Recensie Malu, Antwerpen 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jelle_ano2021

Newbie
8
04/02/23
13
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/malu-brazilian-videos.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben een wandelaar van rond de 25 jaar en nog nieuw dus dit is mijn eerste recentie….

Gisteren avond met een broek vol goesting een bericht gestuurd naar julia fontenelle…

fris gedouched en een berichtje gestuurd dat ik kwam… aangekomen antwoorde ze niet op een berichtje of telefoontje… uiteindelijk via een ander nummer een bericht gekregen dat ze bezig was… ondertussen gingen er medewandelaars naar binnen en kwamee er buiten, ze zei me dat ze een vriendin had die hier ook werkte
Ze ontvangt trouwens in een hotel in antwerpen.. zogezegd zogedaan ik was een halfuur onderweg geweest en zin om naar huis te gaan met goesting had ik niet echt… dus maar naar haar vriendin malu gegaan…

En ik moet jullie vertellen wauw wat een lijf… mooi zacht.. klein en fijn… ze spreekt trouwens geen yota engels.. alleen brasiliaans.. maar daar heb ik geen probleem mee… er was een conectie en google translate voor als we mekaar niet direct snapte….

Ik kwam binnen gaf haar het geld en vroeg me om mezelf uit te kleden. Zodra ik naakt was deed ze haar bh uit en zei " you sexy" en is me beginnen pijpen ZC waarbij ze je ballen zeker niet vergeet…, wat ze echt lekker deed trouwens… heb haar dan vervolgens gebeft waar ze van trilde en men haar vastnam en haar nagels in men schouders zette en zei " good baby good" en
" no stop"

Daarna bracht ze de condoom aan met de mond en is ze op me komen zitten.. na veel gekus met de tong en zei die me bereed de condoom volgespoten…. Daarna waren er nog 10 minuutjes over om een babeltje te doen… mij ziet ze zowiso nog terug!



Kortom;

Ze is super vriendelijk en lief en had echt een girlfriend experience gevoel

Ze doet het wel echt graag dat voel en zie je aan haar blik en aan haar doen

Ze tongt voluit.. vergat echt dat het een dvp was… leek op een vriendin van me na een nachtje dirtytalk ofzo…

Ze is elke cent waard!

Heehalingsgevaar? GROOT
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/emanuelle-12/
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aangetrokken door de sexy foto's in haar advertentie en geruggensteund door de positieve recensie hierboven ook een afspraakje gemaakt.
Berichtje gestuurd via WhatsApp en vrij snel een standaard antwoord met alle nodige informatie over prijzen, services en locatie gekregen.
Ze ontvangt niet (meer) op dezelfde locatie waar ik eerder Julia Fontenelle ontmoet heb, maar op een steenworp van het Centraal Station te Antwerpen in een sobere en propere kamer, echter zonder de mogelijkheid om me te verfrissen. Ik hoorde ook nog dat er andere dames aanwezig waren, maar heb er geen gezien.

Malu is een prachtige petite verschijning.
Heerlijk strak lichaam en toch met de typische Zuid Amerikaanse curves. Lekker gebruind ook en met enkele leuke tattoos versierd, zoals je op de foto's kan zien.
Ondanks dat er geen mogelijkheid tot verfrissen op de kamer was, rook ze wel lekker fris.
Zelf neem ik sowieso thuis eerst een douche voor ik naar een afspraak vertrek.

Ze zette leuke muziek op haar gsm op terwijl ik me uitkleedde en ik nam plaats op het bed.
Zonder aarzelen begon ze me lekker te pijpen zonder condoom. Er werd heel de tijd afgewisseld tussen pijpen, de schacht likken en ook de ballen kregen meer dan voldoende aandacht. Ze had ook geen haast en bleef lekker lang doorgaan. Uiteindelijk zelf het initiatief genomen om haar te zoenen en dat doet ze écht heerlijk. Ze heeft zachte sensuele lippen en gaat er vol voor. Haar op haar rug gelegd en lange tijd haar heerlijk fris kutje mogen likken. Ze kreunde zachtjes en af en toe voelde je wat spiertrekkingen, ze werd ook lekker nat. BTW, wat een mooi strak kutje heeft ze, met een fijn/klein streepje schaamhaar erboven. :love:

Na een tijdje heb ik me terug naar boven gewerkt en begonnen we weer heerlijk te tongzoenen. Dit doet ze zó lekker en hier kon ik echt geen genoeg van krijgen. Afwisselend nog wat van haar zachte en pronte borstjes genoten en telkens zocht ik nadien weer die heerlijk warme lippen van haar op. Uiteindelijk toch maar om een condoom gevraagd en die gaf ze aan mij.... waarop ze gebaarde dat ik deze zelf moest aandoen. Was effe schrikken, want eerlijk gezegd was het lang geleden dat ik er zelf nog eens eentje omgedaan had. De meeste dames doen dit liever zelf. 😅

Zonder glijmiddel leidde ze me naar binnen en met haar benen en eigenlijk gans haar petite lijfje, omklemde ze mijn lichaam.
In missionaris, afwisselend hard & zacht en quasi de ganse tijd tongzoenend tot aan mijn hoogtepunt... Het voelde heerlijk! 🥰

Nadien kreeg ik een papiertje aangereikt, dus ook hier geen mogelijkheid om me te verfrissen. Ben dan maar snel thuis gaan douchen. 🚿:giggle:
Dit is zowat het enige minpuntje dat ik kan bedenken, maar al bij al valt dit in het niet bij haar lieve/zachte houding en lekkere service.

De laatste tijd zijn er echt wel een aantal leuke adresjes bijgekomen, binnenkort toch maar eens wat opslag gaan vragen. ;):p

Greeeetz,
drazz
 
Dit schatje is terug in Antwerpen. Nu heeft ze haar naam blijkbaar moeten aanpassen naar Mallu, want een ander had de naam Malu ingenomen.
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mallu-brazil.htmlMallu ziet er nog steeds hetzelfde uit, lekker knap gebruind lijfje, en het is nog altijd een heet konijntje. Je moet wel via de vertaalapp communiceren met haar, maar ze is voor veel te vinden heb ik ondervonden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb deze jongedame al verschillende malen bezocht, maar door geen review over haar te schrijven zou ik haar te kort doen.
Gisteren haar nog eens bezocht, en meteen een paar kussen uitgewisseld. Ze begeleidde me naar haar slaapkamer, en terwijl zij haar nachtkleedje uitdeed, trok ik al wat kleren uit.
Meteen wat tegen elkaar gekropen, en wat liggen tongen. Deze vrouw kan tongkussen ! Wat strelingen uitgewisseld, terwijl we bleven kussen. Tepeltjes wat verwend, wat voor haar het signaal was om haar mooie sexy lingeriesetje uit te doen. Ik meteen ook mijn laatste kledingstuk uitgedaan.
Ik besloot haar meteen te verwennen, en via haar navel, buik en dijen begon ik haar kutje te verkennen met mijn tong. Daar kan Mallu echt van genieten, zeker als je zacht bent. Met bewegingen van haar handen en korte instructies kreeg ik haar op redelijk korte tijd tot een orgasme. Het was een genot om haar trillend klaar te zien komen.
Ze kwam even bij, om dan meteen mijn pik te verwennen. Ook dat doet ze heel goed, zachtjes pijpen, en de schacht en ballen vergeet ze niet. En tegelijk zo geil en lief aankijken, keihard werd ik er van. Geen enkele vrouw heeft me al zo kunnen opwinden.
Ze besloot dat het tijd was voor het serieuzere werk, en reikte me een condoom aan. Ze wou me, nu meteen. Ik deed snel het condoom aan en we begonnen in missionaris. Geen glijmiddel nodig, ik ging vlot in dat kutje. Ze hield me stevig vast en gaf het tempo aan. Intussen wisselden we opnieuw kussen uit. Deze vrouw is echt een stil watertje met een diepe grond.
Ik besloot om haar te verrassen en sprong van het bed. Ze was even verwonderd. Ik vroeg haar om bij mij in de badkamer te komen. Ze begreep wat ik wou en stelde zich met haar gezicht naar de spiegel en leunde tegen de wastafel. Opnieuw ging mijn pik vlot naar binnen. Mallu boog wat voorover en begon wat te twerken tegen mijn bekken, terwijl ze me intussen in de spiegel aankeek. Wat een lekkere billen. Zo een paar minuten doorgegaan, tot ik het niet meer kon houden en het condoom volspoot. Nog even blijven staan terwijl ze me geil bleef aankijken in de spiegel. Mallu is echt een heet konijntje, met een heel mooi lichaam een echt een surfergirl-kontje. Ik moet altijd denken aan een poster van Banana Moon als ik haar in lingerie zie. Ze zou zo een badpakkenmodel kunnen zijn.
Bij haar krijg je echt het gevoel dat je met je liefje aan het vrijen bent. Voor mij is ze echt een toppertje, en mijn eerste keuze.
Ze gaat binnen enkele dagen terug naar Brazilie, en ik ga haar hard missen. Maar ze komt zeker terug heeft ze gezegd. Dus daar zal ik zeker naar uitkijken.
 
