maar de prijzen van de extra's verschillen wel heel erg. En in de avond en het weekend zijn er bij andere huizen in Utrecht en omgeving wel genoeg dames beschikbaar die voor minder € dezelfde goede service hebben als bij LC en HoD
 
Elk huis heeft dames maar ook een ander soort, ieder kiest wat zijn voorkeur heeft, elk huis heeft ook een ander soort klant qua achtergrond of bestedingspatroon. Mooi dar die keuze er is, en ieder zo kan gaan waar hij wil.
 
Aan jou reactie op mijn review denk jij dat ik een andere achtergrond heb of minder te besteden als jij. Daar vergis jij je zeker in. Werk 5/6 dagen per week en daardoor heb ik bijna alleen maar in het weekend tijd. Maar ik lees hier al een tijdje mee en op citygirl dat het wel erg opvalt dat je de dames uit 2 privé huizen wel heel erg de hemel inprijst
 
Aan jou reactie op mijn review denk jij dat ik een andere achtergrond heb of minder te besteden als jij. Daar vergis jij je zeker in. Werk 5/6 dagen per week en daardoor heb ik bijna alleen maar in het weekend tijd. Maar ik lees hier al een tijdje mee en op citygirl dat het wel erg opvalt dat je de dames uit 2 privé huizen wel heel erg de hemel inprijst
Johnny Walk is waarschijnlijk de eigenaar van Citygirl, La Cloche en House of Dreams.
 
Vandaag voor het laatst bij La Cloche geweest.

De DVP (Madina) moest zich na de eerste kennismaking even klaarmaken (lakens en handdoeken pakken, naar het toilet). Het afspraakje begon zo al met al een kwartiertje later. Toen ze zover was mocht ik me even wassen. Ik kleedde me dus uit en waste me. Daarna betaalde ik €90,- voor haar pakket aan "extra's" (bovenop de €140,- voor een uur) en kletsten we zo'n tien minuten op het bed. Even praten en kennismaken vind ik sowieso prettig, maar zeker nu, omdat Madina wat gespannen leek en ik hoopte zo het ijs wat te breken en haar meer op haar gemak te stellen.

Na tien minuten gaf ik haar een zoentje op haar mond. Seksuele handelingen hadden al die tijd nog niet plaatsgevonden. Toen leek Madina plots mijn - nog niet erecte - geslacht op te merken, terwijl ik de gehele tijd met haar in de kamer naakt was. Madina gaf aan geen (penetratieve) seks met zo'n grote penis te kunnen hebben. Vanzelfsprekend respecteerde ik dat, en stelde voor dan het afspraakje te stoppen en de gastvrouw te vragen of er andere meisjes beschikbaar waren.

Zo geschiedde. Nadat ik uit de beschikbare meisjes een ander meisje gekozen had gaf de gastvrouw aan dat ik opnieuw €140,- voor een uurtje diende te betalen terwijl ik dus al €140,- voor een uurtje betaald had (waarvan dus 10 min. "gebruikt" waren). Van de €90,- voor "extra's" was bovendien €20,- ingehouden terwijl ik welgeteld één kusje had gegeven. Die 10 minuten "inleidend" babbelen hadden me dus €160,- gekost!

Ik kan hier met mijn hoofd niet bij: vanaf het allereerste begin van het afspraakje kon de dame het formaat van mijn geslacht zien, pas na tien minuten kletsen zegt ze echter dat dit een probleem is, er heeft geen enkele seksuele handeling plaatsgevonden, en toch dien ik voor die tien minuten het volledige uurtarief van €140,- (+ €20,-) te betalen.

Mijn ervaring met La Cloche was tot dusver altijd positief: zowel t.a.v. de DVP's als de gastvrouwen. Met mijn wekelijkse bezoeken van een uur of langer, en standaard 10-20% fooi voor de dames, verwachtte ik dat die waardering wederzijds zou zijn. Dus niet. Als een organisatie (i.e. een privéhuis in dit geval) zo met mij omgaat dan is het voor mij ook over en uit en zien ze me niet meer terug. Wel jammer, want alternatieven voor La Cloche zijn er in Utrecht niet: de twee andere privéhuizen in de regio vind ik zowel qua dames als sfeer erg onaantrekkelijk.

N.B. Voordat anderen hierover beginnen: ik weet niet hoe ik dit anders had kunnen aanpakken; als je bij een gastvrouw vraagt of een groot geslacht een probleem is voor een (nog onbekende) dame, dan antwoorden die dat dit met de dames zelf besproken moet worden. De bewuste dame zag in de eerste minuut van ons samenzijn al mijn geslacht en had dus toen al - dus vóór het afspraakje goed en wel van start ging - aan kunnen geven dat het formaat een probleem voor haar was.
Had ik jouw review voordat ik daar Madina aantrof. Wat een sufkop met allerlei commentaar en instructies. Wanneer ik tegen haar praat kijkt ze me eerst een minuut aan voordat ze reageert. Totaal ongeïnteresseerd. Afkappen denk ik nu bij mezelf, maar hoop zat er nog in.
2uur gereden €160 lichter voor half uur (inclusief extras) en zonder klaar te komen. Diep en diep triest!
 
Dat is dan een groep van mannen met een pik van niet groter dan 14 cm en niet dikker als een duim want anders haakt mevrouw af

Dus je moet je aanmelden met penis formaat , dit zijn kinderformaten lijkt me

Gelukkig zijn er nog genoeg andere dames
 
Misschien een gesprekje met haar aangaan. Er zijn ook veel goede recensies over haar, ook op Kinky. Ze lijkt me een beetje mysterieus, en dat kan ook spannend en aantrekkelijk zijn. omdat ze zo jong is kan ik me voorstellen dat ze soms een beetje een off-day heeft en als er dan geen klik is met een bepaalde klant dan uit zich dat. Niettemin zou het jammer zijn als ze zou vertrekken.
 
Lekker boeiend, de zeurpieten en beste stuurlui staan grotendeels aan wal. De meeste klanten kennen geen fora of lezen en pakken de info die ze willen hebben en laten zich amper leiden door de egootjes of zeurpieten, nee die genieten en sexen gewoon, waar het ook is😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan