Recensie Malie, Bansuksom massage, Brecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
wat is er mogelijk bij Nancy?
Ze heeft haar eigen topic al:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://bansuksom.be/team.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zonder afspraak naar Bansuksom vertrokken, alleen Malie was beschikbaar. Een oudere dame met lekkere borstjes (B-cupje), ineens gevraagd of er meer mogelijk was dan massage, dit kon voor 50 € extra. De massage duurde ongeveer een kwartier, hierna mocht ik omdraaien. Malie begon met body to body, glijden van onder naar boven met regelmatig een goede tongzoen. Haar pijpwerk (zonder CD) is een van de betere die ik ooit heb gekregen, ze weet op tijd te stoppen zodat je niet direct klaarkomt. Ze draaide zich om en duwde haar lekker kutje in mijn gezicht zodat ik haar goed kon beffen. Na een tijd werd ze echt goed nat en kwam ze klaar, dan rubbertje errond en begon ze me lekker af te rijden. Toen ze voelde dat ik bijna klaar kwam spande ze benden alles goed op zodat ik zalig klaar kwam. Daarna opfrissen en met een brede glimlach terug naar huis. Lang geleden nog zo genoten.
 
Ben 2x bij malie geweest eesrte keer puur toeval er was niemand anders .. matige massage beetje wrijven na 10 minuten al omdraaien b2b over me heen teasen zodat ik hem er net niet in kan steken daarna ging ze op de zij liggen pakte ze een comdoom en ik mocht hem er zo insteken .. geen slwchte zaak voor 50 euro .. 2e x om haar gevraagt en weer het zelfde dit x was het echt maar 2 min massage ik draaide me zelf om en ze had de condolm al in haar handen
 
Malie is een Thaise oma van om en bij de 50. Voor haar leeftijd ziet ze er wel nog redelijk uit. Massage is maar wat gewrijf, maar als je haar 50 € extra geeft, gaat ze wel voluit. TZ, PZC en neuken in diverse standjes.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan