Recensie Mali.....Pattaya Thai massage Winschoten 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rubento

Stamgast
314
19/08/21
176
41
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
€ 80
Niet zo lang geleden toch maar weer eens afgereisd naar Winschoten. Bij de vorige salon kwam ik vrij regelmatig. Vanwege de reisafstand hoopte ik dat ik niet bot zou vangen. Iets na 11 uur in de ochtend was er maar 1 van de, wat men mij vertelde, 5 dames beschikbaar.....Mali. Deze dame met pantoffels van ruim 50 jaar uit Rotterdam, zag er goed uit, met mooie borsten voor zover ik kon zien. Doordat er geen keuzemogelijkheid meer was daardoor met Mali naar de kamer gegaan. Douchen mocht, maar hoefde niet. Ik heb wel even gedoucht, wel zo fris. Op het bed vertelde ze me dat ik in een erotische massagesalon was verzeild en dat een handmatig 'happy end' bij de prijs is zat. Aardig dat ze dat vertelde maar ik kom niet voor niets hier naar toe gereden en was daarvan natuurlijk op de hoogte. De rug massage was matig, ik heb wel eens veel betere gehad. Hooguit 2 minuten b2b. Na een kwartier omdraaien werden de voorkant, benen, armen en borst wederom matig gemasseerd met wederom hooguit 2 minuten b2b. Na ca. 40 minuten massage begon ze best wel sensueel mijn jong heer af te trekken. Ondertussen probeerde ik haar kleine kusjes te geven en een beetje haar poesje en borsten te strelen, maar dat kon haar niet bijzonder opwinden helaas. Al met al was het vrij plichtmatig met weinig sensualiteit. Na ca. drie kwartier kon ik mij weer douchen en vertrekken. Ik geef drie sterren omdat Mali een bijzonder aardige en lieve vrouw is, maar haar (erotische) massage kwaliteiten laten absoluut te wensen over. Haar naam staat niet genoemd op de website, maar van medebezoekers had ik al begrepen dat de getoonde dames absoluut niet overeenkomen met de aanwezige dames. Mali vertelde dat er één vrij jonge dame werkt (Nina denk ik) en dat de overige dames tussen de 40 en 55 jaar zijn, waarvan Mali de oudste is. Bij vertrek zag ik nog een dame zitten, maar daar werd ik niet al te vrolijk van. Herhaling bij Mali niet aanwezig.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.pattayamassage.nl/?locale=nl
Totale kosten (in euro)
80
Deze week maar weer eens een bezoekje gebracht aan Pattaya massage.
S'morgens om 10:10 gebeld of ik gelijk langs kon komen maar de dame aan de telefoon zei dat ik beter nog even kon wachten want ze was op dat moment nog alleen en over ongeveer 10 minuten zou er nog een 2e dame aanwezig zijn.
Voor de zekerheid maar even gewacht tot 10:30 en toen heen gewandeld.
De 2 dames die aanwezig waren dat waren Mali en Linda. Beide aantrekkelijke dames. Linda iets jonger maar omdat Mali mooie grote borsten had, toch maar voor Mali gekozen.
Op de kamer aangekomen heb ik eerst nog even gedoucht terwijl Mali het geld maar beneden bracht en een flesje water ophaalde.
Daarna op mn buik op bed gaan liggen en heeft ze mn rug en benen even kort gemaseerd. Ik vroeg of ze me 2 keer kon laten klaarkomen en dat was mogelijk. 3 keer mocht ook wel als het lukte zei ze lachend haha
Ik mocht me gelijk omdraaien voor de eerste keer en dat was erg prettig. Ze heeft de boel daarna even schoon geveegd en waar andere masseuses dan vaak gelijk zeggen zeggen "ga maar weer op je buik liggen", was dit bij Mali niet het geval. Ik mocht lekker op mn rug blijven liggen en ze heeft mn voorkant lekker gemaseerd. Na ongeveer een kwartier ging ze voor de 2e ronde, hier moest ze meer moeite voor doen maar het lukte. Ze zei wel gelijk dat een 3e keer wel eens lastig kon worden. Dit was ik met haar eens en heb ook gelijk maar gezegt dat we dat beter niet meer konden proberen haha. Daarna heb ik me nog wel even omgedraaid en heeft ze mn rug nog even gemaseerd om de tijd vol te maken en daarna heb ik nog weer even gedoucht.

