Ik weet niet hoe ik in deze marketing ben getrapt. Toen ik de dame zag, zeiden mijn ervaring en instinct: ga er niet heen. Ik ben toch gegaan, omdat mijn vaste dames weg zijn en vooral de recensies van de heren hierboven te positief klonken. Jezelf uit Oekraïne noemen is een andere trend die ik zie, trappen mannen daar ook serieus in?
Manager:
Ik ga meestal niet als er een manager bij betrokken is. De communicatie ZAL en ALTIJD slecht zijn. Ja, ik moest 30 minuten langer buiten wachten. De afgesproken dresscode werd niet aan de dame doorgegeven. Hoe lang ik wilde blijven, werd ook niet aan de dame doorgegeven. Wat betekent dat alles wat ik via WhatsApp had afgesproken, niet is doorgegeven. Bovendien betwijfel ik nu of de helft van mijn geld in iemands zak verdwijnt. Waarschijnlijk is het ook illegaal, wie weet. Veel informatie en antwoorden in de app stonden in willekeurige volgorde, dus ik moet ze vergelijken met de vragen die ik op verschillende tijdstippen heb gesteld. Ja, houd het simpel.
Uiterlijk:
Ik ga meestal niet als alle foto's door een professionele fotograaf zijn gemaakt. In dit geval zijn haar foto's correct en niet door een professional. Alle lof voor de hoeken en make-up, in werkelijkheid lijkt ze wel een zusje van degene op de foto's. Sorry, mijn verwachtingen werden niet waargemaakt. Ze is nog steeds prachtig. Ontvangen met een prachtige glimlach en beperkt Engels. Dus geen praatjes.
Service:
Ze adverteert met samen douchen, maar geen enkele deelname. Ik douchte en kwam daar aan, hopend op wat voorspel, maar je ziet een vinger naar de badkamer wijzen. We wisten dat ik lekker rook en goed verzorgd was, maar "voor de zekerheid". Ik nam een douche van 5 minuten, waste mijn heerlijk ruikende huiszeep en bodycrème af, kwam eruit en blijkbaar geen probleem. En wat nu? Ik kom naakt naar buiten en ga direct naar bed. Wat is daar nou leuk aan zonder voorspel?
De tongkus was goed. Niet slordig, niet diep en niet slecht. Precies de juiste hoeveelheid, zou ik zeggen, ik vind het zo fijn. Een goed verzorgde dame, maar ik kon haar diepe adem ruiken. Niet roken, maar eten. Gek dat ze geen behoefte voelde aan mondwater. Een absolute no-go voor mij.
Ik kan me niet bewegen in de kamer, omdat ze bang is dat de schoonmaakster iets hoort. Ja, nu lig ik vast aan het bed. 3 posities in bed en ik kwam snel klaar.
PZC was goed. Ze nam ook de ballen. Door de omstandigheden die eraan voorafgingen, vond ik het niet zo leuk. Maar het zou wel eens het beste kunnen zijn voor pijpliefhebbers.
Ze laat je haar kutje likken en ermee spelen.
Tijd:
5 minuten gedoucht in het begin, 10 minuten aan het einde. 10 minuten spelen, 5 minuten aankleden. Betaald voor een uur, maar ik was er snel weer uit. Ze dwong me niet, in mijn geval was dat niet nodig.
Conclusie:
Normaal gesproken schrijf ik geen recensies als een essay.
Dit is geen tirade. De tijd dat de tarieven laag waren en we, als de service ondermaats was of de eerste keer slecht verliep, dat konden negeren en hopen dat het de volgende keer beter zou gaan, is voorbij. Hogere prijzen betekenen nu een strengere controle op de service.
Ik moest een gedetailleerde review schrijven vanwege het hoge bedrag dat wij als klanten betalen. We moeten een signaal afgeven, zulke diensten zouden 100 per 30 minuten of 150 voor een uur zonder extra's waard moeten zijn. In zekere zin is het respectloos tegenover de dames die je een geweldige sfeer bezorgen voor dezelfde tarieven.
Trouwens, dit is mijn ervaring, anderen moeten doen wat ze willen. Misschien vindt u, net als de heren hierboven, dit 5 sterren waard.