Recensie Malika, Steenokkerzeel, Soraya's Palace 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

thomasdbl

Vaste klant
Forumpionier
116
10/07/21
153
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
http://www.sorayaspalace.be/fr/our-hostesses
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag een uurtje bij Malika geweest. Malika is van Afrikaanse origine (in Europa geboren). Ze is nieuw bij Soraya's Palace, het was nog maar haar vierde dag vandaag. Tevoren heeft ze blijkbaar in Aalst gewerkt.

De voorbije maanden ben ik vooral vaak bij Sacha, het andere Afrikaanse meisje bij Soraya's Palace, geweest (zie recensie van mijn eerste bezoekje aan Sacha). Het is dus verleidelijk om Malika met Sacha te vergelijken. Qua uiterlijk is Malika voor mij de knapste van de twee (ook de jongste). Mooi meisje: knap gezicht, mooi lijf, leuke borsten. Qua service vind ik echter Sacha zeker de beste (qua 'klik' ook, maar dat is sowieso persoonlijk natuurlijk). Pijpen was bij Malika nogal repetitief en oppervlakkig, terwijl Sacha geweldig pijpt. Zoenen met Malika zat er ook niet echt in: ze gaf nog voor we begonnen zelf aan dat ze enkel kusjes op de lippen doet, en zelfs dat bleek ze tijdens de date liever niet te hebben. Ik ben dan redelijk snel beginnen beffen. Dat laat ze gewillig doen, en leek ze wel te appreciëren, werd ook lekker nat na een tijdje. Neuken was goed zonder meer.

Voor de geïnteresseerden die nog een paar extra foto's willen zien (naast de foto's op Soraya's site): er is momenteel nog een advertentie te vinden van bij Malika's vorige werkplek in Aalst (link), met een paar extra foto's (die advertentie zal één van de komende dagen wel offline gaan, vermoed ik). Ik vond Malika in werkelijkheid wel mooier dan op de foto's.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Malika is een mooie (nieuwe) dame bij Sorayaspalace. Ze was nog maar net begonnen. Zoals mijn vorig bericht voor mij liever Sascha, geen herhalingsgevaar voor Malika.
 
ondanks vorige ervaring toch nog eens langsgegaan bij Malika, ik dacht de ene dag is de andere niet
dit keer is het nog meer tegengevallen, dame zou geen PZC mogen aanbieden, dit zorgt voor de verkeerde verwachtingen … toch maar weer bij Sascha volgende keer
Zonde want Malika is eigenlijk wel een mooie dame
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan