WHEM Maia, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb dit meisje bezocht - over het algemeen was het voor mij een goede ervaring.
Het ziet er niet zo perfect uit als op de foto's, maar dit zijn haar foto's en ik vind haar echt mooi.
Iets belangrijks om te weten: ze spreekt helemaal geen Engels.

Maia zegt dat ze uit Oekraïne komt, maar dat is absoluut niet waar.
Ze spreekt gebrekkig Russisch, wat ik weet, waarschijnlijk komt ze uit Moldavië.
Dit meisje leek in het begin een beetje verlegen, zei dat ze de eerste keer een week had gewerkt, dus ik weet niet zeker of ik het leuk vind, en dit deel lijkt waar te zijn - haar kutje was erg strak.
Hoe dan ook, ze was erg gepassioneerd met me - goede pijpbeurt, royale tongzoenen, werkte heel actief bovenop.
Na de tweede keer vroeg ze me of ik nog een keer wilde. Ik was blij om te blijven... maar het werd afgewezen... de volgende klant stond al te wachten.
Iets waar ik over zou klagen is dat ze veel rookt, wat ik niet prettig vind.

Volgens mij komen alle meiden van deze organisatie uit Moldavië, en die spreken maar heel zelden Engels. Ook doen ze vaak of ze je niet verstaan om een (tijdrovend) gesprek te vermijden.
Ze ontvangen per dag heel veel mannen die bijna allemaal zonder condoom met ze komen neuken. Het is een hele drukke bedoening en ze maken hele lange dagen van 12 uur 7 dagen per week.
De hele dag door staan er vaak meerdere mannen tegelijk in de straat te wachten tot ze door de planner naar binnen worden geroepen. Als het erg druk is krijgen een aantal geen reactie meer en kun je naar huis.

De meeste blijven een maand of 2 in Nederland alhoewel er ook een aantal met een paar dagen alweer vertrekken Het is met name psychisch zwaar werk.
Als ze het volhouden kunnen ze wel met 2-3 maanden een appartement in hun thuisland bij elkaar verdienen en de hele familie onderhouden, dat is waar ze het voor doen.
Maia is momenteel een van de mooiste van de club. Laten we hopen dat ze de 2-3 maanden vol gaat houden.

Terug
Bovenaan Onderaan