Magische truffels tijdens date

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk enkel bij dames die uit eigen ervaring weten wat paddo's zijn. 😋

Die zullen begrijpen waarom je de hele tijd afwisselt tussen buikpijn van het lachen en verwonderd uit je ogen staren naar het golven van die huid en die borsten.
Als je niet zegt wat je net gegeten hebt zullen ze denken dat je gewoon debiel bent. 🤪

En als je dan nog zelf met de auto er naartoe zou rijden, dan ben je ook effectief gewoon debiel. 😶
 
Persoonlijk heb ik een affiniteit met een ander tripmiddel en heb meerdere dames bezocht onder invloed. Daardoor ben ik er achter dat ik het toch echt het allerfijnste vind om vooraf de dame te vertellen dat ik niet nuchter ben, ik wil niet tijdens een date of tijdens het trippen met een geheim zitten, dat werkt niet zo goed voor mij. Openheid en eerlijkheid voorop. Echter geven de meeste dames aan dat ze er niet op zitten te wachten en daarom is het me nog niet gelukt om een bezoek zo te plannen dat de dame het niet erg vind, ik een dag vrij heb en de mogelijkheid te trippen. Dus zijn wap-bezoekjes steeds met een wat lagere dosering geweest en van kortere duur, een raambezoek of vluggertje thuis, max 30min
 
In privéhuizen kun je dat vergeten misschien als je goed zoekt zijn er privé dames die zich eraan wagen.
Maar zo een tripje kan wel even duren dus ik denk dat je er grof voor moet betalen.
 

Hier kan het op zeker en ze zal denk ook zeker mee doen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan