Recensie Mallu Sint Joost ten Noode 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Headset

Wandelaar
35
07/09/25
21
16
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/new-sexy-chaude-mallu.html
Totale kosten (in euro)
150
Recent bij deze dame geweest. Wat mij betreft, zowel lichamelijk als qua karakter een voltreffer !

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat "het klikt". Zowel voor, tijdens en nà de actie.

De locatie is - naar St Joost ten noode normen - nog heel degelijk, en je kan je wagen in de ( aanpalende ) straten zeker kwijt. Ze ontvangt redelijk dicht tegen het Ambiorixplein.

De afspraak gemaakt voor een half uurtje met anaal 😈, €150.

Aangekomen, deur open, en ik kan bevestigen dat de foto's niet bewerkt zijn ( haar lichaam toch, sommigen zijn qua achtergrond erg slecht gedaan 🤣 )

Een douche genomen, en naar de slaapkamer, waar ze me lag op te wachten in mooie lingerie.

Smaken, geuren en kleuren verschillen, maar die haar borsten zijn zowat de lekkerste waar ik al mee aan de slag ben kunnen gaan 🤤

Na wat voorspel en een PMC die een 4/5 krijgt, stond mijn sterrenkijker opgesteld.

Eerst de spelonk wat ontdekt, maar ik had écht een slechte dag…. Ik voelde dat ik mijn hoogtepunt niet te lang ging kunnen uitstellen, dus gevraagd om haar ster te mogen "ontdekken" 🌟🔭….

Zonder aarzelen stak ze hem in haar kontje - rustig aan eerst - maar na enkele momentjes van gewenning mocht ik erop "los" gaan…. Meerdere posities zonder morren, in tegendeel zelfs, ze leek ervan te genieten ! Dat, en mijn slechte dag, maakte dat ik niet eens 10min heb kunnen sterrenkijken … een zeer intens orgasme !

Na de actie, nog wat tijd voor smalltalk en gemeenschappelijke interesses , en terug de baan op.

Ik ben blij dat ik deze ster ontdekt heb en keer zeker en vast terug.

Qua Anal skills komt ze binnen in mijn "all time top 5" - zeer sterk aanbevolen dus 😁

Enjoy !

Terug
Bovenaan Onderaan