of deze die nog altijd actief is in Antwerpen
ziet er heel mooi uit
kom echt in de verleiding die zelf te testen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mallu-brazil-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag nogmaals terug gegaan naar dit schatje,

Was lang geleden dus toen ze me zag was ze direct content,

Nog effe ligge na praten
Ik merk wel dat haar engels is gebeterd maar ze gebruikt nogwel google transelate wat oke is natuurlijk…

Dan maar over gegaan tot het douchen, wat nu dus wel beschikbaar was en de vorige keer ni dus top top!!!

Dan kwam ik eruit en lag ze al klaar in een mooi setje…

Lekker liggen tongen.. zij mij gepijpt op haar knietjes en zo geil kijkend naar mij.. dan wou ze gebeft worden.. heb ik haar lekker doggy genomen en WAUW die kont!

Ik ga nu toch sneller proberen terug gaan hehe
 
Ja, ze is terug in ons landje voor enkele maanden. Deze jongedame is een van de mooiste en liefste vrouwen die ik al ontmoet heb. Als je haar respect toont, dan behandeld ze je als een koning. Als alle Braziliaanse vrouwen zo zijn, dan zou ik durven verhuizen.
 
Mallu net bezocht. Ze ontvangt niet in een hotel. Wel in een kelderkamer van een huis in Antwerpen Zuid, niet ver van het Justitiepaleis. Inrichting is top.
Alles wat hierboven gezegd wordt, kan ik beamen. Maar ik stond na 44 minuten weer buiten. Voor een goede 30 minuten fun een uur betalen ... nee, dan hoeft het voor mij niet meer.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mallu-brazil-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Inderdaad, de plek waar ze ontvangt is echt goed. Mooie douche en alles in orde. Communicatie verliep ook vlot. Ik kan bevestigen dat ze heel lekker tongzoent, en ze pijpt echt goed en met overgave (en lang en geil). Ze laat zich wel niet vingeren, maar dat is ok (dus als dat je ding is misschien elders gaan). En een heel mooie verschijning, een lekker sekslijf. Helaas, naar mijn gevoel was ze toch wat afstandelijk (maar je kunt niet met alles en iedereen die 'klik' hebben).
 
Mallu net bezocht. Ze ontvangt niet in een hotel. Wel in een kelderkamer van een huis in Antwerpen Zuid, niet ver van het Justitiepaleis. Inrichting is top.
Alles wat hierboven gezegd wordt, kan ik beamen. Maar ik stond na 44 minuten weer buiten. Voor een goede 30 minuten fun een uur betalen ... nee, dan hoeft het voor mij niet meer.
Dan ben je te vlug klaar gekomen 😂tandjes buiten in de toekomst 😁
 
Meer en meer DVP's staan niet toe dat je hen vingert. Ik denk dat het gevaar op interne kwetsuren soms te groot is. Niet iedereen heeft korte nagels, en als we wat te hevig zijn, kan de DVP last hebben bij een volgende klant. Slecht voor de business. Daar kan ik wel inkomen. Iedere DVP maakt dit voor zichzelf uit.
Mallu net bezocht. Ze ontvangt niet in een hotel. Wel in een kelderkamer van een huis in Antwerpen Zuid, niet ver van het Justitiepaleis. Inrichting is top.
Alles wat hierboven gezegd wordt, kan ik beamen. Maar ik stond na 44 minuten weer buiten. Voor een goede 30 minuten fun een uur betalen ... nee, dan hoeft het voor mij niet meer.
Het gaat eigenlijk over een AirBnB 😊. En de 'kelder' is van alle moderne luxe voorzien met comfortabel bed, een moderne douche en zomeer. Accomodatie vond ik zeker in orde. Dame ook 😋. Het is natuurlijk altijd beter als er een klik is met de dame.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mallu-brasil.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
An English review, I hope it's OK.
But I have to say, this girl is amazing, her pictures are 100% real, so is what she describes, and does everything you ask for. Also her French kissing is amazing and she tastes good.
 
Terug
Bovenaan Onderaan