- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Even op de woensdagmiddag binnen gelopen bij Maja op nummer 9 in de deur. Is Roemeense, maar heeft een heerlijk latina figuur. Echte d cup tieten en bijbehorende kont. Heerlijke deepthroath blowjob en 3 strandjes verder het condoom gevuld. Voor €50 een meer dan goede ervaring.

Uiteindelijk moest ik toch afkloppen omdat ik haar ook nog in doggy wilde proberen. Dat was ook uitstekend en het viel me op dat ze echt een enorm strak kutje heeft, niet vaak meegemaakt. Alleen maar fijn natuurlijk. Dit was ook de rede dat ik haar vroeg om na de doggy sessie op haar rug te gaan liggen, want ik wist dat het sowieso goed ging komen dankzij haar strakke kutje, en ik wilde ook nog even van haar mooie grote borsten genieten. En zo geschiedde het
 Uiteindelijk moest ik toch afkloppen omdat ik haar ook nog in doggy wilde proberen. Dat was ook uitstekend en het viel me op dat ze echt een enorm strak kutje heeft, niet vaak meegemaakt. Alleen maar fijn natuurlijk. Dit was ook de rede dat ik haar vroeg om na de doggy sessie op haar rug te gaan liggen, want ik wist dat het sowieso goed ging komen dankzij haar strakke kutje, en ik wilde ook nog even van haar mooie grote borsten genieten. En zo geschiedde het 

. Dat voelt alsof je Junior eens even stevig beetgepakt wordt…
. Dat voelt alsof je Junior eens even stevig beetgepakt wordt…  
  .
.