Stefthebeff
Newbie
- 13
- 13/08/23
- 3
Heb jij dan al ervaring met die nieuwe groep?Ik ben een stille kijker op girls revieuw , vooraleer ik een huis / club bezoek kom ik even piepen naar de recensies . Nu heb ik toch besloten een profiel aan te maken , ik ga in meerdere huizen en wat betreft de service in Maison D'amour niets op aan te merken. Nooit moeten wachten tenzij ze een kamer zijn aan het opruimen zijn of ik te vroeg ben. Ik las dat er sprake was van dubbele boekingen , dat heb je als dames die zelf klanten van het huis beginnen te ronselen . 2 jaar geleden een super groep , tussen tijd een paar nieuwe gekomen waar rotte appels tussen zaten ( gelukkig ook weer vertrokken) nu genieten van een nieuwe groep dames . Maison D'amour jullie trouwe klant
De snelle
En enige info over die "rotte appels" waar je over sprak? Of is dit gewoon verdoken reclame van maison zelf?

maar Oo zo afstandelijk, vroeger kreeg je een kusje op u wang zeiden ze hun naam en had je al direct door of ze er zin in hadden om met u naar de kamer te gaan of niet. Passeerde er vroeger regelmatig maar toe hadden ze nog toppertjes in huis zoals  Anna, Tess, Emma, Tania, en nog een paar maar hun namen ontglippen mij, eigenlijk allemaal waren het toppers de ééne al wat meer dan de andere wat normaal is denk ik. Maar nu, pfff uiteindelijk gekozen voor Zoë om dat die het leukst overkwam toen ze zich voorstelde al de rest werkt er tegen hun goesting denk ik zo ongeïnteresseerd. Wat Zoë betreft deze is redelijk maar dan is alles gezegd
maar Oo zo afstandelijk, vroeger kreeg je een kusje op u wang zeiden ze hun naam en had je al direct door of ze er zin in hadden om met u naar de kamer te gaan of niet. Passeerde er vroeger regelmatig maar toe hadden ze nog toppertjes in huis zoals  Anna, Tess, Emma, Tania, en nog een paar maar hun namen ontglippen mij, eigenlijk allemaal waren het toppers de ééne al wat meer dan de andere wat normaal is denk ik. Maar nu, pfff uiteindelijk gekozen voor Zoë om dat die het leukst overkwam toen ze zich voorstelde al de rest werkt er tegen hun goesting denk ik zo ongeïnteresseerd. Wat Zoë betreft deze is redelijk maar dan is alles gezegd je moet wel van volume houden ze heeft een stel tieten om "U" tegen te zeggen en haar poep mag er ook zijn
je moet wel van volume houden ze heeft een stel tieten om "U" tegen te zeggen en haar poep mag er ook zijn  ze is mooi van gezicht en heel lief maar dan is alles gezegd. Bij mij was ze niet echt top maar het was al redelijk laat in de namiddag en ze had wie weet al meerdere klanten gehad die dag, had een half uurtje genomen maar na 20min stond ik terug buiten. Bij het verlaten van het huis kreeg ik de vraag of alles naar wens was gewees,
ze is mooi van gezicht en heel lief maar dan is alles gezegd. Bij mij was ze niet echt top maar het was al redelijk laat in de namiddag en ze had wie weet al meerdere klanten gehad die dag, had een half uurtje genomen maar na 20min stond ik terug buiten. Bij het verlaten van het huis kreeg ik de vraag of alles naar wens was gewees,  uit respect heb ik ja ja gezegd maar op een toon…… een goede verstaander had het wel begrepen denk ik
 uit respect heb ik ja ja gezegd maar op een toon…… een goede verstaander had het wel begrepen denk ik
 nogmaals mijn excuses als het tegen sloeg , eerlijkheid duurt het langst , langs beide kanten
 nogmaals mijn excuses als het tegen sloeg , eerlijkheid duurt het langst , langs beide kanten 
 fijne feestdagen
 fijne feestdagen ik tongzoen super graag en a volonte ,
 ik tongzoen super graag en a volonte ,