Rubento zei het ook al, maar Mali is een bijzonder aardige vrouw waar je leuke gesprekken mee kunt voeren.
Een massage van haar is niet heel bijzonder, maar dat het zo'n vriendelijke vrouw is maakt veel goed en ze luisterd goed naar je wensen.
Ze was ook erg relaxed en na de massage zei ze ook dat ik nog rustig de tijd mocht nemen om nog even lekker te douchen. Absoluut niet gehaast, en dat is erg fijn.

Ze vertelde ook dat ze samen met Linda in een appartement in Winschoten woont en dat hun beiden vaak in de ochtend de salon openen en dat er nog 2 andere dames werken die in Rotterdam wonen, en die komen vaak pas halverwege de middag aan in Winschoten.
En dan werkten er nog 1 of 2 andere dames geloof ik.

Herhalingsgevaar? Niet perse maar mocht ik weer eens langs gaan en Mali is als enige beschikbaar dan draai ik zeker niet om maar ga ik gezellig weer met Mali naar boven :)

Deze week maar weer eens een bezoekje gebracht aan Pattaya massage.
S'morgens om 10:10 gebeld of ik gelijk langs kon komen maar de dame aan de telefoon zei dat ik beter nog even kon wachten want ze was op dat moment nog alleen en over ongeveer 10 minuten zou er nog een 2e dame aanwezig zijn.
Voor de zekerheid maar even gewacht tot 10:30 en toen heen gewandeld.
De 2 dames die aanwezig waren dat waren Mali en Linda. Beide aantrekkelijke dames. Linda iets jonger maar omdat Mali mooie grote borsten had, toch maar voor Mali gekozen.
Op de kamer aangekomen heb ik eerst nog even gedoucht terwijl Mali het geld maar beneden bracht en een flesje water ophaalde.
Daarna op mn buik op bed gaan liggen en heeft ze mn rug en benen even kort gemaseerd. Ik vroeg of ze me 2 keer kon laten klaarkomen en dat was mogelijk. 3 keer mocht ook wel als het lukte zei ze lachend haha
Ik mocht me gelijk omdraaien voor de eerste keer en dat was erg prettig. Ze heeft de boel daarna even schoon geveegd en waar andere masseuses dan vaak gelijk zeggen zeggen "ga maar weer op je buik liggen", was dit bij Mali niet het geval. Ik mocht lekker op mn rug blijven liggen en ze heeft mn voorkant lekker gemaseerd. Na ongeveer een kwartier ging ze voor de 2e ronde, hier moest ze meer moeite voor doen maar het lukte. Ze zei wel gelijk dat een 3e keer wel eens lastig kon worden. Dit was ik met haar eens en heb ook gelijk maar gezegt dat we dat beter niet meer konden proberen haha. Daarna heb ik me nog wel even omgedraaid en heeft ze mn rug nog even gemaseerd om de tijd vol te maken en daarna heb ik nog weer even gedoucht.

Rubento zei het ook al, maar Mali is een bijzonder aardige vrouw waar je leuke gesprekken mee kunt voeren.
Een massage van haar is niet heel bijzonder, maar dat het zo'n vriendelijke vrouw is maakt veel goed en ze luisterd goed naar je wensen.
Ze was ook erg relaxed en na de massage zei ze ook dat ik nog rustig de tijd mocht nemen om nog even lekker te douchen. Absoluut niet gehaast, en dat is erg fijn.

Ze vertelde ook dat ze samen met Linda in een appartement in Winschoten woont en dat hun beiden vaak in de ochtend de salon openen en dat er nog 2 andere dames werken die in Rotterdam wonen, en die komen vaak pas halverwege de middag aan in Winschoten.
En dan werkten er nog 1 of 2 andere dames geloof ik.

Herhalingsgevaar? Niet perse maar mocht ik weer eens langs gaan en Mali is als enige beschikbaar dan draai ik zeker niet om maar ga ik gezellig weer met Mali naar boven :)
Zoals altijd weer een top recensie.

Terug
Bovenaan Onderaan